@DrBarrel: i widać, ze ci z większym sprzętem najczęściej byli gorsi niż ci z mniejszym ( ͡°͜ʖ͡°) nie sprzęt, a technika zrobi z ciebie zawodnika ( ͡°( ͡°͜ʖ( ͡°͜ʖ͡°)ʖ͡°) ͡°)
#f1 czy myslicie ze kierowcy w tym roku poprawia swoje najlepsze pozycje na mecie wyscigu ? Podam ich liste bez tych co wygrali kiedys. To tak najwyższe pozycje kierowcow: P2 K-Mag, Norris, Piastrii P3- Stroll, Albon P4- Hulkenberg, Tsunoda P8- Zhou P10- Sargeant
#f1 mam takie pytanie zainspirowane niedawną dyskusją z pewnym użytkownikiem.: Jesteście szefem zespołu minęło już kilka wyścigów tego sezonu powiedzmy że 5-6. Wasza strata w tempie wyścigowym i kwalifikacyjnym do najszybszych to plus minus 0,3-0,4 sekundy, macie kierowców zdolnych do walki o mistrza (są to mistrzowie czy kierowcy co pokonali ich), tamci raczej nie będą inwestować w bolid. Trzy pierwsze propozycje są takie, że walczycie ale później podejmujecie decyzje, a
Czy uwzględniając powyższe walczycie o WDC/WCC ' 25 czy skupiacie sie na '26
Walcze o tytuł i mam gdzieś co będzie po '2562.3% (33)
Czekam do przerwy wakacyjnej by zrobić to co ^5.7% (3)
Na początku sezonu '25 inwestuje w bolid '2513.2% (7)
Jak BMW w '08 dominacja w przyszłości PDK18.9% (10)
@JuzefCynamon: stawianie wszystkiego na 26 to nie jest dobra opcja bo przy dużych zmianach silnikowych wystarczy, że ktoś inny wpadnie na coś genialnego i twój bolid, który mógłby normalnie walczyć o mistrzostwo nagle traci sekundę na okrążeniu do lidera.
@JuzefCynamon: Rozwój aerodynamiki bolidów na sezon 2026 będzie możliwy dopiero od 1 stycznia 2025 roku. Wcześniej nie można prowadzić takich prac. Dodatkowo regulamin techniczny na 2026 rok jeszcze nie istnieje, powinien się pojawić w czerwcu / lipcu tego roku, ale może być dopiero jesienią - nie wiadomo kiedy będzie. Jeżeli ktoś stawia na sezon 2026, to będzie musiał wcześnie zacząć prace nad bolidem na 2025, aby je jak najszybciej skończyć
#f1 ciekawy material Budnika o paliwach syntetycznych i jak one naprawily by f1. Tak wiem ze wejda od 26 ale no skoro sa zeroemisyjne to po co sie ograniczać
@johnkashtan: to jest w takiej troche humorystycznej konwencji. Cos jak ich filmik o gp polski. Sa wstawki z teoriami spiskowymi, grilowanie kogo trzeba i jest to dosc krotki nie rozwleczony material i nie ma przerywan co chwile i zmiany tematow jak w podcastach.
#f1 nowy Sokol i kilka moich uwag: - jak zauwazul @Prawilny_Czykierek jego regularnośc lezy oraz jest powiazana bardziej z reklamami niż newsami. -poczatek to rozmowa o RB(dawniej Alpha Tauri) mowi wszystko co zespol powiedzial po czym puszcza fragmenty wywiadow z ktorych nie wynika nic nowego. Mogl dac tylko te wywiady, podlozyc napisy lub po ich wystapieniu krotko co tam powiedzieli. Wyglada to tak jakby ich musial pokazac bo orlen
@JuzefCynamon ostatnio te wywiady co robił z jednorenkim po ogłoszeniu af corse pod patronatem Orlenu, pewnie doszło do jakiejś współpracy On generalnie w tych swoich filmikach nie mówi nic nowego, poza tym co wiadomo z reddita czy Twittera, takie powielanie Nie ma się chyba za bardzo nad nim rozwodzić, YT dla niego to pewnie bardziej hobby nie z coś poważniejszego
#f1 od lat mi się nie podobało malowanie RB bo to było kopiuj wklej co roku jednak patrząc na to co teraz robią zespoły to może być malowanie top 3 całego sezonu. Ferrari tez co roku jest czerwone jednak jakieś zmiany tam są większe lub mniejsze nie tylko sponsorzy
#f1 To tak Haas jest dobry bo mimo ze to zespol mem i wprost mowi ze ma w------e w walke, sauber bierze szemranych sponsorów z ktorymi bylo wiadomo ze bedzie problem, ale to Andretti ze wsparciem GM jest niewystarczający xd
@Brzychczy: nie b--ń LM xd nie bylo obowiazku wchodzenia wtedy i zespoly mialy i powinnym miec prawo wejsc kiedy im sie to podoba. A same wladze traktuja zle prywatnych inwestorow i wola sie plaszczyc przed koncernami ktore je olewaja (patrz porsche) staty mazepin chcial kupic force indie to zrobili tak ze kupil to stary stroll, andretti chcial kupic saubera i prawie sie to udalo ale przyszlo Audi. Gdyby on przyszedl