- 0
@dracaryss29: dzisiaj dostałem z powrotem, bo wysyłałem z powodu wyjących cewek i przed chwilą odpaliłem na niej Astro's Playroom i od razu widać, że te cewki nadal są w takiej postaci jakiej były. Wysyłałem 10 grudnia jakoś o 9.
- 0
@Ryszardzislaw: Tak jest u mnie. IRL jest jeszcze głośniej niż na filmiku, normalnie słychać to zawsze, nawet w trybie uśpienia/samym menu, ale w grach jest to kilkakrotnie głośniejsze. Dałem inne kable, ale nic nie zmieniły. Nie wiem co oni wgl w tym serwisie z tą konsolą zrobili, oprócz przywrócenia ustawień fabrycznych, bo po 21 dniach odkąd ją wysłałem praktycznie nic się nie zmieniło i wszystko jest jak było. Najlepsze jest to,
- 0
@Ryszardzislaw: no spróbuje, poczekam i podejmę właściwą decyzję miejmy nadzieję. Napiszę do nich jeszcze ostatniego maila i zapytam dokładnie, co zostało naprawione w mojej konsoli, bo o tym nie dostałem żadnej informacji i z tego co widzę jedyną różnicą jest fakt, że przywrócili konsolę do ustawień fabrycznych.
@gawix: poczekaj, bo jak widzisz ten serwis teraz nic nie daję i tylko szkoda nerwów i czasu. Ja na szczęście mam jeszcze swoją
@gawix: poczekaj, bo jak widzisz ten serwis teraz nic nie daję i tylko szkoda nerwów i czasu. Ja na szczęście mam jeszcze swoją
- 0
@dracaryss29: dokładnie ten sam co wcześniej i konsola jest napewno ta sama, bo wcześniej miałem jedną charakterystyczną ryskę i nadal jest. Jedyne co zrobili w mojej konsoli po 21 dniach to przywrócenie do ustawień fabrycznych.
"Coil whine" (a raczej jak sie okazuje wg ostatnich filmów na youtube kondensatory) nadal jest ale wyraźnie mniej słyszalny. Prawie w ogóle - szczególnie jak ustawiłem konsole pod TV.
Podsumowując:
Start 24 listopada / Wysłana 27 listopada / W serwisie od 2 grudnia / Wróciła 7 Stycznia
Czy było warto? #!$%@?