@taconaostro: To chociaż git, że jest jakaś poprawa. W moim przypadku wysłali moją konsolę z powrotem tylko, że przywrócili ją do ustawień fabrycznych i zajęło im to 21 dni ( ͡°͜ʖ͡°)
@pastor2: No ja wysyłałem 10, do serwisu dojechała 17 i wróciła 30 grudnia z tym samym numerem seryjnym jako "zreperowany produkt". Tylko okazało się, że jedyne co zrobili to przywrócili ustawienia do fabrycznych, tylko to :/ Wysyłałem z powodu cewek, były one i są kompletnie nie do zniesienia.
@dracaryss29: dzisiaj dostałem z powrotem, bo wysyłałem z powodu wyjących cewek i przed chwilą odpaliłem na niej Astro's Playroom i od razu widać, że te cewki nadal są w takiej postaci jakiej były. Wysyłałem 10 grudnia jakoś o 9.
@Ryszardzislaw: Tak jest u mnie. IRL jest jeszcze głośniej niż na filmiku, normalnie słychać to zawsze, nawet w trybie uśpienia/samym menu, ale w grach jest to kilkakrotnie głośniejsze. Dałem inne kable, ale nic nie zmieniły. Nie wiem co oni wgl w tym serwisie z tą konsolą zrobili, oprócz przywrócenia ustawień fabrycznych, bo po 21 dniach odkąd ją wysłałem praktycznie nic się nie zmieniło i wszystko jest jak było. Najlepsze jest
@Ryszardzislaw: no spróbuje, poczekam i podejmę właściwą decyzję miejmy nadzieję. Napiszę do nich jeszcze ostatniego maila i zapytam dokładnie, co zostało naprawione w mojej konsoli, bo o tym nie dostałem żadnej informacji i z tego co widzę jedyną różnicą jest fakt, że przywrócili konsolę do ustawień fabrycznych. @gawix: poczekaj, bo jak widzisz ten serwis teraz nic nie daję i tylko szkoda nerwów i czasu. Ja na szczęście mam
@dracaryss29: dokładnie ten sam co wcześniej i konsola jest napewno ta sama, bo wcześniej miałem jedną charakterystyczną ryskę i nadal jest. Jedyne co zrobili w mojej konsoli po 21 dniach to przywrócenie do ustawień fabrycznych.
Dostałem e-mail 5 minut temu, że moja konsola PS5 wraca do mnie z serwisu. O dziwo numer seryjny jest ten sam co miałem wcześniej, więc prawdopodobnie wymienili u mnie zasilacz, bo tylko on sprawiał kłopoty (stamtąd wyła cewka). Jak dostanę konsolę z powrotem już do siebie to dodam aktualizację pod tym postem. #ps5 #coilwhine
@folkstory: no właśnie jest dziwna akcja, bo niektórzy dostają konsolę w <2 tygodnie, a niektórzy czekają dłużej i nic. Dzisiaj mijają równo 2 tygodnie, odkąd dostałem instrukcję jak im ją wysłać.
@bomba4: jak nie jest jakiś ultra głośny to ja bym zostawił, u mnie to brzmiała konsola jakby wybuchnąć miała podczas ładowania do meczu w R6s w trybie 120hz i te dźwięki normalnie przez cały pokój było słychać na luzie. Dostałem przed chwilą też info, że dostanę konsolę 30.12, czyli za tydzień i jakoś wtedy wam napiszę dokładnie jak cały ten proces wyglądał w moim przypadku i czy było warto.
i sprawdź, czy ten dźwięk u Ciebie robi się głośniejszy podczas grania w trybie wydajności w 120hz w gry, które tą funkcję wspierają, bo u mnie wtedy był najgłośniejszy.
@junoreactor @gawix @liga przyszła z powrotem jakąś godzinę temu i na karteczce od Sony piszę "Zreperowany produkt". Dzisiaj wieczorem zaktualizuję główny post (pewnie okolice 20) i opiszę jak to wszystko wygląda po paru godzinach. Za godzinę gdzieś pewnie ją odpalę bo póki co chce, żeby trochę przyzwyczaiła się do temperatury domowej (gdy przyszła była owinięta w dużą ilość folii bąbelkowej i była troche wilgotna).
Czy ktoś z osób, które wysyłały swoją PS5 do naprawy z powodu wyjących cewek dostali ją z powrotem z naprawionym tym problemem? Moja powinna wrócić do mnie w środę i naprawdę nie wiem czego się spodziewać, bo z tego co czytałem na reddicie to strasznie duża część osób, która dostała swoją konsole z powrotem mówi, że jest ona jeszcze głośniejsza niż przed naprawą/wymianą. #ps5 #coilwhine
@jawor2201: no zobaczymy, ja powinienem dostać swoją w środę i mam skromną nadzieję, że będę miał farta i jakimś cudem mój egzemplarz będzie ultra cichy. Jeżeli mówisz, że cewki są cichsze, a wiatrak głośniejszy to nie tak źle, sprawdź teraz czy nie masz tej naklejki co wadzi wiatraka, bo możliwe, że to jest tego przyczyną i finalnie może się okazać, że trafiłeś na idealną sztukę.
Ile zajmuje wasz Cold War na ps5? Bo mój 229gb i sprawdziłem i okazało się że w plikach mam: - Campaign 1 13,5gb - Campaign 1 21,1gb - Campaign 2 17,8gb - Campaign 2 26,5gb - Campaign 3 11,5gb
@patrol411: nie pobrałeś czasami przez przypadek wersji na PS5 i PS4? może to dla tego jest u Ciebie podwójnie, u mnie cały Cold War zajmował gdzieś 2 tygodnie temu 150,9gb na PS5.
Dostałem maila z centrum serwisowego. Dostanę nową konsolę patrząc po numerze seryjnym. Caly proces zamknięty będzie w mniej niż dwa tygodnie. Pozostaje tylko mieć nadzieję, że ta będzie cicha. #ps5
@Bratkello: w jakim momencie ta wyjąca cewka pojawiła się ponownie? to przy odpalaniu jakiejś konkretnej gierki, czy jak? dziś aktualnie mija tydzień, odkąd przekazałem paczkę kurierowi i póki co na trackingu PS cisza. wiem, że DPD przekazało paczkę tam do tej firmy w kątach wrocławskich już w ubiegły piątek. Jeżeli u mnie ten problem się na nowo pojawi po tylu tygodniach walki z wysyłką do nich to już raczej nie
@Bratkello: ja praktycznie tylko korzystam z trybu wydajności, więc miejmy nadzieję, że gdy PS5'ka do mnie wróci to trafie na sztukę bez wyjącej cewki.
u mnie wyło tak samo jak u @jawor2201. przed chwilą też dostałem info, że moja konsola dotarła do serwisu PlayStation, więc miejmy nadzieję, że będę miał farta i po powrocie jakimś cudem będzie ultracicha. macie może jeszcze linka do filmiku, na którym jest strasznie cicha PS5? bo naprawdę ciężko taki znaleźć, bo wszystkie filmiki jakie znajduje są o coil whine :/
u mnie właśnie był strasznie głośny coil whine, był słyszalny podczas trybu uśpienia + normalnie gołym uchem było słychać zmiany jego natężenia ze względu tego co było na ekranie, najbardziej było go słychać w R6s w trybie 120hz podczas ładowania meczu gdzie było jakieś 900fps, a w grze było 140fps i już było ciszej to wycie słychać.
@zyn7ex: spróbuj opisać im swój problem na ich e-mail: pomoc@pl.playstation.com i wtedy napiszą Ci na 99% żebyś do nich zadzwonił i podadzą nr telefonu. Z tego co sprawdzałem CHYBA innej opcji nie ma, przynajmniej ja tak to załatwiłem. Na samą rozmowę czekałem na ich linii chyba z 1h 10m, więc musisz się uzbroić w cierpliwość.
wy też zanim wysłaliście swoje PS5'ki do naprawy z podobnego powodu musieliście czekać na kontakt od przełożonej z PS support? próbuje sobie załatwić naprawę od nich/wymianę i wczoraj miałem im podesłać dane typu adres e-mail, numer telefonu, adres i od razu im to przesłałem, a dzisiaj dostałem info, że mam czekać aż skontaktuję się ze mną ich przełożona, czy coś w tym stylu.
Dzwoniłem jakoś 2 dni temu do supportu Playstation w sprawie wyjącej cewki (tzw. coil whine) i innych dziwnych odgłosów konsoli podczas gry, najbardziej słyszalnych w trybie wydajności. Powiedzieli mi, że mam kilka dni poczekać na odpowiedź i tu pytanie: Czy ktoś, kto także dzwonił do nich z tym problemem dostał już info, czy będzie naprawa, czy coś innego, jeżeli tak to ile dni czekał? #ps5 #coilwhine
@jawor2201: dobra, napisałem im maila, opisałem usterkę i dołączyłem filmik, który sam nagrałem. @Bratkello: jak coś się u Ciebie zmieni to pisz, mam nadzieję ze najpóźniej do świąt uda mi się załatwić wszystko, bo w Cyberpunk'a z chęcią bym sobie popykał.