Jako, że spóźniłem się w tym roku z zapisem w wykopoczcie, oficjalny profil Wykopoczty nie odpisuje na moje błagalne prośby o zostanie wolontariuszem, lokalny dom dziecka już nie odbiera ode mnie telefonów, a psy z miejscowego schroniska chowają się na sam dźwięk kiedy 9 raz w tygodniu zbliżam się z karma, także postanowiłem wśród plusujacych ten wpis wylosować jedna osobe, ktorej wyślę na święta paczkę niespodziankę. Zielonki mogą brać udział. PACZKA BEDZIE
- 57
Mam horom wontrobe
- 2373
Taka sytuacja sprzed chwili:
W tramwaju stoi laska, taka 7/10. W pewnym momencie podchodzi do niej gościu i widać że przełamując się mówi że mu się spodobała i czy nie miałaby ochoty pójść z nim na kawę.
Laska rzuca na niego półsekundowe spojrzenie, prycha z pogardą i bez słowa odwraca się do niego tyłem. Chłopak stoi z miną zbitego psa.
W tym momencie podchodzi do niego inny chłopak i mówi tak że laska też to słyszy:
"Nie przejmuj się tym. Czasami po prostu trafia się na kobiety bez klasy."
W tramwaju stoi laska, taka 7/10. W pewnym momencie podchodzi do niej gościu i widać że przełamując się mówi że mu się spodobała i czy nie miałaby ochoty pójść z nim na kawę.
Laska rzuca na niego półsekundowe spojrzenie, prycha z pogardą i bez słowa odwraca się do niego tyłem. Chłopak stoi z miną zbitego psa.
W tym momencie podchodzi do niego inny chłopak i mówi tak że laska też to słyszy:
"Nie przejmuj się tym. Czasami po prostu trafia się na kobiety bez klasy."
- 3279
@kinlej: I wziął go na kawę?
- 2023
@harpiowata: chodzi o sposób w jaki mu odmówiła.( ͡° ʖ̯ ͡°) Serio, takie oczywistości trzeba komuś tłumaczyć?
konto usunięte via iOS
- 27
Zdjęcie poglądowe, jak powinien wyglądać zarost u faceta i jak powinien wyglądać facet (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) #ladnypan #slodkijezu #niebieskiepaski
- 646
konto usunięte via Android
- 11
konto usunięte via Android
- 48
@aswalt następna stacja analna dewastacja
- 52
@iwarsawgirl: ja bym to nazwał testowaniem szminki na zwierzęciu
- 20
@iwarsawgirl: kocham Cię piesiu
konto usunięte via iOS
- 411
Mam traumę bo zawsze jak mi mamę zapinała kurtkę to mi przecinała brodę albo szyje zamkiem od kurtki
#gownowpis
#gownowpis
@CzuowiekPajonk: ja kiedyś jak byłem mały miałem jednoczęściową pidżamkę z przodu zapinaną zamkiem, no i jak w niej chodziłem to bielizny nie nosiłem no i sobie obrzezanie prawie wyświadczyłem jak mi złapało tak nie chciało puścić
@CzuowiekPajonk też tak miałam a najgorzej bo sama mojemu Młodemu to robię. Ja nie wiem czy to wpisane mamy w DNA czy co ( ͡° ʖ̯ ͡°)
- 900
Miejsce zbrodni, do którego zabierze nas dzisiejszy wpis jest dość nietypowe. Znajduje się na dnie Oceanu Atlantyckiego, 190 kilometrów na południowy zachód od hrabstwa Cork w Irlandii i na głębokości prawie dwóch kilometrów. Sam obszar miejsca zbrodni zbliżony jest do prostokąta o długości 16 kilometrów i szerokości 6 kilometrów. To właśnie ta lokalizacja jest również miejscem najgorszego masowego morderstwa w historii Kanady.
Był ranek, 23 czerwca 1985 roku. Dla kontrolerów ruchu lotniczego pracujących w centrum kontroli lotów w Shannon dzień zapowiadał się rutynowo. Głównym zadaniem kontrolerów w Shannon jest monitorowanie ruchu lotniczego na północno -wschodnim Atlantyku. Tego ranka jednym z samolotów lecących na wschód był lot numer 182 linii lotniczych Air India. Wykonywał go samolot Boeing 747-237B o numerze rejestracyjnym VT-EFO, znany również jako Emperor Kanishka. Lot 182 był rutynowym kursem z Montrealu do Bombaju, z międzylądowaniami w Londynie i New Delhi. Na pokładzie maszyny znajdowało się 307 pasażerów i 22 członków załogi. O godzinie 7:14 czasu lokalnego załoga lotu Air India nawiązała kontakt z kontrolerami z Shannon, pop czym otrzymała zgodę na dalszy lot w stronę Londynu. Krótko po tym, jednak, samolot nagle zniknął z ekranu radaru bez nadania jakiegokolwiek sygnału alarmowego. Kontrola lotów w Shannon działała szybko – o godzinie 7:30 podniesiono alarm, zaś w ostatnią znaną lokalizację samolotu wysłano samoloty, śmigłowce i znajdujące się w pobliżu jednostki nawodne.
