- 535
- 5
- 46
#contentnadzis #codziennaafrica #totoafrica #dziendobry #cytatnadzis #ciekawostkanadzis #totowszechczasow #topwszechczasow
Jest już po 23:00 a ja po raz pierwszy od września puszczam taki wpis z palca... Dziwnie ;) No więc jest 1 stycznia 2019 roku i dziś imieniny mają Mieczysław, Mieczysława, Mieszko. Chciałem z tego miejsca podziękować wszystkim osobom które wywindowały Toto - Africa tak wysoko na liscie
Jest już po 23:00 a ja po raz pierwszy od września puszczam taki wpis z palca... Dziwnie ;) No więc jest 1 stycznia 2019 roku i dziś imieniny mają Mieczysław, Mieczysława, Mieszko. Chciałem z tego miejsca podziękować wszystkim osobom które wywindowały Toto - Africa tak wysoko na liscie
Pogoda na dziś
- Tak 20.4% (28)
- Nie 42.3% (58)
- Nie mam zdania 10.2% (14)
- Lubie placki 27.0% (37)
- 7
Wołam parę osób tak z pamięci ;)
@skibi @buczubuczu @kotke02 @TynkarzCzwartejSciany @kiniu28 @K1ngKunta @blue_eyes @szubik @Pjotsze @Rolax @ingloriousBastard @Stalowa_Figura
@skibi @buczubuczu @kotke02 @TynkarzCzwartejSciany @kiniu28 @K1ngKunta @blue_eyes @szubik @Pjotsze @Rolax @ingloriousBastard @Stalowa_Figura
- 15
@micke: Na pogode nie zwracałem uwagi, dwie głowne atrakcje które były zawarte we wpisach to Ciekawostka a dziś oraz informacje odnośnie imienin, godziny wchodu i zachodu słońca, czytając te informacje miałem wrażenie jakby mówił to lektor bezpośrednio z radia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
konto usunięte via iOS
- 20
- 2600
Hej kochani @allegro_pl .
Mam do was małe pytanie. Czy każdy moze u was skorzystać z "programu ochrony kupujacych" aby wyłudzić pieniądze od sprzedającego bez zadnych podstaw czy tylko było tak w moim przypadku?
Ponad poltora roku temu zakonczylem dzialalnosc polegajaca na dropshipingu. Sprzedawalem za posrednictwem waszej wspaniałej platformy. Zamowienia szły w setki miesięcznie, oferty byly dobrze opisane, a wasza prowizja wynosiła grube tysiaki.
Az tu pewnego razu, ktorys z moich klientow stwierził, ze skorzysta z waszej "ochrony". Klientowi rzekomo po krotkim czasie zepsuł sie zamowiony sprzęt. Niestety nie chciał mi go zwrócić w ramach 14 dniowej mozliwosci zwrotu bez podawania przyczyny, ani niezgodnosci towaru z umową, gwarancji czy z zadnego innego powodu. Nie udowodnił tez, ze z towarem rzeczywiscie jest cos nie tak. Domagał sie odemnie jedynie zwrotu pieniedzy BEZ uprzedniego odsyłania towaru "bo może i mam mu oddac". Nie chciałem sie na to zgodzić (bo niby dlaczego miałbym) a on złozył wniosek do was o zwrot. Mimo, ze pisalem do waszych ludzi-robotów obsługujacych maile jak sprawa wygląda (tzn prosze klienta o zwort aby rozpatrzyć reklamacje i ewentualnie oddac mu pieniadze a klient nie chce tego zrobic bo chce hajs z gory bez odsyłki) to i tak oddaliscie mu pieniądze twierdzac ze to nie wasza sprawa (wtf?!). TADAAM klient ma towar i hajs. Musiałem tez fatygować sie na komisariat aby mnie przesłuchano bo rzucił policji wasz superformularzzgłaszanianapolicje (policjanci sami stwierdzili, ze to niedorzeczna sytuacja i kupujacy to zwykły cfaniak).
Teraz na deser dostalem od was POZEW z esądu (fajna instytucja mowisz, ze ktos ci wisi hajs i jak nie zareaguje w 2 tyg to ci rzeczywiscie wisi hajhs) o zapłate zwroconej klientowi przez was kasy. Niestety chyba bede musial to zaplacic bo w okresie swiatecznym (swoją drogą dobra strategia) nie znalazlem zadnego prawnika, z ktorym moglbym to skonsultowac i dostalem pismo z opoznieniem bo nie ja je odebrałem (tak tu akurat moja wina) a boje sie ze te półtora kafla urośnie do wiekszej kwoty zatem chyba wole miec to zwyczajnie z głowy.
