Um, no po roku nic nie robienia trochę powróciłem do projektu. O co chodzi pisałem tutaj. Głównym problemem rok temu było wyznaczanie granic (algorytm), pytałem się i na forum paradoxu modderskim, i szukałem na wiki, no dużo szukałem - nie znalazłem i nie wiedząc jak to zrobić projekt "odłożyłem". No ale jak widać jestem teraz w stanie (odkryłem graphviz) pokazać bardzo czytelne (niestety nie takie same
Um, no po roku nic nie robienia trochę powróciłem do projektu. O co chodzi pisałem tutaj. Głównym problemem rok temu było wyznaczanie granic (algorytm), pytałem się i na forum paradoxu modderskim, i szukałem na wiki, no dużo szukałem - nie znalazłem i nie wiedząc jak to zrobić projekt "odłożyłem". No ale jak widać jestem teraz w stanie (odkryłem graphviz) pokazać bardzo czytelne (niestety nie takie same
źródło: comment_owDFeeyiXzxV1Rt0c2jTLPKdu0SkbLsy.jpg
Pobierz


























A tak prezentuje się moja galatyka (gram pomarańczowymi) w napisanej w 2 godziny stronce która parsuje pliki zapisu gry i wyświetla różne (na razie tylko taką mapkę gdzie kto ma skolonizowane układy) statystyki na temat danej gry. Generalnie chciałbym rozwinąć to w platformę do sharowania wyników swojego imperium (i napisać moda który by automatycznie wysyłał dane na serwer by prezentować je na stronce). Oczywiście z dużą dozą roleplayingu -
źródło: comment_sLOrVMT25eyEd5m8TltaAzYfOQei7Xyh.jpg
Pobierz@FlyingDutchman: brak wykresów i szczegółowych danych to jeden z niewielu minusów tej gry. Wszystko pochowane w jakichś dziwnych miejscach, zamiast jednego spójnego okienka z wykresem i rozpiską co gdzie i za ile.