@Nanti: spoko, i tak szybciej niż oficjalna tabela z formula 1 ( ͡°͜ʖ͡°) ale zdziwiłem się bo przy tej realizacji jaką teraz mamy to możliwe że Leclerc wcale tego FL nie miał mimo że pokazali XD
Wiecie co było najgorsze w tym wyscigu? Nie dnf redbulli na ostatnich okrążeniach. Nie podium dla oponiarza. Najgorsze to nowy HUD w którym nic nie widać jakieś numerki zamiast loga i te kolorowe napisy podczas rozmów radiowych. Tak #!$%@? nieczytelne że idź pan w cholerę tworzył to chyba Bogusław Łęcina. Jako tako i fajrant #f1
@bukem: mi się podobało w kwalifikacjach jak trzech kierowców jednocześnie wykręciło purpurowy pierwszy sektor, jeden po drugim. I każdy cały czas miał purpurę, przez całe swoje okrążenie!
@summer: w poprzednim sezonie czas był zrzucany z tabeli po tym jak ukończyli całe okrążenie. Tak samo jak wyświetlali dwóch kierowców jadących w tym samym momencie, jak jeden po drugim robili najszybszy sektor to purpura znikała i robił się zielony dla.wolniejszego - to co działo się wczoraj było strasznie nieczytelne przez brak aktualizacji na żywo - były tylko kolory bez czasów więc ciężko ocenić który tak naprawdę był najszybszy
@grett: przecież Gasły otwarcie mówi że jego celem jest powrót do RB właśnie, to jaką ma kosę? O tu, na przykład: https://www.crash.net/f1/news/989220/1/gasly-still-motivated-red-bull-return-despite-missing-out-f1-2022-drive Mówił też że to od RB zależy co z nim będzie w przyszłości, ale o ile kojarzę to cały sezon mówi właśnie że jego nadrzędnym celem jest jazda dla RB. Ale fakt faktem, nie widzę raczej sensu z jego perspektywy żeby na siłę Maxowi teraz pomagał, bo AT
Serio, sam fakt, że od wczoraj nie ma informacji o karze jest moim zdaniem najlepszym dowodem na to, że Mercedes ma fory w FIA. Kiedyś wystarczyło 1-2 mm odstępstwo od tolerancji i była krótka piłka - DSQ. A tutaj z jakiegoś powodu nie mogą podjąć decyzji.
Nie ma tutaj znaczenia, czy to wada produkcyjna, celowe działanie i inne zjawisko - jest większa przerwa niż 85 mm, złamałeś regulamin.
No chyba, że faktycznie rozważają linię, że dotknięcie skrzydła przez Maxa spowodowało zwiększenie przerwy. Tylko wtedy mamy jeszcze większą aferę, skoro bez narzędzi można modyfikować DRS i uzyskiwać lepsze wyniki.
@LipaStraszna: myślę że może być tutaj jeszcze jedna kwestia: kara będzie, ale przez sprint nie wiadomo kiedy ją dać. No bo teoretycznie kwalifikacje były do sprintu, więc czy Hamilton powinien startować z końca/z pit lane na sprincie czy w wyścigu? Jeśli ofc rzeczywiście to jest powodem takiego opóźnienia, bo jak nie to faktycznie przykro się na to patrzy. Ale zobaczymy jaka w końcu będzie decyzja, oby przed 20 im się
#f1