Czy więc ja albo ktokolwiek inny moze liczyc na darmowego laptopa albo jakąś konsolke od was? Kupimy towar stwierdzimy, ze dostalismy bubel, wy nam oddacie kase a sprzedawca niech sie dalej martwi? Jak to dokładnie jest? Na każdej aukcji obowiazuje taka
Mam do was małe pytanie. Czy każdy moze u was skorzystać z "programu ochrony kupujacych" aby wyłudzić pieniądze od sprzedającego bez zadnych podstaw czy tylko było tak w moim przypadku?
Ponad poltora roku temu zakonczylem dzialalnosc polegajaca na dropshipingu. Sprzedawalem za posrednictwem waszej wspaniałej platformy. Zamowienia szły w setki miesięcznie, oferty byly dobrze opisane, a wasza prowizja wynosiła grube tysiaki.
Az tu pewnego razu, ktorys z moich klientow stwierził, ze skorzysta z waszej "ochrony". Klientowi rzekomo po krotkim czasie zepsuł sie zamowiony sprzęt. Niestety nie chciał mi go zwrócić w ramach 14 dniowej mozliwosci zwrotu bez podawania przyczyny, ani niezgodnosci towaru z umową, gwarancji czy z zadnego innego powodu. Nie udowodnił tez, ze z towarem rzeczywiscie jest cos nie tak. Domagał sie odemnie jedynie zwrotu pieniedzy BEZ uprzedniego odsyłania towaru "bo może i mam mu oddac". Nie chciałem sie na to zgodzić (bo niby dlaczego miałbym) a on złozył wniosek do was o zwrot. Mimo, ze pisalem do waszych ludzi-robotów obsługujacych maile jak sprawa wygląda (tzn prosze klienta o zwort aby rozpatrzyć reklamacje i ewentualnie oddac mu pieniadze a klient nie chce tego zrobic bo chce hajs z gory bez odsyłki) to i tak oddaliscie mu pieniądze twierdzac ze to nie wasza sprawa (wtf?!). TADAAM klient ma towar i hajs. Musiałem tez fatygować sie na komisariat aby mnie przesłuchano bo rzucił policji wasz superformularzzgłaszanianapolicje (policjanci sami stwierdzili, ze to niedorzeczna sytuacja i kupujacy to zwykły cfaniak).
Teraz na deser dostalem od was POZEW z esądu (fajna instytucja mowisz, ze ktos ci wisi hajs i jak nie zareaguje w 2 tyg to ci rzeczywiscie wisi hajhs) o zapłate zwroconej klientowi przez was kasy. Niestety chyba bede musial to zaplacic bo w okresie swiatecznym (swoją drogą dobra strategia) nie znalazlem zadnego prawnika, z ktorym moglbym to skonsultowac i dostalem pismo z opoznieniem bo nie ja je odebrałem (tak tu akurat moja wina) a boje sie ze te półtora kafla urośnie do wiekszej kwoty zatem chyba wole miec to zwyczajnie z głowy.
Czy więc ja albo ktokolwiek inny moze liczyc na darmowego laptopa albo jakąś konsolke od was? Kupimy towar stwierdzimy, ze dostalismy bubel, wy nam oddacie kase a sprzedawca niech sie dalej martwi? Jak to dokładnie jest? Na każdej aukcji obowiazuje taka
@Quest: lol allegro. Krec Małysza znaleziskiem, niech ta gówno firma umrze już
Odpowiedź alledrogo za 10 minut
"Podaj nam dane kupującego w wiadomości prywatnej. Postaramy się wyjaśnić sytuację"
"Podaj nam dane kupującego w wiadomości prywatnej. Postaramy się wyjaśnić sytuację"
- 1915
@EpicElion: przydadzą się chociaż do czegoś +
- 949
Co tu sie dzieje niech mi ktoś wytłumaczy
-w 1:35 całuj się ze swoim chłopakiem
-w 2:50 dotykaj penisa swingersa męskiego erotycznego tancerza
#logikarozowychpaskow #niebieskiepaski #rozowepaski #zwiazki
-w 1:35 całuj się ze swoim chłopakiem
-w 2:50 dotykaj penisa swingersa męskiego erotycznego tancerza
#logikarozowychpaskow #niebieskiepaski #rozowepaski #zwiazki
Wołam @darosoldier
#przegryw #stulejacontent #oswiadczenie #chwalesie #ama #rozowepaski #niebieskiepaski #wykop