Internet od @play_polska nie nosi obecnie znamion usługi który można nazwać dostępem do internetu. To coście zrobili z bezproblemowo działającym netem kiedy zarządzał tym UPC jest jakimś nieporozumieniem. Wy macie czelność żądać od ludzi pieniędzy za dostęp do tego? Strony polskie ładują się jako tako ale gdy już trzeba zaciągnąć coś z zagranicznego serwera to strona się długo ładuje lub wcale. Filmy się tną bo buforowanie idzie wolniej niż zmiany na
@bartek2510: bo widze ze te łby wyżej Ci coś tu napisały, daj znać czy rozwiązali Twój problem, bo ja praktycznie pół roku walczyłem o naprawę "stabilności sieci" dopiero kiedy zgłosiłem ich do UKE, a UKE się do nich zgłosił finalnie coś zaczęli działać.
Posłuchajcie tego. Zrezygnowałem z usługi Play / UPC. Podczas rozmowy proszę o kopie umowy, bo zgubiłem, żeby ustalić czy należny jest zwrot sprzętu. Nie dostaję jej. To dzwonie do nich po dwóch tygodniach. Przesyłają mi zrzut ekranu planu z systemu, umowy nie przesyłają. Dzisiaj dostaje SMS ze mam zwrócić sprzęt. piszę na czacie. Znowu nie dostaje kopii umowy. W tym momencie to zaczyna wyglądać jak próba wyłudzenia.
@tomaszs: Szkoda że te UPC tak się łatwo dało sprzedać, aktualnie Play to jedna wielka kupa gówna, a internet i obsługa klienta leży i kwiczy, nawet w 10% nie są w stanie tak obsługiwać klienta jak UPC, przez tyle lat ile było te UPC wszystko szło gładko załatwić awarie były naprawiane w mgnieniu oka, tak tutaj ja np czekam już 5 miesiąc aż naprawią awarie, skarga złożona czas oczekiwania na
Słuchajcie, mam kłopot z Play, a dokładniej po przejęciu UPC, od jakiś 5 miesięcy internet stacjonarny wręcz działa jakby chciał ale nie mógł, dzwoniąc na infolinie dowiedziałem się że trwa awaria a technicy naprawiają jakieś nadajniki, tylko że to trwa 5 miesięcy a dokładnie od 24.10.2024, termin naprawy awarii jest przekladany raz po raz, tlumacza sie tym ze to technicy zmieniaja termin naprawy awarii... Zerwać umowę mogę, ale jest to dla mnie
@virtroy: zgłosiłem że internet nie działa jak należy co najmniej 3 razy, za każdym razem było że jest awaria, teraz zgłosiłem skargę. Do 14 dni mam uzyskać odpowiedź na skargę a do 2.04 mają naprawić awarie, 14 dni od mojej skargi wypada 4.04.
Mam internet od czasu #upc i od nich został mi router Connect Box. Zauważam jakieś problemy z niestabilnością internetu i tutaj moje pytanie. Czy warto zgłosić się do #play żeby dali mi inny router zamiast tego starego z UPC, czy raczej ten router od Play to będą jeszcze większe problemy i ograniczenia?
@ScaVenq: Możesz napisać jak się wyklarowała sytuacja, aktualnie też z nimi walczę i to z podobnym problemem bo awarii nie potrafia naprawić od 5 miesięcy, a jedyne co słysze to przepraszamy, ale to nie jest zależne od nas tylko od technikow.
Słuchajcie, mam kłopot z Play, a dokładniej po przejęciu UPC, od jakiś 5 miesięcy internet stacjonarny wręcz działa jakby chciał ale nie mógł, dzwoniąc na infolinie dowiedziałem się że trwa awaria a technicy naprawiają jakieś nadajniki, tylko że to trwa 5 miesięcy a dokładnie od 24.10.2024, termin naprawy awarii jest przekladany raz po raz, tlumacza sie tym ze to technicy zmieniaja termin naprawy awarii... Zerwać umowę mogę, ale jest to dla mnie
@winterberrysandwich: Niby złożyłem oficjalną "skargę" ale czas na odpowiedz to do 14dni, gdzie 14 dni walczenia z tym internetem i tym co sie wyprawia to abstrakcja dodatkowo planowany termin naprawy wypada za 12 dni.
źródło: obraz
Pobierz