Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko151
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
snakeiter

snakeiter

Dołączył 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 76
  • Znaleziska 0
  • Mikroblog 76
  • Obserwujący 3
  • Obserwowane 1
Cztero0404
Cztero0404
09.07.2025, 20:58:19
  • 7
Nie żadne ''spoko'' jesteś bezczelny, przegiąłeś chłopaku. @snakeiter Umiesz czytać ze zrozumieniem, rozumiesz jak się do ciebie mówi? Nie zamierzam więcej z tobą rozmawiać i napisałem już kilkukrotnie dlaczego więc nie będę się powtarzał. Swoim ostatnim zachowaniem pokazałeś, że nie zasługujesz na to nawet żeby poświęcić ci czas żeby cię wysłuchać miałeś swoją szansę próbowałem nie raz z tobą rozmawiać normalnie jak z człowiekiem, wszystko to zawinąłeś w kulkę i wyrzuciłeś
Cztero0404 - Nie żadne ''spoko'' jesteś bezczelny, przegiąłeś chłopaku. @snakeiter Um...

źródło: Opera Zrzut ekranu_2025-07-09_223850_wykop.pl

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

snakeiter
snakeiter 09.07.2025, 21:30:38 via Wykop
  • 2
Skoro kończymy tę niesamowitą relację parasocjalną, to muszę ci coś wyznać.

Przez większość czasu milczałem, bo byłem ciekawy stopnia twojej obsesji. Zaczęliśmy gadać w kwietniu. Od końca maja nie dostawałeś odpowiedzi. Nie chciałeś rozmawiać i wykręcałeś się od wszelkich prób dojścia do konkluzji.

A jednak przez te dwa miesiące postowałeś kilka postów tygodniowo. Nie dostając z mojej strony grama uwagi, a nawet będąc zasypywanym apelacjami o to, aby nie zaśmiecać taga.

Nie
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 09.07.2025, 21:50:57 via Wykop
  • 3
@JAscek: „Wrócił” to za dużo powiedziane. Przeglądam portal od dawna, bo bawi mnie wiele postów na mój temat. Na przykład mem z tym, że ubiera mnie ojciec to już totalny ewenement. Nie wiem, czy ktoś serio bierze to na poważnie, ale szczycicie się tą informacją jakbyście faktycznie odkryli jakąś prawdę objawioną, a ten wpis był żartem wymyślonym przez mojego ziomka na bazie tego, że Kiszak mi ciuchy wysłał z AllDeada
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 09.07.2025, 22:10:49 via Wykop
  • 0
@Krisztiano_Ronaldo: Całkiem sporo wsm ta. Soyak był napewno najzabawniejszy. Ale Vigor mógłby się bardziej w photoshopie postarać, bo słabo mu wychodzi wycinanie mojej mordy.
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 11.07.2025, 02:52:46 via Wykop
  • 0
@niesepomoc: Sam nigdy przesadnie na serio tego nie traktowałem. Choć na pewno dla stosunkowo nowego twórcy tak duże zainteresowanie na obcej platformie było czymś unikalnym, ale minęło to może po dwóch dniach.

Ja uważam, że jest za co mnie nie lubić, bo taki obraz samego siebie buduje swoimi działaniami. Chociaż co do Huptysia, to odnosiłem się akurat wtedy do tego, co pisał kiedyś Arkadikussowi. Mówił mu wtedy, że ktoś z
  • Odpowiedz
Zayatzz
Zayatzz
09.07.2025, 04:35:08
  • 18
#kiszak #bekazludologuff #zakolakuss #farmazony #olkoholik #swiniazchlewu

@snakeiter

Synek, stawiam platformę, jednopokojowy discord, wpuszczam tam tylko ciebie i @Cztero0404 bierzemy neutralnego moderatora spoza naszych kręgów, ktory będzie kierował dyskusją i rozpocznijcie debatę. Każdy z was od początku do końca ją nagra i będzie udostępniona na YT. Żaden z was nie będzie miał możliwości wpływania na cokolwiek. Nie ma wyciszania, banowania.
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

snakeiter
snakeiter 09.07.2025, 20:20:29 via Wykop
  • 0
Spoko, dodaj mnie na DC: snakeiter_
  • Odpowiedz
Cztero0404
Cztero0404
22.05.2025, 08:04:02
  • 1
Niektórzy mówią, że robienie tego samego w kółko i oczekiwanie innego efektu to szaleństwo, więc odpuszczam #kiszak #snakeiter #gry #twitch
Cztero0404 - Niektórzy mówią, że robienie tego samego w kółko i oczekiwanie innego ef...

źródło: Opera Zrzut ekranu_2025-05-22_093805_wykop.pl

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

snakeiter
snakeiter 27.05.2025, 17:15:04 via Wykop
  • 2
Mogę tylko współczuć, jeśli nie widzisz różnicy między żartem pokroju "twoja stara klaszcze u Rubika", a faktycznym targetowaniem rodziny w trakcie szerszej dyskusji i budowaniem argumentów na bazie relacji z jej członkami. Ale udowadniałeś już wielokrotnie, że nie masz za dużo oleju w głowie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Cztero0404
Cztero0404
20.05.2025, 18:21:15
  • 4
Bardzo zabawne. @snakeiter Tobie to już chyba do końca tam sufit na głowę spadł. Nie, nie powiesz mi jak faktycznie jest, bo nie będziesz sobie wymyślał swojej prawdy która ci pasuje pod narrację człowieku. Problem jest taki, że to nie my na wykopie kreujemy sobie jakiś dziwny świat a oceniamy między innymi ciebie/was po waszych słowach oraz czynach ciężko sobie pracujecie na to jako ludolodzy żeby tutaj tyle wpisów i komentarzy
Cztero0404 - Bardzo zabawne. @snakeiter Tobie to już chyba do końca tam sufit na głow...

