@AgentGRU: @Koner1391: @rasengan: @Xuxire: @phunkjazztical: potwierdzam, był chwilowy problem z siecią. Wszystko już wróciło do normy. Przepraszam za te utrudnienia. Sam też odczułem, bo nie mogłem przez kilka minut (zdalnie) pracować.
@hvgbbbjbvkjhgtkkkkkkkkkk: tak, był chwilowy problem z siecią. Przepraszam za te utrudnienia. Sam też odczułem, bo nie mogłem przez kilka minut (zdalnie) pracować.
Kupiłem sobie Realme GT 5G i okazało się, że nie działa mi 5G na nim. Operator pisze, że 5G u nich działa na innych falach i to kwestia sprzętowa. Sprawdziłem w specyfikacji i obsługuje n38 i n41.
Czy ktoś ma może ten telefon i mi to działa? 5G w mojej lokalizacji działa, działało mi na Samsungu.
Nie bardzo się na tym znam, ale to mega słabe, że 5G nie równa się 5G...
@kegnar: według specyfikacji tego telefonu podanej na tej stronie, to obsługuje on pasmo n41 (czyli jest to zakres 2496 – 2690 MHz). Nasze 5G jest na 2600 MHz (a dokładniej 2570 – 2620 MHz), więc powinno działać. Chyba, że na tej stronie ze specyfikacją telefonu jakiś błąd im się wkradł.
Myślę, że warto jeszcze poprosić konsultanta, żeby sprawdził, czy na Twoim numerze wraz z odpowiednią taryfą, wskoczyła też usługa
@little_muffin: włącz/wyłącz tryb samolotowy na kilka sekund i sprawdź, jak sytuacja. Jeśli dalej jest problem, to sprawdź, czy pakiet się nie wyczerpał i czy na koncie są środki. Napisz też proszę o jaką lokalizację chodzi, to sprawdzę, czy przypadkiem nie trwają jakieś prace na najbliższej Ciebie stacji.
@Jakubek69: w formularzu zamówienia podajesz podstawowe dane jak: imię i nazwisko, PESEL, nr Dowodu, e-mail, telefon kontaktowy, adres zameldowania, adres dostawy, dokument uwiarygadniający (np. zaświadczenie o zatrudnieniu, legitymacja emeryta/rencisty itp.)
@Ludwik_VI: a może 200 GB za 60 zł? Umowa jest na czas nieokreślony, więc można ją wypowiedzieć kiedy się chce, albo zawiesić (i wtedy nie płacić abonamentu). Jest tez opcja za 30 zł i pakietem 40 GB, który wraz ze stażem rośnie do 80 GB. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Ej @Specjalista_Plus, co tam sie u Was o------o? Wstaje dzisiaj i calkowity brak Internetu w telefonie, musialem wejsc w konfiguracje danych komorkowych i zmienic APN z "plus" na pusty, zeby ruszylo.
@Specjalista_Plus Nie działa mi ebook Wpisuję *110# i gdy chcę wybrać jedną z opcji to wyskakuje mi błąd MMI. Próbowałem wielu rzeczy na moim telefonie ale nic nie działa.
@Mezomorfix: podeślij w takim razie zgłoszenie w tej sprawie na bok@plus.pl pamiętając oczywiście o podaniu nr tel. którego dotyczy. Jeśli podrzuciłbyś mi tutaj potem nr sprawy (będzie w formacie #12345), to postaram się przyśpieszyć weryfikację problemu.
Hej Mirki, znajomy przyjechał na erasmusa do Polski na pół roku i zastanawiamy się jaka jest najlepsza opcja na kartę SIM nie abonament, ważne, żeby był internet, dzwonić to on za dużo nie będzie. Co polecacie? #telefony #gsm #operatorzykomorkowi #internet #kiciochpyta
Czy to moze być wina tej awarii czy cos z tel?
#plus