@G_Addams: mimo, że nie wygląda na taką, Hellblade ciągle jest grą indie - nad produkcją pracowało tylko kilkanaście osób ze studia Ninja Theory. Zobaczymy, jak im to wyszło, osobiście nie mogę się doczekać premiery.
Na co czekacie na #e3? Ja chciałbym zobaczyć tego nowego God of Wara i może jakie zaskakujące nowości - choć myślę, że tutaj za wiele się nie mogę spodziewać.
@Adel87: Days Gone, nowy Spider-Man, The Last of Us: Part II, Uncharted: The Lost Legacy, nowa Forza, nowy tytuł od 343 Industries i jeszcze kilka innych.
Obraz generowany był z przeplotem, co znaczyło, że do TV trafiały dwie POŁÓWKI klatki liczone z lekkim przesunięciem czasowym. Co miało za zadanie zniwelować efekt migotania i sprawić, że obraz wydaje się płynniejszy.
Z technicznego punktu widzenia konsola PlayStation renderowała 30 pełnych klatek, wypluwała do TV 60 połówek, które wydawały się płynniejsze, niż standardowe 30. Właściwą wydajność PSXa
@RzecznikWykopu: napiszę to jeszcze raz - PSX renderował maksymalnie 30 PEŁNYCH klatek na sekundę. I tyle widzisz dzisiaj na współczesnych odbiornikach (bez przeplotu). A nie połowę XD
@RzecznikWykopu: nic nie p-----------m, postaram się napisać to jeszcze raz, najprościej jak potrafię.
Gra renderuje się na PSX w 30 pełnych klatkach /sekundę, do starych odbiorników trafiała jako 60 ramek przeplotu (jedna ramka zawiera linie parzyste, inna nieparzyste z lekkim przesunięciem czasowym). Nie zmienia to faktu, że gra ciągle jest w 30 PEŁNYCH klatkach na sekundę i o ile w przeplocie wydawała się płynniejsza, bo taka specyfika generowania obrazu, to
Gra w 20 klatkach z przeplotem będzie wyświetlana w 10 na nowoczesnych odbiornikach
@RzecznikWykopu: nie odwracaj kota ogonem, od samego początku piszę, że właściwa wartość jest dwukrotnie mniejsza, niż przeplot.
Pytanie brzmiało, czy są jakieś gry na PSX w 60FPS - odpowiedź brzmi - nie ma. Gry są renderowane w 30 klatkach przez tą maszynę. Po prostu przeplot dzieli i tym samym podwaja ilość ramek.
@RzecznikWykopu: no wszystko się zgadza. Skoro gra została napisana tak, że konsola była w stanie policzyć jedynie 10 klatek na sekundę (20 w przeplocie), to jakim cudem na ekranie z progresywnym trybem wyświetlania obrazu ma być widać ich więcej? Podłącz sobie stary TV, to będziesz miał 20 w przeplocie ;)
@janushek: Microsoft póki co koncentruje się jedynie na promowaniu Scorpio, jako maszyny - ciągle zapominając o najważniejszym: o grach. Mam nadzieję, że się miło rozczaruję na E3 i MS zaprezentuje konkretne exy, bo jak mają świecić przed widownią jedynie Forzą, to kiepsko to widzę :)
@Variv: ja wiem, jak to będzie działać. O grach wypadałoby mówić chociażby dlatego, że sprzedaż XO raczej nie idzie tak, jak tego Microsoft oczekiwał, dodatkowo firma zabija własne tytuły ekskluzywne, gracze to niestety widzą. Sama moc obliczeniowa nie sprzeda sprzętu, jeśli nie będzie na nim gier charakterystycznych dla danej platformy. Nie samą Forzą i Halo gracze żyją.
Serio trzymam kciuki, bo konkurencja zdrowa rzecz. Po prostu wydaje mi się, że
Mirki, która ścigałka zastąpi mi #driveclub na #ps4 ? Ograny NFS Rivals, ale platynowanie tego jest pozbawione frajdy. Zostało mi już tylko to... ( ͡°ʖ̯͡°)
@Veyn: bez, gra jest naprawdę bardzo dobra i, wraz z DLC, oferuje dziesiątki godzin dobrej, będącej sporym wyzwaniem zabawy - sam gdzieś utknąłem na kilku DLC, bo ich poziom jest o wiele większy, niż podstawowej wersji. Dodatkowo poziomy Elite (powyżej chyba siedemdziesiątego poziomu doświadczenia, o ile mnie pamięć nie myli) w grze, to już w ogóle dla mnie kosmos pod względem wymagań :)
Czemu to takie tanie? Ktoś? Coś? Wygląda na co najmniej 2 razy droższe.
#ps4 #gry #hellblade