Wpis z mikrobloga

@dracaryss29: dzisiaj dostałem z powrotem, bo wysyłałem z powodu wyjących cewek i przed chwilą odpaliłem na niej Astro's Playroom i od razu widać, że te cewki nadal są w takiej postaci jakiej były. Wysyłałem 10 grudnia jakoś o 9.
  • Odpowiedz
@megick: Bardzo głośno wyją? Może oni u siebie nie wykryli problemu, bo u Ciebie jest to wina gniazdka/listwy? Próbowałeś podłączyć konsolę do innego gniazdka lub innego przedłużacza? Ewentualnie zanieś do jakiegoś kumpla i podłącz u niego pod tv żeby sprawdzić. A może po prostu jesteś przewrażliwiony? ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@Ryszardzislaw: Tak jest u mnie. IRL jest jeszcze głośniej niż na filmiku, normalnie słychać to zawsze, nawet w trybie uśpienia/samym menu, ale w grach jest to kilkakrotnie głośniejsze. Dałem inne kable, ale nic nie zmieniły. Nie wiem co oni wgl w tym serwisie z tą konsolą zrobili, oprócz przywrócenia ustawień fabrycznych, bo po 21 dniach odkąd ją wysłałem praktycznie nic się nie zmieniło i wszystko jest jak było. Najlepsze jest to,
  • Odpowiedz
@megick: Hmm. No dziwna sprawa. Na Twoim miejscu spróbowałbym podłączyć jeszcze właśnie u jakiegoś znajomego lub pod inny tv u Ciebie (chociaż raczej to nic nie da skoro kable pozmieniałeś).
Ogólnie to współczuję, bo pewnie drugi raz będziesz musiał przez ten sam proces od początku przechodzić... Nagraj filmik, wyślij, powiedz, że problem wciąż pozostał i jeśli mają znów Ci odsyłać taką samą to żądasz zwrotu pieniędzy i tyle.
  • Odpowiedz
  • 1
@megick u mnie słyszalne byly odrazu. Natomiast w menu / uśpieniu absolutna cisza, konsola jakby była wyłączona.

Wstrzymam się z serwisem do lutego/marca. Wtedy może po prostu wymienia na inną rewizję. Teraz wysyłać to widzę że bezsensu - będę bez konsoli 2 tyg a kupiłem ją po to żeby korzystać podczas świąt i wolnego
  • Odpowiedz
@Ryszardzislaw: no spróbuje, poczekam i podejmę właściwą decyzję miejmy nadzieję. Napiszę do nich jeszcze ostatniego maila i zapytam dokładnie, co zostało naprawione w mojej konsoli, bo o tym nie dostałem żadnej informacji i z tego co widzę jedyną różnicą jest fakt, że przywrócili konsolę do ustawień fabrycznych.
@gawix: poczekaj, bo jak widzisz ten serwis teraz nic nie daję i tylko szkoda nerwów i czasu. Ja na szczęście mam jeszcze swoją
  • Odpowiedz
@megick: A masz inny numer seryjny czy ten sam?
U mnie sprawa wygląda trochę inaczej, bo konsola została zaliczona jako "Incydent bezpieczeństwa" i robią jakiś raport na jej temat i dlatego w moim przypadku to się tak przedłuża...
I dlatego pytam o osoby, gdzie trwa to dłużej niż 2 tygodnie, ponieważ pewnie mają to samo.
  • Odpowiedz
@dracaryss29: dokładnie ten sam co wcześniej i konsola jest napewno ta sama, bo wcześniej miałem jedną charakterystyczną ryskę i nadal jest. Jedyne co zrobili w mojej konsoli po 21 dniach to przywrócenie do ustawień fabrycznych.
  • Odpowiedz