Jako, że na jesień jest najwięcej motocykli do sprzedaży to zastanawiam się już teraz nad czymś, czym dojadę kilka km do pracy, po pracy trochę po mieście a w weekend wypad 200-300km. Budżet max 6000-7000 zł, coś sportowo wyglądającego i brzmiącego, małej ilości czasu, który musiałbym poświęcić na sprawy techniczne. I moje pytania:
1. Jakiej mocy (600,1000?/80KM,100KM?)szukać? Na zwykłej trasie nie będę latał po 250 km/h, bardziej zależy mi na takiej katapulcie,
1. Jakiej mocy (600,1000?/80KM,100KM?)szukać? Na zwykłej trasie nie będę latał po 250 km/h, bardziej zależy mi na takiej katapulcie,
@antarhei: a ja bym na Twoim miejscu posłuchał rad, i dozbierał więcej kasy i kupił coś świeższego.
1. nigdy nie kupiłbym już motocykla na gaźniku - miałem FZS600 na gaźniku, później CBR 929RR na wtrysku - i jest pomiędzy nimi przepaść jeśli chodzi o użytkowanie, odpalanie, kulturę pracy
2. Hondy z przełomu wieków mają problemy z ładowaniem - regulator napięcia, stator. Problem polega na tym, że gdy raz zepsuje się oryginalny
1. nigdy nie kupiłbym już motocykla na gaźniku - miałem FZS600 na gaźniku, później CBR 929RR na wtrysku - i jest pomiędzy nimi przepaść jeśli chodzi o użytkowanie, odpalanie, kulturę pracy
2. Hondy z przełomu wieków mają problemy z ładowaniem - regulator napięcia, stator. Problem polega na tym, że gdy raz zepsuje się oryginalny
@controll: dokładnie im starszy motocykl tym większa szansa, że coś się popsuje - lepiej coś słabszego ale świeższego. Ja przy moim FZS trochę rzeczy robiłem sam, ale jak ktoś kompletnie nie ogarnia to niestety musi odwiedzić serwis. A w sumie było co robić, m.in.: kilka razy padł czujnik STOP przy klamce hamulca (nie muszę chyba mówić jakie to krytyczne - aż dorobiłem sobie diodę w zegarach która świeciła się razem ze
#motomirko #motocykle #pokazmotor #motocykleboners #chwalesie #motocykl