źródło: Opera Zrzut ekranu_2025-05-20_202007_wykop.pl

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

snakeiter
snakeiter 21.05.2025, 18:43:07 via Wykop
  • 1
@Cztero0404: Bardzo ciężko otrzymać bana na moim chatcie. Nawet Huptyś jest tam mile widziany i z resztą pojawił się u mnie na streamie. Możecie se mnie nawet wyzywać, mam to w dupie. Póki nie łamiecie regulaminu platformy nic wam nie zrobię, bo nie jestem p*zdą aby angażować się z wami w takie rozmowy na "waszej" platformie, a potem banować was u siebie. Moim jedynym limitem jest obrażanie moich widzów. Tutaj
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 21.05.2025, 19:08:16 via Wykop
  • 0
@Cztero0404: Zgadzam się, to jest nieco głupie. Trochę jak stwierdzenie "winny się tłumaczy", czyli najbardziej znienawidzone przez prawników przysłowie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zależy to jednak bardzo od kontekstu. Jeśli zamykasz w ten sposób rozmowę o cechach danego produktu, to jest to absurdalne stwierdzenie. Ale jeśli stwierdzasz to w przypadku wymiany preferencji, to jest to absolutna prawda, ponieważ nie da się uargumentować naszych subiektywnych sympatii. Ja
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 21.05.2025, 19:08:35 via Wykop
  • 0
@Cztero0404: I dzięki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 21.05.2025, 19:22:05 via Wykop
  • 0
@Cztero0404: To czysto retoryczne założenie, aby zobrazować ci przykład. Chodzi wyłącznie o to, że możemy lubić dwa odmienne gatunki i ciężko byłoby uargumentować, czemu ktoś wolałby słuchać Kanye Westa zamiast Metallici. Możemy szukać pewnych obiektywnych cech, jak jakość miksu i masteringu, spójność utworu, jakość liryczna i tym podobne, ale ciężko komuś rzeczowo uargumentować, że jeden gatunek jest lepszy od drugiego. A nawet jeśli to zrobisz, to nie wpłynie to na
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 21.05.2025, 19:43:35 via Wykop
  • 0
@Cztero0404: No i widzisz, w tym leży całe meritum. Bo mogę ci powiedzieć, że wolę słuchać Kasteta THC zamiast O.S.T.R.a, ale to nijak nie będzie świadczyło o tym, jakiej jakości muzykę robią. Tak samo podchodzę do gier. Jeśli chcecie mi zarzucić, że nowy Doom wcale nie jest mniej interaktywny od Eternala, to zapraszam. Ale niestety większość dyskursu tak nie wygląda, a ja nie mam jak odpisać na post, że komuś
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.05.2025, 01:27:52 via Wykop
  • 0
@Cztero0404: Nie kłócę się, bo sam ten mem podbijałem (jeśli można to tak nazwać, bo z tego co wiem, to parę osób serio myśli, że dogaduje z nim filmy). Ja takiej intencji nie mam, a jak bawisz się dobrze w średnich lub słabych grach, to tym lepiej dla ciebie. Sam tak o sobie z resztą uważam i nie wstyd mi przyznać, że niektóre z moich ulubionych tytułów to średniaki.

Wydaje
  • Odpowiedz
Huptys
Huptys
18.05.2025, 13:57:08
  • 1
#kiszak #snakeiter Może Snakeiter zamiast bawić się w Kaszlaka, to może powróci to korzeni i będzie szkalować jakieś dzieciaki w Garrys Modzie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

https://www.youtube.com/watch?v=pp0q6YbEQTI&list=PLzINm7jIKNv_Kmupz548rXLd2yhFGpIYt&index=13
Huptys - #kiszak #snakeiter Może Snakeiter zamiast bawić się w Kaszlaka, to może powr...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

snakeiter
snakeiter 19.05.2025, 02:12:05 via Wykop
  • 1
@Cztero0404: jest aż tak schowany, że wrzuciłem go na publiczną playlistę na moim kanale, aby nie zaśmiecał mi filmów xD Ale próbuj dalej.

