No i cyk. Właśnie wypuściłem ebooka - Jak napisać dokumentację IT?
Dowiesz się z niego:
✅ Jak rozmawiać z klientem aby poznać PRAWDZIWE oczekiwania do projektu?
✅ Jak notować aby było czytelnie NAWET ROK po spotkaniu?
✅ Jak pisać aby BYĆ ZROZUMIANYM? (+ czego unikać)
✅ Jak skrócić czas pracy nad dokumentacją do NIEZBĘDNEGO MINIMUM?
✅ Jak zabezpieczyć się dokumentacją przed konsekwencjami?
✅ Jak doskonalić warsztat pisania i skąd czerpać wiedzę PO
Dowiesz się z niego:
✅ Jak rozmawiać z klientem aby poznać PRAWDZIWE oczekiwania do projektu?
✅ Jak notować aby było czytelnie NAWET ROK po spotkaniu?
✅ Jak pisać aby BYĆ ZROZUMIANYM? (+ czego unikać)
✅ Jak skrócić czas pracy nad dokumentacją do NIEZBĘDNEGO MINIMUM?
✅ Jak zabezpieczyć się dokumentacją przed konsekwencjami?
✅ Jak doskonalić warsztat pisania i skąd czerpać wiedzę PO
- KevinMalone
- Xamox
- UberRam
- Jednorybek
- muskel
- +1 innych
Niewiele narzędzi umożliwia harmonogramowanie. Wiele osób błędnie myśli, że tworzą harmonogramy w Jira, Trello, Redmine lub Asana – tam jedynie rozciągamy zadania w kalendarzu z datami “od – do”.
Harmonogram to coś więcej:
✅ Jeśli programista wyceni zadanie na 8h to nie znaczy, że wykona je w jeden dzień
✅ Jakie etapy projektu uwzględnić w harmonogramie?
✅ Jak obliczyć długość