O godzinie 9:13 przepływający w okolicy statek handlowy Laurentian Forest zgłosił dostrzeżenie szczątków samolotu na powierzchni wody. Wkrótce, inne jednostki zgłosiły zauważenie pływających na tafli wody ludzkich zwłok. Szybko stało się jasne, iż wszystkie osoby znajdujące się na pokładzie samolotu zginęły. Wyłowione z wody zwłoki ofiar szybko trafiły do kostnicy w Cork, gdzie poddano je autopsjom. Wyniki sekcji zwłok wskazywały, iż samolot rozpadł się w powietrzu – w 26 przypadkach stwierdzono śmierć na skutek hipoksji, zaś ciała 25 ofiar nosiły ślady wybuchowej dekompresji. Fakt, iż wiele zwłok odnajdywano bez ubrań świadczył również, iż ofiary zostały najprawdopodobniej wyssane z samolotu przed uderzeniem w taflę oceanu. Późniejsze badania dna oceanu przez brytyjskie, francuskie i kanadyjskie okręty wykazały, iż wrak samolotu rozrzucony został na dużej powierzchni – oznaczało to, iż rozpadł się on jeszcze przed uderzeniem w taflę wody.
Był ranek, 23 czerwca 1985 roku. Dla kontrolerów ruchu lotniczego pracujących w centrum kontroli lotów w Shannon dzień zapowiadał się rutynowo. Głównym zadaniem kontrolerów w Shannon jest monitorowanie ruchu lotniczego na północno -wschodnim Atlantyku. Tego ranka jednym z samolotów lecących na wschód był lot numer 182 linii lotniczych Air India. Wykonywał go samolot Boeing 747-237B o numerze rejestracyjnym VT-EFO, znany również jako Emperor Kanishka. Lot 182 był rutynowym kursem z Montrealu do Bombaju, z międzylądowaniami w Londynie i New Delhi. Na pokładzie maszyny znajdowało się 307 pasażerów i 22 członków załogi. O godzinie 7:14 czasu lokalnego załoga lotu Air India nawiązała kontakt z kontrolerami z Shannon, pop czym otrzymała zgodę na dalszy lot w stronę Londynu. Krótko po tym, jednak, samolot nagle zniknął z ekranu radaru bez nadania jakiegokolwiek sygnału alarmowego. Kontrola lotów w Shannon działała szybko – o godzinie 7:30 podniesiono alarm, zaś w ostatnią znaną lokalizację samolotu wysłano samoloty, śmigłowce i znajdujące się w pobliżu jednostki nawodne.
O godzinie 9:13 przepływający w okolicy statek handlowy Laurentian Forest zgłosił dostrzeżenie szczątków samolotu na powierzchni wody. Wkrótce, inne jednostki zgłosiły zauważenie pływających na tafli wody ludzkich zwłok. Szybko stało się jasne, iż wszystkie osoby znajdujące się na pokładzie samolotu zginęły. Wyłowione z wody zwłoki ofiar szybko trafiły do kostnicy w Cork, gdzie poddano je autopsjom. Wyniki sekcji zwłok wskazywały, iż samolot rozpadł się w powietrzu – w 26 przypadkach stwierdzono śmierć na skutek hipoksji, zaś ciała 25 ofiar nosiły ślady wybuchowej dekompresji. Fakt, iż wiele zwłok odnajdywano bez ubrań świadczył również, iż ofiary zostały najprawdopodobniej wyssane z samolotu przed uderzeniem w taflę oceanu. Późniejsze badania dna oceanu przez brytyjskie, francuskie i kanadyjskie okręty wykazały, iż wrak samolotu rozrzucony został na dużej powierzchni – oznaczało to, iż rozpadł się on jeszcze przed uderzeniem w taflę wody.
konto usunięte via Android
- 101
@FrankJUnderwood od tamtej historii znacznie zaostrzone zostały przepisy co do odprawy bagażu i nie jest już możliwym by walizka poleciała bez właściciela choć nadal giną w czarnej lotniskowej dziurze( ͡º ͜ʖ͡º)
@anas_lex: Sekwencja była taka, że po wybuchu b---y fala uderzeniowa zaczęła odbijać się od różnych powierzchni w samolocie i zwiększać swoją siłę. W ciągu mniej niż sekundy samolot rozerwało na kawałki. Co do pasażerów/członków załogi było bardzo różnie - u większości przez zmianę ciśnienia rozerwało płuca i udusili się, inni zginęli prawie od razu bo uderzyli o fragment samolotu, ale wyłowiono też kilka ciał, gdzie okazało się, że ofiary zginęły
- 1414
- 41
@Jestem_Tutaj: zesrała się ze szczęścia
PS.