Uwierz mi, że jeśli chcę schować film, to potrafię to zrobić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
snakeiter - @Cztero0404: jest aż tak schowany, że wrzuciłem go na publiczną playlistę...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 20.05.2025, 18:05:53 via Wykop
  • 0
@Cztero0404: Są to śmieci, ch*j mnie te filmy obchodzą. I właśnie dlatego, że są to śmieci, to je sprzątnąłem, chowając je sprzed widoku, ale dalej pozostawiając do nich dostęp, bo jest to część historii zarówno mojej, jak i niektórych serwerów z Gmoda. Nie chce w kontekście obecnego contentu mieć filmu z miniaturką z rzygającą emotką. Dlatego trzymam je głównie dla ludzi z community Gmodowego, w którym byłem w tamtym okresie
snakeiter - @Cztero0404: Są to śmieci, ch*j mnie te filmy obchodzą. I właśnie dlatego...
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 20.05.2025, 19:00:59 via Wykop
  • 0
@Huptys: I za to cię kochamy.
  • Odpowiedz
Cztero0404
Cztero0404
11.05.2025, 08:34:18
  • 5
Przepraszam, ale dobrze się czujesz dzieciaku? @snakeiter Jeśli twoim zdaniem dostawnie od kogoś ubrań a następnie siedzenie w nich na swoich streamach i filmach podając ludziom link gdzie takowe możesz kupić nie jest wręcz symbolem biznesowego partnerstwa na co dowód wrzucił @Huptys to naprawdę nie wiem już nie wiem co nim jest i wydaje mi się, że dalsza dyskusja nie ma sensu. Słuchaj (a raczej czytaj) @snakeiter tutaj naprawdę
Cztero0404 - Przepraszam, ale dobrze się czujesz dzieciaku? @snakeiter Jeśli twoim zd...

źródło: Opera Zrzut ekranu_2025-05-11_092426_wykop.pl

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

snakeiter
snakeiter 11.05.2025, 21:36:59 via Wykop
  • 0
@Cztero0404: W takim razie zachęcam do zgłoszenia mnie do UOKiK.

https://uokik.gov.pl/

Nie masz pojęcia o czym piszesz, nie znasz definicji reklamy i nie wiesz, na czym polega Polskie prawo. Nigdy nie dostałem z Alldeada ani złotówki. Potrafisz rzucać jedynie pomówieniami i teoriami.

Ostatnio wgl kupiłem naklejki z Etsy na mikrofon od jakiejś typiarki z Estonii. Też wysłałem link jak się mnie widz zapytał, skąd kupiłem. Upewnij się, czy od nich
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 12.05.2025, 12:16:47 via Wykop
  • 0
@Cztero0404: Czyli faktycznie nie znasz definicji reklamy, wszystko jasne. Zabawne, że tak desperacko szukasz jakiegokolwiek punktu zaczepienia. Używam sprzętu razera i daję ludziom linki do ich produktów. Używam słuchawek Bayerdynamics i również odnoszę do nich widzów. Nosiłem koszulkę koncertową Kanye i tak samo dałem widzowi link do sklepu. Identycznie z tą naklejką co mówiłem, dokładnie ten sam proceder. W tym samym poście który zecsreenowałeś, zaraz pod tym, co wyciąłeś, znajduje
  • Odpowiedz
Huptys
Huptys
10.05.2025, 08:55:11
  • 0
#kiszak #arkadikuss #snakeiter XD
Huptys - #kiszak #arkadikuss #snakeiter XD

źródło: Zrzut ekranu 2025-05-10 105239

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

snakeiter
snakeiter 11.05.2025, 03:21:57 via Wykop
  • 0
@Huptys: Ajaj… Jak nie odpiszesz to źle, bo jesteś pi*da i uciekasz przed konfrontacją. Jak odpiszesz to źle, bo cię to boli. Wy chyba sami nie wiecie, czego chcecie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Huptys
Huptys
10.05.2025, 11:39:46
  • 3
#kiszak #snakeiter Widzowie, ja nie reklamuje All Dead, naprawdę!
Huptys - #kiszak #snakeiter Widzowie, ja nie reklamuje All Dead, naprawdę!

źródło: Zrzut ekranu 2025-05-10 133355

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

snakeiter
snakeiter 11.05.2025, 03:20:12 via Wykop
  • 0
@Cztero0404: Najpierw zapoznaj się z tym, co faktycznie piszę na tej platformie, zanim zaczniesz próbować wyciągać swoje wybitnie inteligentne wnioski.
snakeiter - @Cztero0404: Najpierw zapoznaj się z tym, co faktycznie piszę na tej plat...

źródło: IMG_0588

Pobierz
  • Odpowiedz
Thadeusss77
Thadeusss77
Thadeusss77
10.05.2025, 12:48:59
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

snakeiter
snakeiter 11.05.2025, 03:18:10 via Wykop
  • 0
@Judicator: bo mówię o grze z której pochodzi w filmie i dla odmiany ktoś ją kojarzy. Spróbuj znaleźć NPCa z Avowed, którego ktoś kojarzy z ryja.
  • Odpowiedz
Huptys
Huptys
05.05.2025, 18:31:57
  • 8
#kiszak #arkadikuss #snakeiter Odkryłem prawdę o ludologach, ale się z tym jeszcze nie podzielę. STAY TUNED
Huptys - #kiszak #arkadikuss #snakeiter Odkryłem prawdę o ludologach, ale się z tym j...

źródło: Zrzut ekranu 2025-05-05 203111

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

snakeiter
snakeiter 06.05.2025, 02:21:58 via Wykop
  • 0
zapinam pasy bezpieczeństwa
  • Odpowiedz
samael4018
samael4018
26.04.2025, 15:18:26
  • 3
#kiszak widzę, że poruszenie o koszulki. Powiem wam jak ja to widzę:

Gry online nie podaje #reklama - snakeiter nagrywa wyrok

Snakeiter twierdzi, że jest partnerem biznesowym rumuna, podaje link do sklepu bez #reklama - metafizyka ludologiczna
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

snakeiter
snakeiter 26.04.2025, 17:13:27 via Wykop
  • 0
@samael4018: Nie jestem partnerem biznesowym Kiszaka w kwestiach All Deada. Nie mam reflinków do strony, nie mam spisanej umowy i nie otrzymuję wynagrodzenia za noszenie jego koszulek.

Ale jeśli otrzymuję koszulki w prezencie, to minimalnym wyrazem wdzięczności na jaki mogę się zdecydować jest zostawienie odnośnika do sklepu, z którego otrzymałem podarunek.

To, co obecnie formułujesz to pomówienie, w którym bez cienia dowodu zarzucasz mi łamanie prawa. Nie jesteś lepszy od zj*bów, którzy
snakeiter - @samael4018: Nie jestem partnerem biznesowym Kiszaka w kwestiach All Dead...

źródło: image

Pobierz
snakeiter - @samael4018: Nie jestem partnerem biznesowym Kiszaka w kwestiach All Dead...
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 26.04.2025, 17:48:51 via Wykop
  • 0
Choć sam twierdzisz, że kiszak to twój partner biznesowy, ale ja w to nie wnikam


@samael4018: Tak, bo Kiszak ma inne projekty, w ramach których współpracujemy i które nie istniały w momencie wysłania tych koszulek. To jest aż tak proste.

ok czyli twierdzisz, że kiszak to
snakeiter - >Choć sam twierdzisz, że kiszak to twój partner biznesowy, ale ja w to ni...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 26.04.2025, 18:11:05 via Wykop
  • 0
ale ja nikogo nie obraziłem. Nie powiedziałem on to xyz. Ty napisałeś, że jak ktoś kogoś pomawia to z.... To napisałam, kogo możesz za takiego delikwenta uważać


@samael4018: Zapewne odpowiesz mi na to, że komu chciałoby się tego szukać (za co cię nie winię, bo mimo wszystko dyskutujemy w internecie, a nie walczymy na dowody w sądzie), ale podaj mi proszę przykład sytuacji, w której Kiszak stwierdził coś takiego, bo
  • Odpowiedz
Cztero0404
Cztero0404
22.04.2025, 19:33:23
  • 1
Pamiętajcie wykopki, to my jesteśmy hejterami! Nie osoby które piszą, że jesteśmy bez mózgami oraz, że ch#! nam w dupe ( ͡° ͜ʖ ͡°) #kiszak #snakeiter
Cztero0404 - Pamiętajcie wykopki, to my jesteśmy hejterami! Nie osoby które piszą, że...

źródło: Opera Zrzut ekranu_2025-04-22_212916_www.youtube.com

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

snakeiter
snakeiter 23.04.2025, 13:39:42 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 23.04.2025, 13:57:00 via Wykop
  • 0
@Cztero0404: Spoko stary, nie ma problemu xD Masz, nawet ci to w galerię wrzuciłem. https://imgur.com/a/6i6dvoy

Ten ostatni koleś to już od paru dni siedzi i pisze jakieś głupoty, wyzywając się ze mną i widzami. Nawet giftsuba od kogoś dostał xD
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 23.04.2025, 19:40:51 via Wykop
  • 1
@Cztero0404: Z jakiegoś powodu galeria wyświetla mi tylko jedno zdjęcie. Chcesz, to mogę zapodać więcej, ale miałem kilka takich kwiatków. Albo możesz mi zaufać na słowo - jak ci wygodniej.

Chciałem jednak przejść do tego, że społeczność internetowa zawsze będzie oceniana przez pryzmat najgłośniejszych osób. A niestety najgłośniejsi użytkownicy są też często najgłupsi. Wy oceniacie mnie i mój content przez pryzmat zjebów obrażających Quaza. Czy JA go obraziłem lub podważyłem jego
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 24.04.2025, 12:25:36 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 24.04.2025, 18:59:48 via Wykop
  • 0
Bullshit jeden wielki, nie działasz z nim za kulisami. Jesteś coraz większą rosnącą integralną częścią tego całego mechanizmu i dzięki temu między innymi możesz zarabiać te kilka stówek którymi się chwaliłeś.


@Cztero0404: To w takim razie powiedz mi, czego ode mnie oczekujesz. Tłumaczenia się z jego działań? Przepraszania za niego? Brania odpowiedzialności za jego widownię? Jesteśmy dorosłymi ludźmi. Nie koordynuję z nim moich działań i nie spowiadam się przed kimkolwiek. Wedle
  • Odpowiedz
Cztero0404
Cztero0404
22.04.2025, 07:07:41
  • 18
Snakeiter (tak wiem, że to czytasz) odważny człowieku, może zamiast się tłumaczyć jak ciota i wyzwać @jokerzbatmana od k?r#ew wrzucając jakieś losowe screeny wykopków jak @Krisztiano_Ronaldo lub @francis0440 wyciągnięte z kontekstu po kilku miesiącach wszedłbyś na wykop i po prostu z niektórymi porozmawiał? Czy to akurat nie będzie ci pasowało do budowania twojej narracji i boisz się przewalenia dyskusji z wykopkami XD #kiszak #snakeiter #
Cztero0404 - Snakeiter (tak wiem, że to czytasz) odważny człowieku, może zamiast się ...
  • 179
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 13:35:50 via Wykop
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 13:48:41 via Wykop
  • 3
@ActiveekHere: Super, mamy konkret. Możesz w takim razie odnieść się do tego, co uważasz za nieodpowiednie w filmie na temat Quaza?

