Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko366
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Muve_pl
Muve_pl

Muve_pl

Dołączył 11 lat i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 897
  • Znaleziska 16
  • Mikroblog 881
  • Obserwujący 87
  • Obserwowane 10
  • Dodane (11)
  • Komentowane (833)
  • Plusowane (37)
Alucard_
Alucard_
Alucard_
03.01.2019, 13:39:15
  • 0
@Muve_pl przemówiło do niektórych użytkowników na swoim profilu na FB. Z tego co widzę, to wszystkim anulują zamówienia z Grudnia i będą zwracać pieniądze. Najśmieszniejsze jest to, że odpiszą tylko, jeżeli napiszesz do nich na ściance społecznościowej (ktoś widzi, trzeba odpisać), innych mają gdzieś. Ciekawe czy i kiedy faktycznie zaczną zwracać te pieniądze.
#muve #muvepl #gry #sklepyinternetowe
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Muve_pl
Muve_pl
Muve_pl 07.01.2019, 07:34:16
  • 0
@Alucard_: W związku z opóźnieniami wysyłek, jak się pewnie domyślasz mamy również bardzo dużo zgłoszeń mailowych, co znacząco wydłuża czas oczekiwania. Na FB odpowiadamy szybciej, bo obsługuje to inna osoba, a zgłoszeń tym kanałem jest znacznie mniej. W żadnym razie nikogo nie ignorujemy - bardzo przepraszamy za to, że tak długo kazaliśmy Ci czekać na naszą reakcję :(
  • Odpowiedz
Pete1
Pete1
Pete1
27.12.2018, 12:18:39
  • 1
Mirasy, ktoś z Was miał ostatnio kontakt z BOK muve.pl? Infolinia nie działa, na messengerze facebookowym odczytali wiadomość 20 grudnia, ale odpowiedzi nie otrzymałem. Czekam na zwrot pieniędzy ponad ustawowe 14 dni i w zasadzie nie spieszy mi się jakoś szczególnie, rozumiem okres przedświąteczny, ale byłoby miło dowiedzieć się, że trzymają rękę na pulsie i $ prędzej czy później dostanę.

#muve
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Muve_pl
Muve_pl
Muve_pl 28.12.2018, 08:47:43
  • 0
@Pete1: Napisz proszę do nas ponownie na Messengerze, podając imię, nazwisko i numer zamówienia (tutaj, w komentarzu, z przyczyn oczywistych nie byłby to najlepszy pomysł) - natychmiast przekażemy to do COK w celu wysyłki zaległych pieniędzy. Naszym standardem w żadnym wypadku nie jest zwlekanie ze zwrotem, dlatego jest to dla nas sprawa bardzo pilna. Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację.
  • Odpowiedz
Muve_pl
Muve_pl
Muve_pl 07.01.2019, 07:37:13
  • 0
@Pete1: Mógłbym Cię prosić o informację, jako kto jesteś na Facebooku? Sprawdzę to, jednak po nicku z Wykopu nie znajduje takiej osoby na liście wiadomości :(
  • Odpowiedz
Volter
Volter
Volter
23.12.2018, 08:45:31 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Chce cos zamówić z cdp.pl oraz muve.pl, czy te firmy pracuja jutro i w okresie między świętami i nowym rokiem? Zależy mi by dotarło do sylwestra, chyba powinni dac radę? Nie moge znaleźć takiej informacji na ich stronach ani facebookach. Mają tu swoich przedstawicieli?

#cdppl #muve
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Muve_pl
Muve_pl
Muve_pl 27.12.2018, 10:00:18
  • 1
@Volter: Pracujemy między świętami a Sylwestrem - jeżeli dziś tak do 12:00 złożysz zamówienie na towar dostępny 24h, kurierem, jest spora szansa, że dziś wyjdzie, a jutro dotrze do Ciebie. Nie możemy tego jednak zagwarantować (może wyjść jutro).
  • Odpowiedz
Muve_pl
Muve_pl
Muve_pl 07.01.2019, 07:35:52
  • 0
@arekrafu: Chciałbym się upewnić, czy wszystko, co miało do Ciebie dotrzeć, znalazło się już pomyślnie w Twoich rękach? Jak zauważyłeś, mieliśmy pewne opóźnienia w wysyłkach, a chcielibyśmy mieć pewność, że nikt z naszych Klientów nie pozostał bez odpowiedzi i zamówionego towaru.
  • Odpowiedz
gajdzin
gajdzin
gajdzin
21.12.2018, 07:29:01
  • 0
gratulacje dla #muve tak wspaniale pracującej firmy dawno nie widziałem.

