@MaxVerstapen: ale fabrycznym jest już ogłoszone AF Corse, zespół fabryczny będzie się nazywać "Ferrari - AF Corse". Prema/Iron Lynx może kupią kliencki LMH z jakimś wsparciem fabrycznym. Chociaż Ferrari ma obecnie w hierarchii priorytetów: 1. Sezon WEC 2023, 2. Daytona a może i MEC w IMSA, 3. auta klienckie.
F dla WRT, Audi ich potężnie wydymało. Może BMW albo Acura/Honda wykorzystają to żeby wbić się do WEC.
Jeśli Kubica pojedzie w WEC i ELMS to czy w Le Mans będzie startował w dwóch samochodach? :D Ciekawe czy tak można? Wysiada z jednego LMP2, odpoczywa, wsiada do innego LMP2, wysiada, odpoczywa, znowu wsiada do pierwszego LPM2 itd.
@MaxVerstapen: W tym roku były dwa Coopermobile w GTD Pro, więc można nawet w tej samej klasie dwoma autami. W WEC dwa auta i 3-osobowe składy to spory ciężar, bo trzeba zrobić 12h jazdy minimum.
Te Iron Lynx łączone jest z hypercarem Ferrari w 2023 roku, ale oni chyba pojadą jako klienci, bo fabrycznyn, z tego co obiło mi się o uszy, ma być AF Corse. Ktoś coś?
@Piotr_Rupik: Tak, AF Corse będzie fabrycznym zespołem, oficjalnie zostaną zgłoszeni jako "Ferrari - AF Corse". Podobno Ferrari może zacząć sprzedawać swoje LMH dopiero od 2024 roku. Dla nich priorytetem jest ogarnąć się z dwoma samochodami na sezon WEC 2023. Potem celem jest Daytona w IMSA. Klienci na koniec.
W materiale Zachara z testów Inter Europol Competition na torze Portimao, koordynator zespołu zapowiada mocny skład na nadchodzący sezon #wec, z kierowcą F1 włącznie. Jak obstawiacie, kto z doświadczeniem z #f1 dołączy do Piekarzy? Macie jakieś typy?
@lubonm: hmmm, Graham Goodwin w najnowszym Endurance Chat powiedział, że w kolejnym sezonie pojawi się "very recently ex" kierowca F1, który jeszcze nie jeździł w LMP2. Pytanie kto to i czy do piekarzy. Może Hulk zajmie się znowu ściganiem, albo Daniił Kwiat.
@Galopujaca_rokitniczka: jakiś czas temu nie mieli problemu z poświęceniem okna snookera na żywo żeby pokazywać przez godzinę wywiady z zawodów kolarskich...
@Raa_V: na r/formula1 przy okazji zdjęcia wrzuconego z Mazepinem ktoś odpowiedział, że Sirotkin założył ośrodek kartingowy w Moskwie. Sportowo - był na liście rezerwowej na tegoroczne Le Mans (1. miejsce rezerwowe - #62 AF Corse GTE Am), ale w ostatniej wersji listy wypadł z niej i zastąpił go Vilander.
Niesamowite. #kubica na złość powrutowcom kolejny raz przekonuje, że skupia się na wyścigach długodystansowych a żadnej gadki o f1 nie ma. Na szczęście, żadne fakty nie są w stanie przysłonić wizji powrutowcow.
@Raa_V: u większości chyba tam już przeszło bajanie o f1, tylko najtwardsze jednostki i trolle wymyślają "od Spa za Zhou" itp. Na złość to im Kubica robi wybierając długodystansowe zamiast ich wymarzonych, wspaniałych serii sprinterskich takich jak DTM czy inna Formuła E. W tym zakresie tam dochodzi u nich do spięć pod pod czaszką ( ͡°͜ʖ͡°). I potem bajdurzą: rezerwa w niczym nie przeszkadza,
"Mojemu koledze Louisowi Deletraz powiedziałem na 24h Le Mans: Ok, skoro już to wygrałem, to nie muszę już tu wracać'.
To jakie plany na przyszłość miał wtedy pan Kubica skoro nie chciał tam wracać? Rezerwa w F1 i ELMS przez kolejne lata? Bo w WEC Le Mans to obowiązek a nawet główny cel sezonu.
@barystoteles @TiDiEj: Montoya niedawno trollował że ma potrójną koronę, bo wygrał Le Mans w LMP2 Pro-Am xD Ale chyba tylko Alonso chciał wkurzyć ( ͡°͜ʖ͡°)
#kubica #lemans #wec
F dla WRT, Audi ich potężnie wydymało. Może BMW albo Acura/Honda wykorzystają to żeby wbić się do WEC.
Edycja. Ale tak