Na początku roku, bo w lutym, zamieniłem F850 na R1250GS. To mój drugi sezon i wielu uzna, że to gruba przesada. Niemniej od lutego na liczniku 11000 z planem kolejnych 5000 w tym roku (a jak wleci Grecja to i więcej). Duży GS to cudowna maszyna, nie sprzedam go nigdy. Bokser ze swoim momentem dostępnym w każdym miejscu jest genialny. Sam motocykl prowadzi się też lepiej niż 850ka. LWG! #motocykle
Pierwszy sezon na #motocykle dobiega końca. Rozpocząłem kurs w maju, a egzamin zdałem w połowie lipca. Wcześniej nigdy nawet nie usiadłem na moto. Samochodem przejeżdżałem rocznie 30-45kkm, zrobiłem około miliona kilometrów wiec obycie na drodze mam. Samochodem i innymi sprzętami tez się kiedyś ścigałem, a rowerem przemierzałem góry w górę i w dół. Poczucie prędkości mam nieco zepsute. Tak myślałem i dlatego bałem się bardzo motocykla. Pierwsze godziny kursu były
Nie mamy Pańskiego płaszcza i co Pan nam zrobi? Można byłoby się jeszcze zastanowić, czy poprawnie użyłem wielkiej litery, gdyż lekceważenie ze strony dostawcy jest niespotykane. O kim mowa? Już Wam powiem. To Niemiecki producent motocykli i jej sprzedawca, który przez ostanie dni mnie okłamywał co do statusu dostawy. Miałem odebrać Motocykl ADV już jutro, a wczoraj się okazało, ze motocykla nie ma w Polsce, w zasadzie nie wiadomo gdzie jest i nic nie można zrobić. Jeśli myślicie, ze jutro to termin w ramach umowy, to powiem, ze ten zapisany w umowie już upłynął. Jutrzejszy termin to obietnice sprzedawcy, zapewniającego jeszcze w poniedziałek, że dokumenty pojazdu zamówił w ubiegłym tygodniu.
Strona Niemieckiego producenta motocykli jest tłumaczona maszynowo i geolokalizowana. Gdy Twoje IP nie jest z Polski zobaczysz dane kontaktowe przypuszczalnie europejskiego centrum wsparcia. Szkoda ze ich skrzynka już nie przyjmuje wiadomości bo jest zapchana. Usilnie chwyciłem za telefon i zadzwoniłem do Niemiec, tam ktoś szybko przekazał kontakt do Polski i odezwał się miły Pan na pierwszym miejscu wskazując, ze to niemożliwe żeby ich skrzynka nie działała. Fakt - to główny problem mojego kontaktu.
Wsparcie ze strony Importera niemieckich motocykli ograniczyło się do pytania o VIN i zwrotnej odpowiedzi, że dealer poinformował go o dacie dostawy. Znów wytknięto mi błąd adresu, ale tym razem dostałem zrzut ekranu strony. Nikt nie zaproponował żadnego rozwiązania, ani daty wydania. Podkreślono tylko, ze nawet jeśli dojedzie to mój motocykl ADV objęty są zakazem wydania bo Software nie ten, a i nie wiadomo kiedy wyjdzie poprawka.
źródło: 7797C51A-A163-46A0-951F-6FE02C23AAF6
Pobierz