Mega relacja, jak zawsze z resztą, @lotnik190. Oglądało się super, szczególnie tą nerwówkę pod koniec wyścigu, gdy musialeś bronić sięprzed szybszymi. W sumie przypomniało mi to moje przeżycia, gdy na początku znalazłem się po starcie w okolicach P12, do tego jeszcze z większą ilością paliwa na pokładzie niż inni, będąc świadomy że moje tempo jest tak na P20. Skąd w ogóle miałeś info podczas wyścigu, że MM jest na medach(komentarz o
@lotnik190: Heh, byłem ciekaw, czy udało się zdobyć choć jedną pozycję w wyniku równej walki, a tu jednak same spiny, crashe. ;) PS. Żeś wypatrzył tę moją katastrofę... :/
@lotnik190: Po 5 minutach filmiku stwierdzam, że nie chcę trafić nigdy do tego pro. :D Zapraszam wszystkich pro-siaków do niższych klas na naukę "bezincydentalnej" jazdy. ( ͡°͜ʖ͡°)
Wracam do jeżdżenia w ACL z najnowszym poradnikiem pt. "Jak zrobić rozpierdziel na pierwszym okrążeniu". Do sezonu dołączyłem dzień przed końcem prequali, stąd nie miałem czasu nauczyć się jeździć na lagunce. Start więc tylko w Semi (pierwszy mój wyścig w ACL poza pro), ale to mi nie przeszkodziło w spierdzieleniu sprawy i zepsuciu wyścigu sobie i paru innym osobom. Zamiary miałem dobre, ale wyszło jak zawsze, sorry. Tutaj moje podsumowanie:
@lotnik190: Gratki za to na ostatnim lapie. Nie wiem co się ze mną działo w drugim stincie, mega się pogubiłem i jeszcze na koniec myślałem, że robimy jeszcze jednego lapa i odzyskam P3, a tu koniec ( ͡°ʖ̯͡°) przez co niechcący #!$%@?łem się w kogoś po wyścigu (✌゚∀゚)☞
@lotnik190: Lubię oglądać Twoje podsumowania i już śpieszę z wyjaśnieniem. Obejrzałem powtórki i pierwszy nasz kontakt to moim zdaniem ewidentnie Twoja wina. Zdecydowałeś się wyprzedzić mnie w szykanie po zewnętrznej ale zbyt szybko zjechałeś do wewnętrznej nie zostawiając mi nic miejsca. Mogłeś poczekać chwilę i wyprzedzić mnie za szykaną bo i tak zmusiłeś mnie do zmiany toru jazdy i awaryjnej ucieczki bo zacząłeś wyprzedzanie kiedy ja już w pełni deptałem pedał
@lotnik190 Łączę się z Tobą w bólu. Dosłownie... Na początku dwa razy przez uderzenia w tył spadłem, a potem konsekwentnie odrabiałem straty. Udało się awansować, na przedostatnim okrążeniu zdołałem wyprzedzić ostatniego zawodnika będącego w moim zasięgu. No i na ostatnim kółku było właśnie to :D Chyba gorszego scenariuszu nie mogłem sobie wyobrazić, przynajmniej spośród tych realnych :> Ponad 75 minut ciśnięcia po to, by nie dojechać do mety.
Przejechanie linii mety w czasie gdy pokazywana jest flaga w szachownicę
@skethoo: DNF, tak było ustalane, tak jest w regulaminie - samochód musi być na mecie. "Przejechanie linii mety w czasie gdy pokazywana jest flaga w szachownicę"
@lotnik190: to jest akurat zasada z prawdziwego WEC. Musisz zameldować się na mecie gdy pokazywana jest flaga w szachownicę i przejechać 70% okrążeń lidera, zaokrąglone w dół do pełnego kółka.
#acleague