czy Wasze mamy też nie rozumieją, że nie jesteście sumo i nie wciśniecie w siebie każdej ilości jedzenia? Godzina 6:30 wpadam do mamy, pada pytanie czy bym coś zjadł, nie dzięki za wcześnie. To ja Ci zrobię coś małego... No dobra... Bułki z boczkiem i pieczarkami zapiekane z serem :O wtf? czestujcie się bo sam nie ogarnę... #pytanie #mama #jedzenie
@kiera1: Podczas tworzenia gry graficy tworzą tekstury wysokiej jakości i dopiero potem są one kompresowane do możliwości sprzętu na jakim gra będzie działać.
To raczej niemożliwe, gierka na starej jak i nowej generacji ma takiej samej rozdzielczości tekstury.
@kiera1: Właśnie na tym polega kompresowanie. Obniżasz szczegółowość i rozdzielczość tekstury. Bardzo możliwe, że niektóre tekstury były tworzone na nowo z myślą o XBO i PS4, część mogła nabrać nowych szczegółów, takich jak rysy itp. które nie znajdowały się na starej wersji, ale znakomita większość to po prostu te same tekstury, z tym że w
@kiera1: Chcesz powiedzieć, że zarówno GTA V na PS3 i X360 ma dokładnie takie same tekstury jeśli chodzi o szczegółowość i rozdzielczość jak wersja na PS4 i XBO?
@kiera1: Póki co ja dałem ci film, który porównuje grafikę. Twierdzisz, że ten film to kłamstwo, a kiedy chciałem o dowód, to napisałeś, że jest dużo filmików i mam sobie poszukać. Daj mi link albo sam nagraj porównanie, bo na razie wygrywam batalię o losy świata z trollem. ( ͡°͜ʖ͡°)
Pierwsze wrażenia z powrotu do Liberty City na PC?
GTA IV to jeden z najgorszych pecetowych portów w historii gier wideo. Z włączonym VSYNC gra działa z twardym limitem 55 FPS generując wyraźny tearing. Bez ogranicznika, w 300-500 FPS, ale w przerywnikach psują się animacje postaci, bo jest niedostosowana do grania na współczesnym sprzęcie. Mimo, że miała premierę raptem kilka lat temu.
źródło: comment_6cYLoIXhSqzQvfmw3gRAijLEEM5mfDKj.jpg
Pobierz