takiego czegos w csgo chyba nigdy nie widzialem :OOO - wybuch granatu wyrzucil flasha ktory znajdowal sie na ziemi - device podczas strzalu z awp trafia w lecacego flesha - flash uratowal terroryste ktory zabil device #csgo #gry
@OrzechowyDzem: z doświadczenia wiem że dynamiczność młodego zespołu odnosi się do prędkości rotacji tego zespołu XD i z--------u jaki od niego się wymaga bo ciągle rotując większość jest nie do szkolona trzeba pracować za kilku nowych dynamiczniaków normalnie perpetum debile XD
Z racji że dostałem parę wiadomości odnośnie wojny technicznej pomiędzy RBR a Mercedesem która najprawdopodobniej rozstrzygnie o losach tytułu zrobię krótki opis dlaczego RBR pomimo silnika i ERSu który ma być stosowany w przyszłym sezonie nie daje wystarczającej przewagi.
Wszyscy wiedzą że RBR biadolił mocno że stracili silniki po kolizjach z Mercedesami i naciskali na Hondę drąc ryja niczym Clarkson "MORE POWEEER" problem w tym że wdrożenie specyfikacji na sezon 2022 (zarówno silnika Spalinowego i Układu ERS) narusza regulamin o zamrożeniu rozwoju jednostek napędowych. Oczywiście Honda wdrożyła to gdyż udowodniła iż "poprawki" miały za zadanie zwiększyć niezawodność układu a że zazwyczaj dają więcej mocy to już efekt uboczny. FIA jednakże przypatrując się działaniom puszek postanowiła ograniczyć ich osiągi poprzez zbanowanie ich flex wingów które przy wyższych prędkościach zmniejszały opór aerodynamiczny. Patrząc na onboardy i porównując przyspieszenie RBRa i Mercedesa (Nie wiem jakie przełożenia skrzyni mają oba zespoły) można wysnuć że silnik RBRa ma nieco więcej mocy i momentu obrotowego z dołu (przypominam że Honda dała im cały układ napędowy który miał być na przyszły sezon) Dodatkowo pomaga im zmniejszone opory poprzez zastosowanie niższego tyłu oraz krótszego rozstawu osi od Merola
Mercedes jednak w tej walce nie pozostał dłużny posuwając się do baaardzo radykalnych środków czyli poświęcenia nowiutkiego silnika nr 4 Valteriego Bottasa. Z racji że Mercedes nie wdrożył dużych modyfikacji zarówno w obszarze silnika spalinowego jak i układu elektrycznego skupiono się na wykrzesaniu rezerw technologicznych. Poszli baardzo radykalnie modyfikując i wykręcając układ turbo (gdzie Mercedes miał największe rezerwy) no i na poważnie przetestowali nowinkę która zaszokowała świat i spowodowała u Helmuta Marko "bul odbytu" czyli system schładzania powietrza w układzie dolotowym co w silnikach turbodoładowanych odgrywa szczególną rolę System jest prosty i skomplikowany jednocześnie i dodatkowo Mercedes wprowadza dywersję każąc klientom modyfikować obudowę silnika (Garb na patent) System tak jak w zeszłym roku DAS opiera się na luce regulaminowej którą przypomnę Czujnik temperatury powietrza mierzy temperaturę w kolektorze dolotowym Temperatura w kolektorze musi być minimum 10 stopni celsjusza wyższa od temperatury otoczenia. Ze względu na wielość czynników wpływających na temperaturę dolotu wskażnik ten jest uśredniany na dystansie okrążenia
@Raa_V: Lubię technikalia sam grzebię troszkę przy swoim łosiu i nie tracę czasu na memy o klątwach i czy Kubica wróci czy też nie... Coś tam napisałem bo to co odwalił Mercedes i jak mocno wkurzył dziadka Helmuta nie uszło mojej uwadze (a że ostatnio obie strony zachowują się jak dzieci) tym bardziej fajnie jest gdy ktoś przy całej restrykcyjności regulaminu wymyśla coś takiego W 2022 wygra ten kto najlepiej