Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko260
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
matheoo9
matheoo9

matheoo9

Dołączył 7 lat i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 27
  • Znaleziska 0
  • Mikroblog 27
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 2
matheoo9
matheoo9
matheoo9 21.10.2021, 10:50:44
  • 3
Co sądzicie o praktykach morele? Bo z tego co widać - to w porównaniu do x-kom zmierzają do anulowania zamówień na karty graficzne z 2020 roku, które ludzie zamówili jako rev 1.0. Praktyki x-kom wydawały się aferą i nieuczciwe jako, że proponowali słabsze karty względem tych zamówionych, a tutaj okazuje się że morele jest jeszcze większym skur**ństwem i zamierza anulować zamówienia ludziom którzy czekają już rok na realizację.

Sam zamówiłem 3060 ti od
matheoo9 - Co sądzicie o praktykach morele? Bo z tego co widać - to w porównaniu do x...

źródło: comment_1634813427exhUgIWcp2KS2fIJHi5BTZ.jpg

Pobierz
  • 51
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

matheoo9
matheoo9
matheoo9
Autor
21.10.2021, 10:53:42
  • 1
@matheoo9: Wcześniej we wrześniu podobno nie miało dojść do żadnej podmiany
matheoo9 - @matheoo9: Wcześniej we wrześniu podobno nie miało dojść do żadnej podmian...

źródło: comment_1634813607gn0oVRurBg83ZAkJuVkaWh.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
matheoo9
matheoo9
matheoo9
Autor
21.10.2021, 11:00:04
  • 2
@Brother_of_Steel: Boli dupka że karta za połowę tego co ty za nią zapłaciłes? Dlaczego mam być przegrany? XD
  • Odpowiedz
matheoo9
matheoo9
matheoo9
Autor
21.10.2021, 11:08:32
  • 2
@Brother_of_Steel: Tego samego ci życzę.

Morele nabrało zamówień na kilka milionów złotych, przytrzymało kasę i w---------ć. Ja sam złożyłem zaraz po premierze, i status miałem "Skompletowane do wysłania" ale po kilku dniach cofnęli do "W realizacji". Ba nawet informowali że to błąd mimo że w momencie zamawiania karta widniała jako dostępna. I tak czekania i czekania - 60 miejsce w kolejce, 30 miejsce i nagle nic nie wiadomo bo nie
  • Odpowiedz
matheoo9
matheoo9
matheoo9
Autor
21.10.2021, 11:11:43
  • 1
@Brother_of_Steel: Ty trochę przygłupi chyba jesteś, co? Minimalizowanie strat? O czym ty pleciesz? Jak przedmiot widnieje jako dostępny - 10 sztuk to ile się go sprzedaje? 10 sztuk czy 440?
  • Odpowiedz
matheoo9
matheoo9
matheoo9
Autor
21.10.2021, 11:30:55
  • 1
@Brother_of_Steel: XD typie przychodzisz tu, wyzywasz wszystkich na około i mówisz innym jak mają się zachowywać. Kończę z tobą tą żałosną dyskusję, a ty wracaj do układania towaru na magazynie morele, wielki obrońco uciśnionych firm
  • Odpowiedz
matheoo9
matheoo9
matheoo9
Autor
21.10.2021, 11:37:13
  • 1
@lilitch123: Właśnie w tym przypadku nic nie proponują innego, tylko anulację. Sam spotkałem się z tym pierwszy raz, wcześniej nie miałem problemów z tym sklepem, ale jak widać gdzie zaczyna się kasa tam kończy się moralność
  • Odpowiedz
matheoo9
matheoo9
matheoo9
Autor
21.10.2021, 11:38:37
  • 0
@Stingeree: ten czas już nastał bo dokładnie tak do mnie napisali
  • Odpowiedz
matheoo9
matheoo9
matheoo9
Autor
21.10.2021, 12:04:03
  • 1
@Brother_of_Steel: Internetowy szeryfie, dalej brniesz w swoje głupoty i w dodatku wysyłasz link który dotyczy innej sytuacji. Umowa została przyjęta bo zamówienie zostało przekazane do realizacji i wysłania.
Jak już tak czytasz fora prawne to poczytaj tutaj:
https://prokonsumencki.pl/reklamacja-towaru-2/towar-jest-niedostepny-czy-sprzedawca-moze-odmowic-sprzedazy/
  • Odpowiedz
matheoo9
matheoo9
matheoo9
Autor
21.10.2021, 12:31:30
  • 0
@Brother_of_Steel: Jaka wersja 2 i wersja 1? Obie karty mają ten sam numer seryjny i specyfikacje na stronei producenta co juz napisałem. Wiesz co się zmieniło w Rev 2.0 względem Rev 1.0? Nic oprócz dodania blokady w wydobyciu. We wszystkim innym ma taką samą wydajność I uważasz że to wystarczy aby nazywać kartę przez sklep innym produktem nawet jeśli producent tak nie robi i zapewnia ten sam numer?

Spójrz na
  • Odpowiedz
matheoo9
matheoo9
matheoo9 28.06.2021, 09:14:56
  • 12
Wczoraj ktoś zalogował się na moje konta bittrex oraz binance i z konta bittrex wypłacił całe moje środki w ETH. Oczywiście włączona była weryfikacja 2FA na obu giełdach jak i na samym koncie mailowym które postawione jest na gmail.com.

Na email otrzymałem tylko informacje z binance o logowaniu z nowego urządzenia o danym IP (lokalizacja Warszawa) oraz wiadomość o nowym kodzie autoryzacyjnym który na mailu sie wyświtla.
Moje pytanie jakim cudem ktośwbiłna
  • 36
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

matheoo9
matheoo9
matheoo9
Autor
28.06.2021, 09:18:46
  • 0
@parowka_al_dente: Nie siedziałem na darmowych wifii, tak 2FA wszedzie jest, podejrzewam że ktoś nasłuchiwał sieć domową, komputer w momencie włamania był włączony, a wszystkie maile wrzucił do kosza więc ich nie zauważyłem
  • Odpowiedz
matheoo9
matheoo9
matheoo9
Autor
28.06.2021, 09:23:24
  • 0
@emjot86: 2FA jako google authenticator. do bittrex napisalem do biannce nie moge znalezc zadnego kontaktu..
  • Odpowiedz
matheoo9
matheoo9
matheoo9
Autor
28.06.2021, 09:27:57
  • 0
@emjot86: Nie, żadnych API na giełdzie nie miałem dodanych, nie wiem jak to jest możliwe skoro logując się czy to przez internet czy telefon zawsze woła o 2FA które mam na Iphonie włączone tylko i wyłącznie.. Nie da się zresetować 2FA przez email więc w jaki sposób ktoś się tam zalogował to nie mam pojęcia.
  • Odpowiedz
matheoo9
matheoo9
matheoo9
Autor
28.06.2021, 09:39:39
  • 0
@matheoo9: Tutaj jest aktywność na koncie. To co zwraca moją uwagę to LOGINBEFOREVERIFYNEWDEVICE. Co to oznacza ktos sie zalogowal przed zweryfikowaniem urzadzenia? i to jeszcze bez 2FA?
matheoo9 - @matheoo9: Tutaj jest aktywność na koncie. To co zwraca moją uwagę to LOGI...

źródło: comment_1624873138R3Qbq1ku6PJRAXpvoA7T7N.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
matheoo9
matheoo9
matheoo9
Autor
28.06.2021, 09:50:47
  • 0
@CzulyTomasz: Aktualnie malwarebytes i nod nic nie znajdują, ale około 3 dni temu miałem sytuacje gdzie po ponownym włączeniu komputera wywaliło mi internet po czym nie było do niego w ogóle dostępu i musiałem usunąć proxy które się ustawiło, ale było to proxy na localhost i jakiś dziwny port. Po tej akcji przeleciałem kompouter malwarebytes i nodem i coś pousuwało, ale na giełdy nie logowałem się od 2 tygodni i
  • Odpowiedz
matheoo9
matheoo9
matheoo9
Autor
28.06.2021, 10:07:53
  • 2
@m_ba: Niestety tak, ale podejrzewam że jest to związane z ustawieniem sie proxy na moim PC, ktoś może nasłuchiwał moją sieć przez jakiś czas tylko bez 2Fa nic by nie zrobił..
  • Odpowiedz
matheoo9
matheoo9
matheoo9
Autor
28.06.2021, 10:42:18
  • 7
@matheoo9: Odpowiedź od binance:
In Binance side, we check 1) someone had email and password and tried to login 2) email was sent to authorise new IP + new device 3) 2FA fase wasn't passed

Therefore probably 2FA not compromised, but email and password probably yes.

XD ktoś zalogował się na konto zabezpieczone 2FA nie używając 2FA
  • Odpowiedz
matheoo9
matheoo9
matheoo9
Autor
28.06.2021, 11:23:06
  • 1
Okazuje się, że na binance nikt nie wbił, nie przeszedł autoryzacji 2FA, jedyne co udało mu się zrobić to dodać swoje urządzenie do zaufanych, za pomocą dostępu do mojego adresu email. Jednak mimo to nie udało mu się zalogować na konto.

Niestety u mnie nic to nie zmienia bo na binance nie miałem żadnych środków, a środki były na bittrexie na który jużw jakiś sposób ktoś się zalogował i je wypłacił... problem
  • Odpowiedz
matheoo9
matheoo9
matheoo9
Autor
28.06.2021, 11:50:13
  • 2
@fashq: A jaki mail jak nie gmail? Który jest bezpieczny i ma dostęp do supportu? icloud?
  • Odpowiedz
marcel009_
marcel009_
marcel009_
10.10.2020, 15:52:21
  • 0
Ma ktos etrapeza do matematyki dyskretnej?

#matematyka #etrapez #studia #studbaza
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

matheoo9
matheoo9
matheoo9 19.10.2020, 13:50:52
  • 0
@roxor0 można też prosić?
  • Odpowiedz
matheoo9
matheoo9
matheoo9 23.08.2018, 13:08:31
  • 4
@ZespolmBanku

Hej mBank, mam problem.. Złożyłem wniosek przez internet o otwarcie konta dla młodych w promocji, w której do zgarnięcia jest 100zł. Kilka dni później udałem się do punktu stacjonarnego mBanku jakim jest mFinanse w celu podpisania umowy. Wasza konsultantka która tam pracowała poprosiła mnie, abym anulował dotychczasowy wniosek który miałem wypełniony i wystarczyło podpisać umowę, gdyż jak to powiedziała z takiej operacji ona nie będzie nic miała, a jeżeli to
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

matheoo9
matheoo9
matheoo9
Autor
23.08.2018, 13:58:06
  • 1
@pieczarrra: Byłem u niej w placówce drugi raz. Nie wiem czy baba gra głupią czy nie jest kompetentna.. Mówię jej, jaka jest sytuacja ze konto nie jest otwarte w promocji, ze dowiedzialem sie o tym bo kontaktowalem sie z mbankiem, a ta do mnie że otwarła mi przeciez rachunek oszczędnościowy więc wszystko jest okej. Tłumaczę jej 3 razy, że nie jest bo pomylila wnioski i otwarła na zwykłym m koncie,
  • Odpowiedz
matheoo9
matheoo9
matheoo9
Autor
23.08.2018, 14:43:22
  • 0
@Matpiotr: Jak nie czytanie regulaminu, kto regulaminu nie przeczytał? Mowię przecież, ze pani która otwierała ponownei wniosek cały czas twierdzi, że konto bierze udział w promocji, nawet przed chwilą do mnie dzwoniła i " zaręcza, że konto bierze udział" Ja natomiast kontaktowałem się wczoraj online z innym konsultantem który to sprawdził i ten z kolei powiedział mi, że konto udziału w niej nie bierze. Jeden mówi co innego, drugi co
  • Odpowiedz
matheoo9
matheoo9
matheoo9
Autor
23.08.2018, 14:51:58
  • 0
@Matpiotr: "Przez Nowego Klienta, rozumiemy osobę, która od 01.01.2016 r. nie była lub nadal nie jest Posiadaczem lub Współposiadaczem" Więc wychodzi na to, że wniosek nie mógł mnie wykluczyć bo posiadaczem nigdy nie byłem. Wydaje mi sie ze w placówce brakuje jej kompetencji i teraz upiera sie przy swoim ze konto bierze udzial, a po kontakcie online z innym pracownikiem wychodzi co innego. Jak narazie to złożyłem reklamację
  • Odpowiedz
matheoo9
matheoo9
matheoo9
Autor
23.08.2018, 15:08:41
  • 0
@ZespolmBanku jest jakas możliwośc złożenia skargi na ową konsultantkę? Jest po prostu nie kompetentna, nie zna warunków promocji która trwa juz od kilku miesiecy. W regulaminie jasno jest napisane ze trzeba zalozyc konto poprzez promocyjny wniosek, a ona mysli, że jak otworzyła mi cel oszczędnościowy to o to chodzi, a to przeciez moze zrobic kazdy na swoim koncie.
  • Odpowiedz

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 24.09.2023

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking