Hamilton mówi, że nie czuje tej tylnej prawej opony. Jak Państwo wiecie, kierowcy mają niesamowite wyczucie, mówi się, że jak przejadą po orzechu, to mogą powiedzieć co to był za rodzaj orzecha.
@LM2137: bardziej piję do tego, że nie zrozumiał komunikatu, ale był w stanie dorobić historię do swojej interpretacji ( ͡°͜ʖ͡°)
Na Polsacie tak przez pół wyścigu udawali, że wiedzą o co chodzi. Mam opóźnione Eleven (mam hore Eleven ( ͡°͜ʖ͡°)) i widzę, że Sokół to jednak inna liga w czytaniu komunikatów.
@worldmaster: Hamilton mówi, że nie podoba mu się to, jak pracuje tylna prawa opona. Borowczyk uderzył w tony, że Hamilton nie czuje tylnej prawej opony i że jest to poważny problem, bo kierowcy są w stanie odczuć najmniejsze szczegóły (i tu historia z przejeżdżaniem po orzechu). Różnica pomiędzy "I don't like the feel of" i "I don't feel".
Pierwszy raz oglądałem dziś #f2 i to jest ciekawsze niż #f1 i to zdecydowanie. Równa walka, więcej wyprzedzania, ten sam silnik więc większe znacznie ma kierowca. Aż szkoda, ze tak mało okrążeń.
@pioterhiszpann: ja prawie tak samo - wczoraj pierwszy raz F2, dziś pierwszy raz F3 i drugi wyścig F2. Dużo się dzieje. Kierowcy, w dużej mierze pewnie z racji ambicji i wieku, podejmują się dużo bardziej agresywnych manewrów, a widowiskowości dużo pomagają niewielkie odstępy między poszczególnymi bolidami. To już nie są szachy, jak F1, tylko duch sportów wyścigowych, gdzie dyspozycja kierowcy ma znowu duże znaczenie.
@takie-inne-uczucie: no właśnie Boro to inaczej widzi, a według mnie Ticktum był przed Royem i kontakt wynika z wyniku błędu Roya. Drugi kontakt to już konsekwencja pierwszego.
Dzięki za wbicie mojego filmu na #16 miejsce na czasie Mirki!:D Wysłaliście mi również dużo swoich zdjęć, które już zebrałam w kupę i działam! Buziaczki <3 #tinder #badoo #przegryw #p0lka #zwiazki
@ania_szlezak: Twoje działania są szkodliwe dla większości facetów, powinnaś się wstydzić. Rzadko tu komentuję, ale obok takiego gunwa trudno przejść obojętnie. Zrobiłaś eksperyment pod tezę, więc dołączam się do "ha tfu". Zaraz będzie płacz, że wykopki złe, ale mam nadzieję, że zrozumiesz swój błąd.
Wypok chyba zapomina, jak przed rokiem każdy był przekonany, że Robercik ma znacznie gorszy bolid. Skąd macie pewność, że Kvyat, Albon, Vettel, Ocon i reszta jadą takim identycznym bolidem, jak teoretycznie lepsi kierowcy z zespołu? Przecież nie w każdym zespole kierowcy mają status równorzędnych. Gasly za rok wróci do Red Bulla i znowu będzie "haha Gasly ogur" i "wooo Albon jak jeździ, dajcie mu szansę w Red Bullu". F1 to sport, w
@ironiczny_qwert: tak, jak napisał @Dect, nie odbierajmy takiego podziału jako sabotaż własnego kierowcy. Część z nich na pewno jest świadoma, że są kierowcami numer dwa. Komentatorzy kręcą dramy, że Albon jest daleko od wyników Maxa, ale gdyby tak spore różnice mogły wynikać z umiejętności kierowcy, to drużyny zabijałyby się o tych najlepszych, którzy dadzą -0,5s, a może nawet -1s na okrążeniu. Prawda taka, że kierowców różnią detale i
@Sruklilele: tylko zakładasz, że różnice w bolidach wynikają tylko i wyłącznie z problemów z częściami. Może być przecież tak, że w trakcie sezonu nie opracują nowego podzespołu w dwóch egzemplarzach. Tym bardziej teraz, gdy czasu pomiędzy wyścigami jest niewiele. Nowinki w pierwszej kolejności będą zasilać auto kierowcy numer 1. Ba, kierowcy mogą mieć zupełnie inne ustawienia, choćby na potrzeby badań jednostek, jak się zachowają w różnych warunkach. Dużo jest zmiennych,
Zwróćcie uwagę na to, że nie awansowaliśmy z bardzo słabo obstawionego półfinału. W pierwszej dziesiątce było tylko dwóch reprezentantów pierwszego półfinału, w dodatku dopiero na 9. i 10. miejscu. Sam się dziwiłem, że startujemy w tak słabym towarzystwie i byłem pewny awansu. ( ͡°ʖ̯͡°) #eurowizja
@anon_kocha_mocniej: niżej upaść nie możemy, aczkolwiek Srulię wysrali na tydzień przed głosowaniem na eurowizję, nikt tego "zespołu" nie znał. Tak patrząc na nasz rynek muzyczny mamy tylu lepszych artystów, już nawet chylińska jest lepsza od wieśniaczek.
#mecz