Sacrificial Pact czy Zephrys w Sacrificial Pact. Taunty z dużą ilością życia, a niekoniecznie z dużym atakiem. AoE nawet takie zadające 2 dmg jeżeli grasz na Aggro Demon Huntera. Jeżeli na Combo Demon Huntera to potrzeba heala dużo, albo zabić go przed OTK szerokim boardem.
Wracam po dwoch latach do grania bo widze że jest nieco lepiej z samą grą ale powiedzcie mi - warto kupić i zrobić te starsze przygody jak Wyjście z Cienia czy Wybawcy Uldum? Smoki mam 3/4 na wykupione #hearthstone
Warto tylko, jeżeli uwielbiasz grać Dungeon Runy i tryb single player. Nagrody za ten tryb są żałosne. Z dwojga złego wydaje mi się, że odrobinę bardziej opłacalne jest Dalaran Heist, bo dostaje się dodatkowo legendarną kartę. Osobiście sam kupiłem za golda Dalaran Heist, natomiast Tombs of Terror sobie odpuściłem. Teraz zdecydowanie zbieraj na Galakrond's Awakening. Karty z tego dodatku są naprawdę silne i przygoda to jedyny sposób na ich
W takim razie na Twoim miejscu najpierw kupiłbym ostatnie skrzydło Galakrond's Awakening, bo tam są bardzo użyteczne karty, a później Dungeony. Nie wiem czy sprawdzałeś, ale pierwsze skrzydła DH i ToT są za darmo, więc możesz przetestować czy Ci przypadną do gustu
W poprzednim miesiącu żeby zobaczyć ilu jest graczy w legendzie ostatniego dnia z rangi 2k w legendzie poddawałem walki do rangi 10k. Nie wiedziałem, że zostawi to ślad na przyszły miesiąc. MMR mi tak przeorało, że będę się z tego wygrzebywał tygodniami. Dobiera mi teraz rywali z silvera. Nie róbcie tak xD
Swoją drogą teraz jest więcej graczy w legendzie, a jest dopiero 1/3 miesiąca niż było na koniec marca. Nie dość,
Również nie przepadam za większością aggro decków, bo nudno zrzuca się dropy za 1,2,3 many po kolei. Jednak szanuję kilka aggrodecków, gdzie trzeba podejmować sporo decyzji. Na przykładzie Aggro Demon Huntera. Dzięki mechanice outcast mulligan jest najciekawszy spośród wszystkich klas. Do tego tani koszt kart pozwala na wiele kombinacji rozegrania tej samej tury. Deck dysponuje wieloma synergiami. No i ciekawy jest moment, kiedy podejmuje się decyzje o tym, kiedy
Pierwsza legenda Demon Hunterem. Mocny aggro deck, jedyny słaby matchup to Galakrond Warlocka, ale ciężko aby było inaczej skoro Warlock za 0 many zabija każdego Demona i leczy się o 5.
Co do buildu to prawdopodobnie cokolwiek taniego włożycie do talii z tej klasy to się nada. Można grać Glaivebound Adepta, Chaos Strike'a, Frenzied Felwinga, Furious Felfina i Questing Adventurera. Ten ostatni fajnie się sprawdza przy tylu tanich kartach, co widać na screenie poniżej.
Deck dysponuje wieloma mocnymi synergiami: Battlefiend/Satry + bronie/hero power, a szczególnie:
Też grasz Questinga? Mi się bardzo fajnie sprawdza, a mało buildów go gra. Dzisiaj podpatrzyłem to u Orange'a. Gram jednego, bo mam jednego w kolekcji, ale przy tylu tanich kartach wydaje mi się corem talii.
Pssst, wiecie, że wystarczy grać kontrą na DH, żeby nie marudzić na DH? ( ͡°͜ʖ͡°) Serio, to działa ( ͡°͜ʖ͡°)
Gram aktualnie deckami kontrującymi przede wszystkim DH (dodatkowo też wszelkie aggro) i tak: - Galakrond Warlock - 16:5 w tym ani jednej porażki na DH - No minion (tudzież Spell) Mage -
Demon Hunter jedyną klasą na arenie z dodatnim win ratem xD Dzisiejsze statystyki na hsreplay wyglądają jeszcze gorzej niż wczoraj. Pierwsze testy przeprowadzają na graczach, a arena od pierwszego dnia jest niegrywalna.
Poniżej wklejam, co ma na ten temat do powiedzenia główny projektant Hearthstone. LOL.
Zagrałem pierwszą arenkę po dodatku. Do wyboru miałem 3 najgorsze klasy wg aktualnych statystyk na tamten moment statystyk na hsreplay. Wybrałem warlocka - jak widać po screenie od kilku wygranych praktycznie sam DH. na 8 ostatnich gier 6 to DH. Szczególnie chore zagranie to tura w turę typek 10/6 z uśpieniem ( ಠ_ಠ). Udało się o dziwo na 10-3 zakończyć ale meta arenowa mocno jednostronna na tę chwilę.