Gdy wrzucam fragment ze streama jak mówię o ludziach z wykopu, to nie mogę oczekiwać, że nikt mi na to nie odpowie, bo nie mogę nikomu odebrać prawa do odpowiedzi. Z tego samego powodu, gdy Quaz uderza w mój typ contentu, czy nawet bezpośrednio wymienia z nazwy grupę do
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 13:52:35 via Wykop
  • 3
@Cztero0404: Kolego, ja nagrywam o grach. To wy zaczęliście pisać teorie spiskowe o mnie i mojej rodzinie, więc nie obrażaj się teraz o to, że się do tego odnoszę i zbijam argument (którego nie da się zbić, bo jak mam niby znaleźć rzeczowe dowody na relację z moim ojcem). Ale to wy zaczęliście szukać punktów zaczepienia w najniższym możliwym miejscu, odnosząc się do mojej relacji z osobami, których ta sprawa
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 14:02:28 via Wykop
  • 6
@Cztero0404: Ale co to ma wspólnego z tym, o czym pisze @ActiveekHere, jeśli skonstruowany został właśnie zarzut, że bezczelnie uderzamy w twórców, którzy jedynie dzielą się swoją pasją. Gdyby tak było i Quaz nagrał film o grze, to nikt by tego tematu nie poruszył. Chyba, że jego pasją jest nazywanie innych twórców "turystami wojny kulturowej" i "chińskimi botami obniżającymi wartość spółki". To wtedy spoko.

Nie wiem też czemu
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 14:11:25 via Wykop
  • 3
@Cztero0404: Faktycznie, nikt nie porusza tego tematu xD Najwidoczniej stawianie zarzutów jest spoko, ale jak już ktoś ci na nie odpowie, to powinien się uspokoić. Ale w porządku, nie gadajmy o tym.

Poprosiłeś mnie w poście o to, abym z wami porozmawiał. Nie mam z tym problemu. Chcesz, to mogę nawet wejść z tobą na kanał na Discordzie i pogadać głosowo. Ale podrzuć mi jakąś argumentację, podważ moją twórczość, zamiast
snakeiter - @Cztero0404: Faktycznie, nikt nie porusza tego tematu xD Najwidoczniej st...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 14:16:36 via Wykop
  • 3
@Cztero0404: Ja w żadnym stopniu się nie dziwię, że jestem z nim kojarzony. Nie rozumiem tylko, czemu odnosisz się do niego w dyskusji ze mną

Wiesz, chyba jednak mamy inne definicje dzielenia się swoją pasją. To Kiszak mówił na przykład, że ludziom podobają się niektóre gry bo nie znają podstaw gatunku i nie wiedzą co im się podoba.


Co to ma do rzeczy? Czemu Rumun stał się nagle częścią tej
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 14:25:53 via Wykop
  • 3
@ActiveekHere: Żaden twórca którego znam nie wjechał personalnie na Quaza i nie stosował wobec niego "harassmentu". Jeśli posiadasz przykład takiego zachowania, to zapraszam do jego podania. Ciekawe jest dla mnie to, że każdy fan jego twórczości inaczej tłumaczy sobie te zaczepki. Jedni mi piszą, że to inteligentny pstryczek w nasze nosy. Inni piszą, że to forma obrony, czy odgryzienia się. Ale ostatnia wymiana zdań z Quazem miała miejsce przy Dragon's
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 14:28:30 via Wykop
  • 2
@Cztero0404:

Nikt poza samym tobą nie porusza tematu twojego ojca i twojej rodziny.

Zamiast odpalać streama w ten jeden wyjątkowy dzień kiedy twój ojciec miał urodziny mogłeś po prostu odpuścić i z nim wyjść na to 15-20 minut o którym mówisz jeśli to jest dla ciebie takie ważne lub przerwać stream i później odpalić go ponownie.


Chcesz skończyć temat i go nie poruszać, to go skończ, zamiast samemu sobie przeczyć
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 14:30:47 via Wykop
  • 4
@Cztero0404:

Mam w dupie twojego discorda. Ludzie cały czas ci podrzucają argumentację, ale jesteś na takową zwyczajnie głuchy bo ci ona nie pasuje do narracji i tutaj jest problem.


I tak właśnie wygląda dyskusja na tym portalu. Siedzę tu od godziny i proszę cię o to, abyś spróbował podważyć to co mówię lub skonstruował wobec mnie jakiś zarzut. W odpowiedzi dostaje informację, że ludzie podrzucają mi argumentację, na którą jestem
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 14:31:41 via Wykop
  • 2
@ActiveekHere: "Różnej maści ideologiczni ludolodzy" Proszę bardzo. Znajdź mi inną grupę twórców, do których może się to odnosić :D
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 14:33:51 via Wykop
  • 1
@Cztero0404: >Jakby ci to powiedzieć, w ten sposób nie sprawisz, że się odpalę i zacznę cię wyzywać.

