#moico #wroclaw #gorzkiezale Jestem klientem #moico na Granicznej od 4 lat. Przez 3 lata było super, zero problemów. Ostatnich kilka miesięcy to jest dramat - po kilka telefonów w miesiącu na infolinię, bo albo nie działa w ogóle, albo działa powoli. Czasem uda się dodzwonić i zgłosić problem, czasem nie, restart routera, czekanie, czasem internet wróci, czasem trzeba dalej czekać. Wczorajsza sytuacja to już szczyt wszystkiego. Ja rozumiem, że awarie się trafiają
@Wychwalany: Dzięki, rozchmurzyłem się ;) @zioper: Dla Pana @MOICO w końcu założyłem profil na wykopie, bo łatwiej tutaj się czegoś dowiedzieć niż na infolinii. I to jest super, że ta forma komunikacji działa. Nie jest natomiast super, że internet często nie działa i widzę wyraźny spadek jakości świadczonych usług.
Jestem klientem #moico na Granicznej od 4 lat. Przez 3 lata było super, zero problemów. Ostatnich kilka miesięcy to jest dramat - po kilka telefonów w miesiącu na infolinię, bo albo nie działa w ogóle, albo działa powoli. Czasem uda się dodzwonić i zgłosić problem, czasem nie, restart routera, czekanie, czasem internet wróci, czasem trzeba dalej czekać. Wczorajsza sytuacja to już szczyt wszystkiego. Ja rozumiem, że awarie się trafiają
@zioper: Dla Pana @MOICO w końcu założyłem profil na wykopie, bo łatwiej tutaj się czegoś dowiedzieć niż na infolinii. I to jest super, że ta forma komunikacji działa. Nie jest natomiast super, że internet często nie działa i widzę wyraźny spadek jakości świadczonych usług.