Dobra, ten DH jest znacznie bardziej OP od Galakrond Shamana. 17 dmg z Altruisa w jednej turze, nie mając 10 many, do tego 4 dmg z bohatera. To jest #!$%@? #hearthstone
Wiedziałem, że w końcu ludzie będą wkurzeni, że DH jest OP, ale nie spodziewalem się, że stanie się to w jeden dzień XD Na reddicie niezła rzeźnia, tematy typu "fuck you, Blizzard". Na wykopie zresztą też. Żeby pocieszyc arenowiczów, to na arenie DH zostanie szybko oslabiony, potwierdzil to Dean Ayalalalala na twitterze ( ͡°͜ʖ͡°) Tak a propo to smutno mi, bo highlander DH to pierwszy deck
Ale ta gra jest teraz zdrowa, bez leeroya ktorego rogue cofał, bez zilliaxa który był #!$%@?ący i bez grania na shirvallah paladina z ice blockiem grajac jakims control wiedziales ze przegrasz. Na szczęście teraz nie ma jakiejś karty która gra w 1/2 deckach, jest nowa klasa, nowa meta tak dobrze przy hs to sie bawiłem ze 2 lata temu. #hearthstone
Jak zawsze nic nie przetestowali. Win rate Demon Huntera na arenie to jakiś absurd. A warto wspomnieć, że ludzie jeszcze nie potrafią optymalnie grać tą klasą.
Piszę konkretnie o arenie, więc ciężko aby znalazła się kontra. Na arenie głównie liczy się tempo, a jak wymyślili hero power za 1 many, co musi wprowadzać brak balansu.
Przypominam, że na arenie też rotacja i warto zostawić arenę na dwóch przegranych. Za niedokończony run dostaniecie darmowe wejście na arenę i nagrody za osiągniętą liczbę zwycięstw.
Też poszedłem chciwie, bo trafił się dobry deck. Z 4-2 na 7-2 i już dalej nie ruszam. Przy ostatniej rotacji zrobiłem tak jak Ty. Z tym, że mnie zabolało bardziej, bo nie miałem już golda, aby zacząć nową arenę.
Pomysł dobry. Skoro grasz już rok to coś tam już potrafisz, a lepiej zrobić arenę 4-3 niż wydać ten gold na pakiet. Jednak najważniejsze to zacząć dochodzić do 7 wygranych, bo to gwarancja zwrotu 150 golda. Przy mniejszej liczbie wygranych mogą się wylosować scamerskie nagrody dające karty czy dust zamiast golda. Aktualnie meta na arenie jest wyjątkowo mało skillowa. "Wydrukowali" mnóstwo OP smoków i strasznie dużo zależy od draftu, więc wystarczy już sama znajomość co jest OP, żeby robić przyzwoity wynik. Jutro rotacja i mam nadzieję, że różnice w sile talii między graczami będą mniejsze. Co do rotacji to warto teraz rozpocząć arenę i grać do dwóch przegranych, bo przy rotacji Blizzard oddaje wejściówkę za niedokończoną arenę i wpadają nagrody za wygrane. Przy okazji rotacji gra sporo słabszych graczy, więc jest to też szansa na niezły wynik.
Zestaw klasyczny jest spoko, ale z czasem stracił wiele na wartości. Po pierwsze sporo mocnych kart zostało przerzucone do HoF, a po drugie Blizzard wypuszcza dodatki z coraz to bardziej OP kartami. W dwóch ostatnich smoczych dodatkach wyszło tyle silnych kart, że zdobycie ich powinno być priorytetem. Powtórki pewnie Ci się trafiają commonów. Teraz przy braku duplikatów łatwo zebrać je wszystkie.
Myślę, że może się opłacać, ale już sam musisz sobie to przeliczyć i ocenić. Wartośc kart Galakrond’s Awakening w duście to 2930. Średnio wartość karty to 20 dustu, więc kolejne 2040. Łącznie
HSReplay zebrane statystki z deck trackera. Przedstawione wiele wariantów tych samych archetypów. Jednak dane mogą być mylące dla początkujących graczy. Na przykład Mech Paladyn podany jest jako najlepszy deck w grze, a wymieniłbym spokojnie 10 lepszych talii. Wynika to z tego, że statystki są zbierane ze wszystkich rang, a żeby zobaczyć jedynie statystki z rang 1-5 czy legendy trzeba mieć wersję
Mi się ostatnio udało stworzyć talię z 31 kartami i się zastanawiałem, dlaczego wywala mi błąd talii jak szukałem przeciwnika. Dopiero jak się przelogowałem to prawidłowo policzyło, że mam 31 kart w decku.
#hearthstone #hearthstone80gold