Dlaczego używamy 3 faz?
Edukacyjny filmik od ulubionego elektryka wykopu
z- 71
- #
- #
- #
Edukacyjny filmik od ulubionego elektryka wykopu
zNo i tak się kręci youtubowa karuzela. Znalezisko dodane w celach informacyjnych.
zKontynuacja znaleziska "Zabawy dzieci w gimnazjum"
zSilnik gwiazdowy zaprojektowany w końcowym okresie II wojny światowej. Był to ostatni silnik tłokowy budowany przez P&W. Miał 28 cylindrów w układzie poczwórnej gwiazdy o łącznej mocy, w zależności od wersji, od 3050 do 4350 KM. Napędzał m.in. B-50 Superfortress czy pasażerskiego Boeinga 377.
zTym razem celem lotu było osiągnięcie wysokości 10 kilometrów i powrót bezpiecznie do miejsca startu. Miejsce akcji: Rosja.
zTak zwana tarantula ukraińska w rzeczywistości pochodzi z Chin, ale wraz z ocieplaniem się klimatu zaczęła sobie migrować do Europy. Pająk ten jest dość duży i bardzo agresywny. Do tego ma jad i potrafi przegryźć się przez ludzką skórę.
zObchód przed lotem samolotu A320, procedura wykonywana przed każdym lotem, zazwyczaj przez pilota. Polecam obserwować cały kanał Pana Dariusza.
zWykop.pl
szanuje goscia, ale teraz z tymi slinikami to d-----l :C ta sa silniki bezszczotkowe pradu stalego, a ESC, ktory pokazal to nie jest falownik i nie generuje sinusoidy (pradu przemienengo) - trzy przewody czesto sa mylace i przypisujemy im trzy fazy. Jeden przewod podaje prad, ktory przyciaga magnesy. Aby dodatkow zwiekszyc moment obrotowy silnika, drugi przewod podaje