#cashgoback widzę że przy dużych zakupach zachowujecie się jak #planetplus. Zakup z allegro na prawie 2000 i brak tej transakcji w waszym serwisie. Po drugie na reklamację nie raczycie odpowiedziec.
@djsun: Jeśli tak uważasz to nie będziemy wchodzić w dalszą dyskusje ( ͡°͜ʖ͡°) Co do maili to nie wiem na jakiego piszesz ale na skrzynce kontakt@ nie mamy żadnego maila niewyjaśnionego :)
@djsun: @djsun: pisałeś o 2 mailach do nas a widzę że otrzymaliśmy tylko 1 i to wczoraj. W takim razie się nie zrozumieliśmy bo wydawało mi się, że piszesz o jakiś mailach sprzed kilku dni Co do reklamacji - jeśli wypełniłeś poprawnie to reklamacja pojawia się na liście. Każda ma swój status. Jaki ma Twoja ?
@djsun: Widzę datę 20.07 Biorąc pod uwagę moją wiadomość z wczoraj (21.07) to nie było 'sprzed kilku dni' ( ͡°͜ʖ͡°)
Co do reklamacji to nie wiem ile ich wypełniłeś. W systemie jest tylko jedna i do tego odrzucona bo nie wysłałeś numeru zamówienia (twierdząc, że w Allegro nie ma numeru zamówienia). Jak miałeś na celu stworzenie więcej reklamacji to je niepoprawnie wypełniłeś/wysłałeś bo w systemie
Co jest z cashgoback, strona nie może się załadować a jak już się udało okazało się ktoś wypłacił mój cashback wczoraj wieczorem. Problemy techniczne czy ktoś się wbił na moje konto? #cashgoback
1. Zmień jak najszybciej hasło 2. Napisz do nas na kontakt@cashgoback.pl z maila zarejestrowanego z cashgoback. Wypłaty z weekendu nie zostały jeszcze zrealizowane więc jak ktoś włamał Ci się na konto to na szczęście nie będzie miało to negatywnego wpływu dla Ciebie
@Matti92: Nie do końca jest tak, że widniała inna stawka. Główne pole (obok przycisku przejścia do sklepu) pokazywało poprawną stawkę (8%). Widząc na stronie stawkę 8 i 16% sam mogłeś zauważyć, że coś jest nie tak i np. napisać do nas aby upewnić się jaka jest aktualna stawka. Tak czy siak podaj na priv email, przedyskutujemy wewnętrznie co zrobić z Twoją transakcją :)
Ej, @cashgoback_pl czemu nie chwaliliście się, że macie już u siebie #erli? Czekałem na coś takiego żeby w miarę możliwości ograniczyć kupowanie na #allegro Dzisiaj przeglądam sobie sklepy w waszej aplikacji, a tu taka niespodzianka. Moglibyście jakoś informować o powiększaniu oferty o nowe sklepy. Był taki pomysł w waszej ankiecie. #cashback
Chcielibyśmy poinformować Cię o ostatnich zmianach na Allegro.
Sklep Allegro ma bardzo skomplikowany system rejestrujący Twój zakup. W normalnych sklepach wystarczy przejść przez nasz link tuż przed zakupem a dzięki temu cashback zostanie poprawnie naliczony. U Allegro działa to całkowicie inaczej. Śledzą oni całą Twoją historię przeglądania ich strony przed zakupem przez ponad 1 dzień.