Zamówienie 12.12.2018 do dnia dzisiejszego nie zrealizowane, próba kontaktu z infolinią czekaj człowieku tyle ile dasz rade i zapomnij, że się dodzwonisz. Napisz oficjalnie, że rezygnujesz z realizacji zamówienia to 9 godzin później wystawią Ci numer listu przewozowego.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻

@Muve_pl co tu się o--------a?
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Muve_pl
Muve_pl
Muve_pl 21.12.2018, 10:17:45
  • 0
@gajdzin: Podaj proszę numer zamówienia, sprawdzimy, co się zadziało. Potwierdź też proszę, że chcesz z zamówienia zrezygnować - przeprocesujemy to niezależnie od wiadomości mailowej.
  • Odpowiedz
Tronsez
Tronsez
Tronsez
20.12.2018, 16:02:55
  • 0
@Muve_pl ile osób pracuje na dziale pomocy/supportu? Wysłałem dzisiaj 2 maile jeden o 9 drugi o 14, 0 odpowiedzi. Ja wiem, że okres przedświąteczny, że telefon wam nie działa, no ale proszę, 0 odzewu przez cały dzień?
#muve #gownowpis #muvepl #niewiemjaktootagowac #pytanie #problem #swieta
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Muve_pl
Muve_pl
Muve_pl 21.12.2018, 10:11:05
  • 0
Niestety z racji bardzo dużej liczby zamówień i zapytań do COK w okresie przedświątecznym, czas odpowiedzi na wiadomości uległ znaczącemu wydłużeniu. Obecnie najszybciej można się z nami skontaktować przez prywatną wiadomość na Facebooku. Staramy się jednak jak najszybciej udrożnić również kanał mailowy.
  • Odpowiedz
gajdzin
gajdzin
gajdzin
19.12.2018, 14:29:44 via Android
  • 2
Nie ma to jak sprawnie działająca infolinia serwisu #muve człowiek czeka już 2h i przeskoczył z miejsca 12 na 7 pozycje. Przesunięcie spowodowane chyba tylko rozładowaniami telefonów, bądź irytacją dzwoniących.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Od 12.12 zamówienie nie zostało jeszcze wysłane mimo, że na stronie widnieje informacja, ze zostało wysłane.

Co ma człowiek zrobić aby anulować
gajdzin - Nie ma to jak sprawnie działająca infolinia serwisu #muve człowiek czeka ju...

źródło: comment_zdw1HdG0OCY74YWpAogaIKlmKdaD916f.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Muve_pl
Muve_pl
Muve_pl 20.12.2018, 09:40:37
  • 0
@gajdzin: Niestety ze względu na bardzo gorący okres przedświąteczny odbieramy dziennie bardzo dużo zgłoszeń, co powoduje również wydłużenie czasu oczekiwania na połączenie. Napisz do nas proszę na pomoc@muve.pl lub wiadomość prywatną w serwisie Facebook (ze wskazaniem na ten drugi sposób kontaktu) - odpowiemy tak szybko, jak będzie to tylko możliwe.
  • Odpowiedz
Muve_pl
Muve_pl
Muve_pl 21.12.2018, 10:16:43
  • 0
@gajdzin: dzięki za informację. Niestety okres przedświąteczny dał nam się mocno we znaki. Gdyby były jakiekolwiek dodatkowe problemy, daj nam proszę znać, np. tutaj w wiadomości prywatnej.
  • Odpowiedz
RedBulik
RedBulik
RedBulik
10.12.2018, 16:36:19 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Serio to muve.pl jest żałosne. Dobrze wiedzieć, że nie tylko mnie przeruchało z preorderem.
#gry
RedBulik - Serio to muve.pl jest żałosne. Dobrze wiedzieć, że nie tylko mnie przeruch...

źródło: comment_pvpwyzf9V8MF5y2vCSyShBygjhO5iNBl.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Muve_pl
Muve_pl
Muve_pl 11.12.2018, 08:05:33
  • 0
@laik123: Oczywiście nie same święta nas zaskoczyły, a zainteresowanie ofertą, które, żeby Was nie skłamać, kilkakrotnie przekroczyło nasze oczekiwania. W konsekwencji powstały pewne opóźnienia w wysyłce paczek, które w ostatnich dniach systematycznie minimalizujemy. Udało nam się również przywrócić działanie infolinii telefonicznej, więc jeżeli Wasza paczka jeszcze nie została wysłana, zadzwońcie proszę, a na bieżąco zajmiemy się sprawą.
  • Odpowiedz
Muve_pl
Muve_pl
Muve_pl 11.12.2018, 08:08:11
  • 0
@Perlo: Pamiętamy tę sytuację. W przypadku oznaczenia, na jaką platformę jest kod, zmuszeni jesteśmy opierać się o informacje podawane przez dostawcę klucza. W tym wypadku wiadomość, że nie będzie to Steam, a Uplay, otrzymaliśmy bardzo późno, a następnie od razu zmieniliśmy informację o tym na karcie produktu. Z naszej strony nie było to w żadnym razie celowe działanie.
  • Odpowiedz
epi
epi
epi
09.06.2018, 09:04:16
  • 1
Korzysta ktoś z muve przy zakupie gier?
Mieliście jakies problemy z otrzymaniem ichniejszego złota za zakupy?
Zrobiłem już kilka zamówień, a nadal na moim koncie stan złota wynosi zero.
Nie, żeby mi to jakoś zbytnio robiło różnicę, ale jestem ciekawy wtf ;)

#gry #muve #kiciochpyta
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Muve_pl
Muve_pl
Muve_pl 12.06.2018, 08:24:05
  • 1
@epi: Sytuacja wygląda tak, że złota nie otrzymujesz, jeżeli bierzesz coś na fakturę (np. na działalność gospodarczą). W pozostałych przypadkach złoto otrzymasz, przy czym czas jego otrzymania zależy od formy płatności (przy płatności za pobraniem trwa to trochę dłużej).

Jeżeli jednak od dłuższego czasu złoto nie zostało Ci przyznane, napisz proszę na pomoc@muve.pl - dodamy je "z palca" i przeanalizujemy, co się tam zadziało.
  • Odpowiedz
T.....r
T.....r
konto usunięte 19.04.2018, 12:13:56 via Android
  • 1
#ps4 Komuś jeszcze Muve.pl nadal nie wysłało God of War?
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Muve_pl
Muve_pl
Muve_pl 20.04.2018, 06:59:57
  • 0
Widzę, że pożar ugaszony, wszystko na dobrej drodze :) Niemniej, gdyby przypadkiem ktoś z Was nie otrzymał dziś wiadomości, nie czekajcie i piszcie (a nawet lepiej - dzwońcie) natychmiast na nasz COK - będziemy interweniować.
  • Odpowiedz
A.....7
A.....7
konto usunięte 19.04.2018, 06:46:00
  • 3
#ps4 dawno tak nie czekałem na grę ( ͡° ͜ʖ ͡°) 20 niech już będzie #gow
A.....7 - #ps4 dawno tak nie czekałem na grę ( ͡° ͜ʖ ͡°) 20 niech już będzie #gow

źródło: comment_zI34CbgVYbqiyb8KkZtp3wJiWgf80zUl.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Muve_pl
Muve_pl
Muve_pl 19.04.2018, 10:39:58
  • 1
@Adel87: Dzięki za ciepłe słowa. Niestety czasem się takie sytuacje zdarzają, nie zawsze z naszej winy :( Najważniejsze jednak, że jesteście zadowoleni z rozwiązania :)

@Pumaone: Milo słyszeć, że wszystko skończyło się pozytywnie. Przekażę chłopakom z COK.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 42
  • Strona 1 z 42
  • >

Marcin

  • Oficjalny profil sklepu z grami - muve.pl.
  • Warszawa
  • http://bit.ly/muve_pl

Osiągnięcia

  • VIP
    od 24.03.2015

    VIP
  • Ekshibicjonista
    od 23.04.2013

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 23.04.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl