@falloutcorner: czołgiem!
chciałem ściągnąć spolszczenie do FON ale niestety nie mogę wejść na Waszą stronę bo mi wyskakuje komunikat bezpieczeństwa. Może to być spowodowane tym, że mam windowsa XP
Czy możecie rzucić direct linka do spolszczenia? Czy coś? Byłbym wdzięczny, płacę w plusach ;)
chciałem ściągnąć spolszczenie do FON ale niestety nie mogę wejść na Waszą stronę bo mi wyskakuje komunikat bezpieczeństwa. Może to być spowodowane tym, że mam windowsa XP
Czy możecie rzucić direct linka do spolszczenia? Czy coś? Byłbym wdzięczny, płacę w plusach ;)
Na długo przed Falloutem (czyt. Skyrimem) 76 od Bethesdy, Interplay pracował nad wydaniem ambitnej gry MMO osadzonej w realiach Fallouta, pełnej zagadek, ciekawych questów i znanych motywów. Nad tym projektem pracowało wielu twórców oryginalnej gry, np. Chris Taylor, Jason Anderson czy Mark O’Green.
Gra miała ogromny potencjał, ale Bethesda nie dopuściła do jej wydania, bo nie leżało to w jej interesie. Zamiast tego rzucała kłody pod nogi Interplayowi, dzięki czemu mogła przejąć całą markę właściwie za darmo (wycena samych tylko praw do MMO to 50 000 000 $) . Cytując Andersona (jednego z głównych twórców Fallouta, jak również Arcanum i Vampire The Masquarade: Bloodlines):
“It