@SebaOnePL: No wtedy internet coś odwalał, ale AC pod tym względem jest porządnie zrobione i do 150 ms ping nie sprawia problemów a do 200 da się jeździć.
@ACLeague To ja proponuję się przyjrzeć jak ludzie reagowali na ten armagedon przed sobą. Bo jest wiele osób, które nawet nogi z gazu nie zdjęły licząc, że jakoś przejadą. @kj5d sprawdziłem i spokojnie miałeś czas żeby zdjąć nogę z gazu i spróbować ominąć karambol. @NaraPLN np miał parę sekund widoku na wydarzenia przed sobą, tylko po to żeby wjechać na pełnej bez szans przejazdu. I takich osób jest więcej,
@cienki137: Też mi się zdaje, że R0 brakowało. Pamiętam na WEK R0 to był rozpierdziel totalny, a R1 już dużo lepiej. W taczkach jechałem tylko R0, ale też pamietam był rozpierdziel.
Za nami pierwsza runda jedenastego sezonu ACLeague, Motorsport Capsule F4 Grand Prix, którego głównym bohaterem jest wyczekiwany od lat open-wheeler, Tatuus FA01. Przy okazji zmienia się formuła wyścigów: na każdym serwerze mamy po dwa 30-minutowe sprinty. Kolejność startu w drugim sprincie ustala wynik pierwszego, z tym, że pierwsza dziesiątka jest odwrócona (zwycięzca startuje z 10 miejsca, osoba, która była 10 startuje z pierwszego miejsca). W klasyfikacjach wzięło udział ponad 180 osób, które
@ACLeague: Sytuacja nr 9. Absolutnie tutaj s---------m i wjechałem w tył, ale 2xO + 2 pk za jeden incydent to trochę dużo. Haku co prawda stracił przez to jedną pozycję, ale kara jakbym kogoś z wyścigu wyeliminował.
Wracam do jeżdżenia w ACL z najnowszym poradnikiem pt. "Jak zrobić rozpierdziel na pierwszym okrążeniu". Do sezonu dołączyłem dzień przed końcem prequali, stąd nie miałem czasu nauczyć się jeździć na lagunce. Start więc tylko w Semi (pierwszy mój wyścig w ACL poza pro), ale to mi nie przeszkodziło w spierdzieleniu sprawy i zepsuciu wyścigu sobie i paru innym osobom. Zamiary miałem dobre, ale wyszło jak zawsze, sorry. Tutaj moje podsumowanie:
@retsam84: Chyba śnisz, że stracił bym więcej na wyprzedzaniu w szykanie, niż gdybym siedział za GTE, rozumiem że jak walczysz w jednej klasie i ci ktoś wchodzi po wewnętrznej w szykanę to też tragedia bo zza pleców. Kontakt w szykanie to po części moja wina bo za szybko ściąłem do apexu, ale później wystarczyło lekko odpuścić gaz, obydwoje byśmy na tym stracili ~0,2 s i było by spoko, to nie,
@retsam84: W--------ł xd Jestem na równi już na dohamowianiu i niby mam grzecznie czekać? Jakbym się znalazł w takiej sytuacji ponownie to zrobił bym to samo tylko na wyjściu nie ścinał bym tak mocno, ale to co było dalej to nawet nie można uznać za nie odpuszczanie czy coś, to było po prostu wypchnięcie mnie z toru.
@retsam84: No i co z tego, że go zmusiłem do zmiany toru jazdy? Nie było to nagłe, wiedział że jestem po wewnętrznej, mógł się przygotować i tak zrobił. To że później był kontakt to już zwykły incydent. Mam wrażenie, że chcesz żeby podczas wyścigu LMP w ogóle nie przeszkadzało GTE, ale sorry tak się nie da.
@Manux: No pierwszy kontakt to moja wina, na Silverstone starałem się dublować ostrożnie i nie wciskać się, ale po wyścigu zauważyłem, że traciłem masę czasu na tym niestety, więc od wtedy jeżdżę bardziej agresywnie. A drugi kontakt normalnie bym się nie wciskał, ale przez to, że pojechałeś bardzo szeroko w pierwszym zakręcie pomyślałem, że zdążę się uwinąć z wyprzedzaniem po wewnętrznej.
@ACLeague: Za jedno przekleństwo na discordzie podczas wyścigu jest aż ostrzeżenie? To chyba nie jest błąd, który powoduje poważne konsekwencje dla innych zawodników. Dostałem większą karę za przekleństwo niż Rutys za niebezpieczny powrót na tor.
@Plupi @ACLeague Proszę o rozpatrzenie mojej kary za jeszcze raz
Uzasadnienie:
Nie uważam, że zignorowałem zółtą flagę, z daleka widać było idealnie sytuację, na torze stał jeden samochód nieruchomo, który przepuścił molibdenowego za którym jechałem, sądziłem, że ze mną zrobi to samo, w końcu różnica między nami to było nie więcej jak 2 sec, oczywiście mogłem zwolnić ale sytuacja była na tyle klarowna, że nie sądzę, że ktokolwiek postawiony na moim
@jakub-rutyna: Teraz akurat chodzi o to, że ja dostałem karę za tą sytuację i się tłumaczę.
A co to tego, że w ogóle zgłosiłem tą sytuację, to zazwyczaj nie zgłaszam ludzi byle za co, ta sytuacja po prostu wydawała mi się bardzo skrajna i tyle, nie wiem co to ma do zachowywania się po męsku. Tutaj nie walczę o wyższą karę dla ciebie, szczerze nawet jakbyś nie dostał żadnej kary
@lotnik190 Łączę się z Tobą w bólu. Dosłownie... Na początku dwa razy przez uderzenia w tył spadłem, a potem konsekwentnie odrabiałem straty. Udało się awansować, na przedostatnim okrążeniu zdołałem wyprzedzić ostatniego zawodnika będącego w moim zasięgu. No i na ostatnim kółku było właśnie to :D Chyba gorszego scenariuszu nie mogłem sobie wyobrazić, przynajmniej spośród tych realnych :> Ponad 75 minut ciśnięcia po to, by nie dojechać do mety.
#acleague