Przykładowo:
O 8:00 wszedłeś na strone Allegro i szukałeś produktu skarpetki (nie było jeszcze przejścia przez nasz
@Serghio: mamy identyczne spostrzeżenia. Dobrze wiedzieć że są ludzie, którzy wiedzą jak tak naprawdę to wszystko działa ;) to sklep zajmuje się rejestracją zakupu a nie my. My tylko jesteśmy pośrodku. Niestety spora liczba osób obwinia nas za to twierdząc, że kradniemy ( ͡°͜ʖ͡°)
@SoulShredder: Allegro ma problem z formularzem do reklamacji i bardzo możliwe, że to ma też wpływ na akceptowanie transakcji naliczonych w zeszłych miesiącach. Zawsze robili to pod koniec miesiąca. Musimy jeszcze troche poczekać :)
@Matti92: Nie ma na to jednoznacznej odpowiedzi bo nie ma czegoś takiego jak ogólnodostępna baza kodów. Niektóre kody wygenerowane niestety mają to do siebie, że ich użycie powoduje przypisanie zakupu do danego wydawcy. Oczywiście my nie jesteśmy w stanie sprawdzić czy np. użycie kodu X spowoduje 'zabranie' cashbacku :(
Hej, @cashgoback_pl - Nie mogę zgłosić brakującej transakcji. Bo podobno nie przeszedłem przez klikanie przez Waszą stronę. A na pewno, podkreślam, na pewno przeszedłem przez cashgoback.pl. I to nie jest tak, że nie umiem w cashback, bo orientuję się, co trzeba zrobić, żeby się naliczyło. Od kilku lat korzystam z róznych takich stron. Ale to jest pierwszy raz u Was, że nie mogę zgłosić brakującej transakcji. Ale inną transakcję z tego samego
@atyd3: Wtyczka zanim trafi do sklepu gdzie ją pobierasz jest weryfikowana więc już na tym etapie by to nie przeszło. Do tego w banku nie wpisujesz pełnego hasła tylko losowe wyrywkowe znaki. Po trzecie idąc tą teorią to każda wtyczka do przegladarki może Ci coś 'zrobić'. Po czwarte nie musisz posiadać wtyczki aby korzystać z cashbacku ;)
Losowe znaki miałem na myśli znaki z Twojego hasła :) Jeśli nie chodzi o wtyczki to już nie rozumiem o co Ci chodzi. Nie ma żadnego związku między serwisem cashbackowym a logowaniem się do banku. Z serwisu cashbackowego jesteś kierowany do sklepu, nic więcej. A to później sklep (podczas finalizacji zamówienia) kieruje Cię do banku. A wchodząc w szczegóły to nawet nie do banku tylko do operatora płatności (np. Przelewy24), który to
@cashgoback_pl Mam do was pytanie o reklamację brakującej transakcji. Otóż, jak sprawdzić, która transakcja mi wskoczyła automatycznie, a której brakuje, jeśli kupowałam w ciągu 15 min (za każdym razem przechodząc z linku) rzeczy w bardzo podobnych cenach. Dobę później jedna transakcja wskoczyła, drugiej nie ma. I teraz nie wiem, jaki numer transakcji wpisać w zgłoszeniu, czy brakuje 1szego zakupu czy 2giego (różnica cen znikoma, zakup na Ali). Czy gdzieś można sprawdzić nr
@atyd3: nie za bardzo jest jak to sprawdzić bo my też nie mamy wiele informacji. Napisz do nas na priv podając szczegóły zakupów. Postaramy się pomóc :)
@cashgoback_pl Zwijacie interes, czy o co chodzi, że wasza strona niedostępna a w apce wszystko na biało? Musiałam zakup zrobić przez cashback konkurencji :/
@martinezzpl: Nie, nie ma to żadnego wpływu :) Jeśli poprawnie przeszedłeś przez nasz link do sklepu to nic się nie zmienia. Rejestracją zakupu zajmuje się sklep a nie my. My tylko pobieramy już informacje o naliczonych zakupach
@Matti92: Fajny pomysł! Dzisiaj mailingowo wyślemy link do ankiety, w której będziecie mogli właśnie tak fajne pomysły umieszczać!
cashgoback.pl to serwis oferujący zwrot części kwoty wydanej na zakupy czyli cashback. Dzięki nam zaoszczędzisz pieniądze. Oferujemy najwyższy cashback z aliexpress. W swojej ofercie mamy ponad 850 sklepów, w których możesz uzyskać cashback.
Co do maili to nie wiem na jakiego piszesz ale na skrzynce kontakt@ nie mamy żadnego maila niewyjaśnionego :)
Co do reklamacji - jeśli wypełniłeś poprawnie to reklamacja pojawia się na liście. Każda ma swój status. Jaki ma Twoja ?
Biorąc pod uwagę moją wiadomość z wczoraj (21.07) to nie było 'sprzed kilku dni' ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Co do reklamacji to nie wiem ile ich wypełniłeś. W systemie jest tylko jedna i do tego odrzucona bo nie wysłałeś numeru zamówienia (twierdząc, że w Allegro nie ma numeru zamówienia).
Jak miałeś na celu stworzenie więcej reklamacji to je niepoprawnie wypełniłeś/wysłałeś bo w systemie