Rób jak uważasz. Ja przyszedłem z wami porozmawiać i odpowiedzieć na wasze argumenty. Dlatego mam zamiar odpowiedzieć ci na wszystko, co mi teraz napiszesz. Jeśli wolisz odwracać kota ogonem, to może być i tak. Ale uważam, że marnuje to zarówno mój, jak i wasz czas.
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 14:38:13 via Wykop
  • 3
@ActiveekHere:

To jest wpis nie o tobie tylko o kiszaku i waszych wspólnych widzach, ale możesz się do niego odnieść jako do zjawiska, skomentować wszystko co ci się podoba, możesz nawet się zgodzić ze mną i uderzyć w część swoich widzów że są debilami że piszą takie komentarze pod filmami quaza oraz twoimi i zbanować ich ze swojego kanału, wtedy przyznam że jesteś gitem. Uważam że filmem o quazie wystawiłeś
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 14:43:56 via Wykop
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 14:48:22 via Wykop
  • 2
@ActiveekHere:

Quaz nie wskrzesił tego konfliktu tylko chciał wypowiedzieć się o pewnym zjawisku jakim jest p-------------e się do zwykłych recenzentów i jednoczesne monetyzowanie przedramatyzowanych opinii o grze i wrzucanie z tego 20 materiałów w 5 dni. Jeżeli ty uważasz że to co zrobił Kiszak w temacie ubisoftu i Shadows to jest normalne i zdrowe i sprawiedliwe to ja Ci tej opinii nie odbiorę.


Quaz w swoim materiale miał problem do
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 14:49:46 via Wykop
  • 1
@Cztero0404: Tak! Masz rację, wywołałeś mnie do tablicy! Dlatego jeśli chcesz, to możemy zacząć od początku - odpowiem ci na każdy zarzut, który przede mną postawisz i który będzie dotyczył mojej twórczości albo osoby. Za dużo czasu w to włożyliśmy, aby teraz się poddać.
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 14:53:32 via Wykop
  • 2
@ActiveekHere:

Wystarczył JEDEN materiał snakeitera, na to nałożyć godzinny komentarz rumuna z jego manipulacjami i mamy setki komentarzy od ludzi o IQ ogórka konswerwowego o tym, że quaz broni mikrotransacji, albo że się sprzedaje.


Nie wystarczył JEDEN materiał snakeitera, bo ludzie mu to zarzucają od recenzji Dragon's Dogmy. W internecie nie ma znaczenia, co mówiłeś wcześniej. Ma znaczenie to, co mówisz teraz. Nikt nie będzie latał po jego recenzjach sprzed
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 14:54:29 via Wykop
  • 1
@Huptys: Dobrze, że dostarczyłeś materiał dowodowy, wedle którego najwięcej wyświetleń robię na filmie, który w nikogo nie uiderza ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 14:58:04 via Wykop
  • 1
Wczoraj wężojad mi pisał, że jutro wrzuca coś takiego. Dużo ludzi pisało czemu nie obejrzałem quaza, czy się wypowiem na ten temat


@ActiveekHere: Miałem okazję gadać z nim na kanale i pytałem się go, czy miał w planach oglądać lub czy oglądał ten materiał Quaza. Powiedział że nie, więc powiedziałem mu, że mam w planach wrzucać coś takiego. Zwykła rozmowa. W tej samej rozmowie mówiłem mu, że wrzucam film o
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 15:01:42 via Wykop
  • 1
Jeszcze raz napiszę bo może gdzieś tam ci to umknęło, chłopie swojego czasu ja cię nawet tutaj propsowałem za te 2 filmy na twoim kanale o ''wielkich'' miłośnikach motor sportu kupujących jakieś gruzy którymi nie można jeździć po ulicy. Nie chcę zaczynać od początku bo to nie ma sensu to co był napisane jest już napisane, rozmawiaj sobie z innymi, miałeś swoją szansę.


@Cztero0404: I podziękowałem ci za twoje propsy.
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 15:09:54 via Wykop
  • 1
I takowe dostałeś wielokrotnie, zresztą nie tylko ode mnie


@Cztero0404: Załamałeś mnie w tym momencie. Nie wierzę, że przeczytałeś tę konwersację i stwierdziłeś, że faktycznie postawiłeś przede mną jakiś uargumentowany zarzut. Jedyne co zrobiłeś, to kazałeś mi się uspokoić i zacząłeś pisać o Kiszaku. Jak poprosiłem cię o uformowanie jakiś zarzutów, to stwierdziłeś, że dyskusja nie ma sensu. Ciężko się nie zgodzić.
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 15:26:02 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 15:31:34 via Wykop
  • 0
@ActiveekHere:

"chyba się nie spodziewał że mu odpowiedzą dlatego zrobił to po łebkach i zostawił wiele otwartych drzwi żeby w niego walili, uważam że źle zrobił. albo powinien ich uderzyć z całą mocą albo ignorować, a on w zasadzie ich tak lekko klepnął w tył łba i sprowokował żeby się w jego stronę odwrócili"


Paradoksalnie zgadzam się z tobą w stu procentach. Dokładnie tak samo interpretuję to działanie.
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 15:38:56 via Wykop
  • 0
@samael4018: No tak generalnie to działa. Jak popełniasz błąd to się do niego przyznajesz, zamiast iść w zaparte, że go nie popełniłeś. Wydaje mi się, że na tym polega dojrzałe podejście.

W pogoni za wyświetleniami popełniłem dużo błędów, których się wstydzę. Materiał z zagrajnikiem na miniaturze był jednym z nich. Nie wypieram się tego po czasie, bo nikogo i tak nie oszukam. Nie uważam się przy tym za osobę nieomylną,
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 15:45:14 via Wykop
  • 1
@francis0440: To dyskusja stara jak świat, gdzie nie da się zabobiec takim działaniom.

Ostatnio Kolekcjoner nad tym debatował. Powiedział, aby do reakcji na jego filmy dokładać disclaimer "proszę nie wyzywać twórcy o którym rozmawiamy". To doprowadzi do odwrotnego efektu i wie o tym każdy, kto spędził chwilę w internecie.

Ogólnie zgadzam się z tym, co napisałeś na samym końcu. Dodam coś takiego przy okazji kolejnego materiału, bo uważam, że warto
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 15:46:44 via Wykop
  • 0
@Cztero0404: Jak na razie nie dałeś mi do tej pory żadnego zarzutu i argumentu. Proszę cię o to już któryś raz, ale ty dalej wolisz płakać. Ale spokojnie, nie spisałem cię jeszcze na straty. Możesz wrócić do dyskusji ze mną, kiedy uda ci się jakieś znaleźć.
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 15:50:35 via Wykop
  • 0
Jesteś bezczelny.


@Cztero0404: Najwidoczniej to mamy ze sobą wspólnego.

Jak ochłoniesz, to dalej jestem skory na wszystko ci odpowiedzieć. @ActiveekHere wypisał w punktach, co o mnie myśli. Na wszystko mu odpowiedziałem. Masz teraz podobną możliwość i od godziny ci to powtarzam. Niestety nie chcesz z niej skorzystać.
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 15:59:52 via Wykop
  • 1
@Cztero0404: Błagam cię, nie udawaj, że od mojego przybycia napisałeś cokolwiek, do czego mógłbym się odnieść, bo mnie nie oszukasz. Zaprosiłeś mnie do rozmowy w „paszczy lwa”, ale zamiast rozmawiać wolisz pisać od rzeczy i oburzać się o to, że kogoś zwyzywałem.
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 16:02:39 via Wykop
  • 1
@ActiveekHere: Ja ci mogę dopowiedzieć tylko tyle, że mogę się z tobą nie zgadzać, ale szanuję to, że podjąłeś się dyskusji, zamiast stale jęczeć, marudzić, lub jak to niektórzy robią - zmyślać.
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 16:11:09 via Wykop
  • 0
@Cztero0404: Kolega ci już napisał, co możesz zrobić. Nie zmuszę cię do tego. Jeśli chcesz się zachowywać jak dziecko, to będę cię traktował jak dziecko. Na koniec mogę dodać, że ponownie dziękuję za propsy i może kiedyś dojdzie u ciebie do refleksji.
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 16:16:36 via Wykop
  • 0
@Cztero0404: A ty się spłakałeś o ten film do stopnia, że wrzuciłeś o tym post i zmarnowałeś już dwie godziny na przekrzykiwanie się w internecie :) Ale dobrze, „chłopczyku”, możemy rozmawiać w ten sposób.

Różnica jest taka, że ja z tego filmu zarobię kilka stów, bo żyję z dyskusji z ludźmi w internecie. Ty z kolei marnujesz sporą część swojego dnia, aby na to marudzić.
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 16:27:08 via Wykop
  • 0
pisałeś kiedykolwiek o odwracaniu kota ogonem to właśnie takowe uprawiasz.


@Cztero0404: Pisałem też o tym, że będę do was podchodził tak, jak podchodzicie do mnie.

Mam nadzieję, że sobie za to życie ustawisz ferrari już kupione? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Akurat Mercedes, ale nie ma co się chwalić, bo to nie o tym jest rozmowa.
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 16:35:17 via Wykop
  • 0
Dlatego np. uzywacie sformułowań "ale on ma głupie poglądy" zamaist nazwać go głupkiem.


@samael4018: No generalnie tak mówimy, to prawda. Głównie dlatego, że mnie to nie interesuje, jaką ktoś jest osobą. Interesuje mnie jego twórczość i to do niej się odnoszę. Wydaje mi się, że to podstawa internetowego savoir vivre. Jeśli ktoś wyciąga taki wniosek, to ma do tego prawo. Ty też możesz sobie o mnie pomyśleć, że jestem głupkiem. Nie
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 16:37:35 via Wykop
  • 0
Dobrze, w takim razie się nie chwal. Nie wiem, co gól od tego miał mi skoczyć, weź zejdź na ziemię.


@Cztero0404: Nie wiem, co ma ci od tego skoczyć. Odpowiadam jedynie na twoje pytanie.
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 16:47:47 via Wykop
  • 0
Po co w ogóle przychodzą dyskutować jeżeli nawet nie chcą przeprosić, ani przekonać do swojego zdania a jedynie napisać że nie mogą swoim widzom zabrać klawiatury i dalej będą stosować wyrachowane sztuczki które mają na celu monetyzować w---------h graczy i sprowadzać plagę patusów na głowę innego twórcy?


@ActiveekHere: Możesz wskazać taką sztuczkę? Bo obecnie ja to widzę tak:

Quaz "atakuje" mnie i grupę osób, z którymi współdziałam w internecie (Daję to w
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 16:52:40 via Wykop
  • 0
Chłop mi zaczął pisać o stówkach zarabianych z filmu i mercedesie kiedy mowa o braku argumentów nie działa. Więc o czym my tu w ogóle mówimy.


@Cztero0404: Chłopie, przedstawiam ci jedynie, jak smutnym jesteś człowiekiem. Napisałeś już o mnie kilka postów, ale jak na twoją prośbę przyszedłem z tobą porozmawiać, to najpierw się spłakałeś o to, co pisałem do kogoś innego, a potem się obraziłeś. Spamujesz o mnie na wykopie,
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 16:59:46 via Wykop
  • 0
Tu Bez Shcematu jest bardzo dobrym przykładem. Sam na filmie MÓWIŁ TO, że nie jest to bezpośrednio do kogokolwiek, tylko do ogółu.


I właśnie wydaje mi się, że nie dostrzegasz w tym przypadku dokładnie tego, o czym mówisz. Niby film nie jest o ludziach określanych przez widzów mianem "ludologów", ale ma w tytule ludologię. Możesz mówić, że to o zjawisku, ale pojawia się dokładnie to, o czym mówiłeś wcześniej:

Mówicie tak, bo musicie uważać
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 17:00:40 via Wykop
  • 0
jakby cię to nie dotknęło to byś to olał i nie nagrywał filmu


@Cztero0404: To już jest twoja własna projekcja na ten temat. Ale dobra, pewnie - znasz moje intencje lepiej ode mnie xD
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 17:04:05 via Wykop
  • 2
Chwała że potrafisz to przyznać jako jedyny, chociaż w argumentacji i manipulacji bardzo dużo ci brakuje do kiszaka i arka-bigdickusa i dyskusja z tobą nie jest aż taka zażarta i ciekawa. Pewnie ze względu na to że masz mniejszy zasięg i mniej stabilną pozycję w internecie, ale wykazujesz się chociaż minimalną dobrą wolą.


@ActiveekHere: Ja się tego nigdy nie wypierałem i często o tym wspominam (zarówno na streamach, jak i
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 17:04:37 via Wykop
  • 0
@Cztero0404:

Prawda jest taka, że zwęszyłem okazję do zrobienia contentu na ludziach, którzy opowiadają kłamstwa na mój temat w internecie (bo kłamstwem jest chociażby stwierdzenie dotyczące tego, że Kiszak mnie "wyjaśniał", ale o tym już chyba zapomniałeś, bo to nie wygodne).
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 17:08:35 via Wykop
  • 0
Uważam, że gdyby powstał tylko twój film i kiszak by na niego nie zareagował to j-----e quaza by było 95% mniejsze i uważam że to jest niesprawiedliwe że jako środowisko musicie się z niego tłumaczyć


Wszelkie moje pozytywne wypowiedzi na temat Kiszaka (może i słusznie) będziecie brać w wątpliwość. Prawda jest taka, że moja wizja jego osoby i jego działań może być zaburzona, bo jesteśmy partnerami biznesowymi.

Nie mniej jednak oglądałem jego
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 17:10:08 via Wykop
  • 0
To że przyznałeś że dodasz do filmu jakieś tam sprostowanie i się wypowiesz traktuję jako pewną obietnicę i zaczekam ze zmianą mojego zdania które zawarłem w powyższym poście aż to zobaczę. O tych sztuczkach pisali inni w innych swoich postach, głównie to dotyczy kiszaka ale również twoich błędów do których przyznałeś się


@ActiveekHere: W takim razie się cieszę, że udało nam się dojść w tej kwestii do porozumienia.
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 17:15:07 via Wykop
  • 0
Mogę ci na przykład wytknąć że się głupio śmiejesz na filmie i możemy o tym pogadać w 5 minut


@ActiveekHere: Czy mój śmiech na streamach jest sztuczny? Nie wiem. Na pewno nerwowy i jest to pewnie jakiś podświadomy mechanizm obronny. 3 miesiące temu miałem na streamach po 20 osób. Teraz mam po 200. Nie ukrywam, że gdy połączę to ze spektrum autyzmu i ADHD, to mam ogromne problemy z zachowaniem
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 17:18:30 via Wykop
  • 0
Zawsze można używać gasligtiningu jak arek i mówić, że film był mocno jechany przed reakcją co jest kłamstwem :)


@tubkas12: Jest i nie jest. To bardziej półprawda. Wystarczy wejść w komentarze - wiele osób zwracało uwagę na to, że ten materiał jest nie na miejscu. Czy po moim filmie przyszły toksyczne elementy? Tak. I jak wspominałem, wstydzę się tych ludzi.
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 17:20:40 via Wykop
  • 2
Dobra, posiedziałem tu z 3-4 godziny. Będę jeszcze pewnie wracał, jak ktoś napisze coś sensownego, ale na razie mam materiał do nagrania. Do następnego. Wiem, że będziecie tęsknić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
snakeiter
snakeiter 22.04.2025, 17:23:20 via Wykop
  • 0
Stary czy ty masz nas za idiotów? Co ty myślałeś, że po filmie atakującego quaza do którego zleciała się później widownia kiszaka po jego reakcji nie będzie wyzwisk pod komentarzami?


Jesteś twórcą internetowym wiesz jak internet działa, nie p-----l.


@tubkas12: Tego nie powiedziałem. Uważam to za logiczną konsekwencję działalności internetowej, która mnie nie zadowala.
  • Odpowiedz

Snakeiter

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking