Dlaczego płacąc kartą z #pkobp nie widać od razu w aplikacji na telefonie transakcji w historii transakcji a jedynie ubytek kwoty? Inne banki nie mają tego problemu.
@luxkms78 zdjęcie blokady i księgowanie transakcji następuje w momencie otrzymania przez bank potwierdzenia od usługodawcy. Nie mamy wpływu, w jakim czasie taka informacja wpłynie. Dla płatności kartą/BLIKIEM maksymalny termin wynosi 7 dni.
Co za debil wymyślił progress bar w poczcie O2? Wyświetla się wraz z jakimś guzikiem "Pokaż" - po wysłaniu maila chyba dla debili którzy nie wiedzą co wysłali albo dla idiotów którzy nie wiedzą co mają w skrzynce odbiorczej mimo że to właśnie przed sobą widzą...
@luxkms78: uj z nimi, uj z disneyem, krzywd wyrządzonych całej serii nie wrócą. Mogą najwyżej przeprosić i pokasować te wszytkie abominacje z platformy, wtedy był bym skłonny wrócić do następnych produkcji. A tak nie oglądam.
Jeśli komentarzy jest dużo że trzeba ostatnie rozwijać to kliknięcie w powiadomienie o nowej odpowiedzi na taki komentarz nie przewija do tej odpowiedzi w przeglądarce. (Windows, FF, Web)
źródło: 1733355898_u4aqxf_600
Pobierz