Którą serię wyścigową warto oglądać, żeby nie usypiać? Bo 80% wyscigów f1 to narzekanie Hama na opony, jeżdżenie stawki jak po sznurku, "walka" na pit stopy i przegrzewanie silników.
A ja bym chciał pooglądać może i krótsze wyścigi, ale z wyprzedzaniem, a najchętniej z kierowcami, którzy nie płaczą, że inne auto ich dotknęło (mimk, że rozumiem jak bardzo niebezpieczny jest każdy kontakt w open wheel)
@xan-kreigor: Wydaję mi się że jeśli chodzi o przełożenie technologii na pojazdy drogowe, to FIA oraz ACO bardziej myślało o systemach hybrydowych niż o samych ICE. Chociaż i w ICE były fajne nowinki, tak jak np. cały silnik V4 Porsche.
Oczywiście, że pewne ograniczenia co do pewnych technologii musiały być zastosowane, inaczej zespoły wydawałyby ogromne pieniądze na r&d (co z resztą i tak robili), jednakże regulamin jest tak skonstruowany, że pomimo
Początek wyścigu Le Mans zaczął się dosyć spokojnie i co najważniejsze obyło się bez kontaktu w pierwszym zakręcie, choć dwa samochody przejechały szykanę poza torem. Już na początku Toyota zaczęła budować sobie przewagę i sukcesywnie posuwać się do przodu mając przed sobą wolny tor. Tak naprawdę kategoria LMP1 to wyścig Toyoty + reszta. 3. miejsce w LMP1 to dopiero 1. miejsce w tej klasie, bo to tam
@misza_zg: Corvette wycofuje model C7.R po zakończeniu sezonu 2019. C7 może zostanie wystawione w Le Mans przez zespół prywatny, a tak to czekamy na C8. Ford po prostu stwierdził że kończy program fabryczny z modelem GT. 4 lata to nie jest takie niedawno. Zapewne samochody trafią do zespołów prywatnych więc zakładam że GT zobaczymy jeszcze w Le Mans w przyszłym roku. BMW odstawia największą szopkę. Wycofują samochód z WEC po jednym
Polecam wszystkim #januszef1 ostatni odcinek echa-sanoku, gdzie łysy dzban tłumaczy swoim wyznawcom że "wyprzedzanie" Russela na RK to efekt "cienia aerodynamicznego" xDDD
Ja rozumiem ze w TVP wyścig jest od 45 minuty i nie widział początku, ale jak się po raz kolejny kręci vlogaska, szkalującego Roberta, to serio warto może obejrzeć co się komentuje?
Może więc warto obejrzeć to "wyprzedzanie" i zastanowić się: 1) dlaczego taki "cień aerodynamiczny" działa tylko między bolidami
@e-w-a: @arczer: @MrDolar: @snieznykoczkodan: @mayek: Zacznijmy od tego, że przestrzelony zakręt w wykonaniu RK oraz tunel aerodynamiczny faktycznie zrobiły swoje. ALE! Robert przejechał przez późny szczyt zakrętu, co pozwoliło mu wcześniej wcisnąć pełen gaz (o ile taczka na to pozwoliła) i zminimalizować straty błędnie przejechanego zakrętu. Zakładam że Russell używał innego trybu jednostki napędowej co też zrobiło swoje. Jednakże, uważam że różnica prędkości była zbyt duża jak
@snieznykoczkodan: Przykłady które podałem pokazują, że nawet przy różnicach silników, DRS czy błędzie kierowcy manewr Russella wyglądał zbyt łatwo. Nie jestem fanem teorii spiskowych, ale nie trzeba być ekspertem w dziedzinie wyścigów samochodowych aby zobaczyć że coś było nie w porządku. Telemetria jest dosyć tajna i zespoły nie specjalnie się tym dzielą xd. Gdybyśmy mieli te dane to całej tej dyskusji by nie było.
@snieznykoczkodan: Kolego, ja wcale nie neguję wpływu błędu RK w zakręcie. Błąd faktycznie sprawił że George zbliżył się znacząco do RK. Jednocześnie dałem do zrozumienia że linia przejazdu Kubicy dała mu możliwość zmniejszenia strat wynikających z błędu. W mojej ocenie, w normalnych warunkach Russell powinien się zbliżyć do RK, albo najwyżej się z nim zrównać, a nie przejechać jakby Kubica stał na poboczu! Spójrz jeszcze raz na sytuacje Norrisa i Verstappena.
@snieznykoczkodan: No właśnie, miał podobną prędkość pomimo przestrzelonego zakrętu. Wnioski? Niepoprawnie przejechany zakręt nie jest jednoznaczny z dużą stratą czasową. Teraz przełóż to sobie na sytuacje z RK i GR.
Do wszystkich specjalistów od Rajdów Formuły Pierwszej - co Waszym zdaniem powinno zrobić Ferrari w przypadku Leclerca i w jaki sposób niby dzisiaj faworyzowali Vettela?
@bidzej: Patrzę i wiesz co widzę? Każdy z nich ma swój indywidualny charakter. Tak samo jak Hamilton. To między innymi przez swoje charaktery ci kierowcy są stawiani w czołówce tego sportu. Kiedyś też myślałem że te różne wyskoki Hamiltona to jest PR, ale on tego nie potrzebuje. PR robi sobie umiejętnościami na torze. A poza nim jest szczery w tym co mówi i w tym co robi. Po prostu taki jest.
To jest naprawdę zabawne jak Mirki atakują (i słusznie!) za każde zmarnotrawione pieniądze publiczne i spółek z udziałem skarbu państwa, a tutaj cieszą gęby, że Kubica powróci do marnego zespołu F1 za 100 mln wyłożone przez kontrolowaną przez rząd spółkę. I szkalujecie każdego kto ma inne zdanie na ten temat. No bo niby taka reklama tak?? To pokażcie mi jak niby ma się to zwrócić?? Niemcy czy Austriacy będą tankować na Orlenie