Pan youtuber o nicku Robikz nagrał kolejny filmik z mojej gierki. Dotarł do poziomów gdzie poszczególne mechaniki się łączą i zaczynają się jakieś większe trudności. Przeszedł już jakieś 75% gry nagrywając 44 epizody po średnio jakieś 11 minut, czyli póki co jakieś 8 godzin gry, a mam wrażenie że szybko przechodzi.
I Pan youtuber wrzucił kolejnego lets playa z moją gierką :)
Obejrzałem sobie dodatkowo wszystkie poziomy, nie tylko te które już przeszedł i myślę że mógłbym sporo poprawić level design w tej chwili. Natomiast wtedy gdy to wypuszczałem, raczej by to nie wyszło. Cóż trzeba po czasie i koniecznie po długiej przerwie od gry którą się tworzy spojrzeć na świeżo.
Chwilami mocno krytycznie, ale zapewne obiektywnie. Dobrze jest usłyszeć od kogoś sensowną krytykę i opinię. I dobrze jest widzieć jak ktoś gra zupełnie bez jakichkolwiek podpowiedzi z mojej strony.
Udało mi się nałożyć 30% obniżki na steam na summer sale.
Piszę udało się, bo miesiąc od premiery obniżki nałożyć się nie da a u mnie premiera to były dwie różne daty ;) Także jak ktoś lubi gierki logiczne zachęcam. Mało "fabuły" mało bajerów, po prostu gierka logiczna. 360 poziomów, przynajmniej 10 godzin gry dla dobrego gracza :)
Wszelka krytyka mile widziana, notuję. Sprowadzanie mnie na ziemię również jeśli takie macie zdanie.
@TotalDisaster: Plan był żeby to był projekcik na 2 tygodnie do miesiąca. Miało być zrobienie czegokolwiek w co da sie zagrać. żeby nie robić kolejnego porzuconego projektu. No i się przeciągnęło do 20 miesięcy roboty, przy czym pierwsze 2-3 miesiące miałem czas, potem zacząłem prace w korpo więc tylko w weekend lub wręcz w co drugi.
Właśnie wrzuciłem naszą gierkę na google play store na androida.
Gra jest płatna, nie zawiera reklam. Ma 360 poziomów do rozpykania, przynajmniej 10 godzin gry, i to raczej dla wymiatacza gier logicznych. Póki co każdy kto grał chwali i jest raczej miło zaskoczony. Marudzą raczej osoby które nie lubią gierek logicznych i nawet nie próbują podchodzić lub po namowie odbijają się z początku, cóż, nie ich typ gry.
@asd1asd: Wersja steamowa ma już osiągnięcia i zapis w chmurze. Wersja androidowa nie, no i ma parę mniejszych rzeczy do poprawy, jest oznaczona jako beta. Poza tym wydaje mi się że android i steam rządzą się innymi prawami. Na steamie każdy crap kosztuje, za to na androidzie jest dużo tanich / darmowych rzeczy z masą reklam. Zakładam też że większość sprzedazy na steam będzie w promocji które oczywiście będą, a po
@kelso2: 1. C# W unity3d do wyboru jest c# i unityScript (ułomna wersja javascripta). Wybór jest raczej oczywisty - c#. Nie jestem jakimś przeciwnikiem JavaScripta, ale c# do takich rzeczy nadaje się dobrze a javascript tak sobie. Z resztą c# zrobił się standardem w unity3d.
2. Ile w tym programowania W moim przypadku kodzenia chyba dość sporo, bo te obracania się kostki, ślizganie się etc trochę tego wymagają. Przez co większość
Po około 20 miesiącach pisania po godzinach nasza pierwsza gra powoli wchodzi na steam :) Kupić jeszcze nie można, ale z kluczem steam zagrać można.
Jest to gra logiczna, w której chodzimy kostką. Koncept niby prosty, ale jest trochę różnych mechanik i o ile na początku każde dziecko da radę to później jest zdecydowanie trudną grą logiczną.
Planujemy również wersję na androida, być może uda się tez
-75% na moją gierkę na steam
#gamedev #betelgeuse #games #unity3d #gry