#f1 #f4 #formulapolska w Dzień Dobry TVN byl Gustaw Wiśniewski ktory bedzie scigac sie w hiszpanskiej f4. Ale wysypalo Rodzynkow. Oby ktorys z nich przeszedl dalej
#f1 porownanie pierwszego dnia testow. Po prawej rok temu po lewej to co bylo dzis. Nie ma co sie sugerować okrazeniami bo nie kazdy robil taki sam progam. Widac ze przyspieszyli choć nie pamietam jaki byl najszybszy czas testow
@Horvath: zdziwił sie, ze w takim miejscu popełnił błąd, że nawet w f3 tak nie robią, a Baran ( drugi komentator) próbował bronić Sierżanta, że to nie takie proste i nie wiadomo jak do końca sie to stało.
@DrBarrel: i widać, ze ci z większym sprzętem najczęściej byli gorsi niż ci z mniejszym ( ͡°͜ʖ͡°) nie sprzęt, a technika zrobi z ciebie zawodnika ( ͡°( ͡°͜ʖ( ͡°͜ʖ͡°)ʖ͡°) ͡°)
#f1 czy myslicie ze kierowcy w tym roku poprawia swoje najlepsze pozycje na mecie wyscigu ? Podam ich liste bez tych co wygrali kiedys. To tak najwyższe pozycje kierowcow: P2 K-Mag, Norris, Piastrii P3- Stroll, Albon P4- Hulkenberg, Tsunoda P8- Zhou P10- Sargeant
#f1 mam takie pytanie zainspirowane niedawną dyskusją z pewnym użytkownikiem.: Jesteście szefem zespołu minęło już kilka wyścigów tego sezonu powiedzmy że 5-6. Wasza strata w tempie wyścigowym i kwalifikacyjnym do najszybszych to plus minus 0,3-0,4 sekundy, macie kierowców zdolnych do walki o mistrza (są to mistrzowie czy kierowcy co pokonali ich), tamci raczej nie będą inwestować w bolid. Trzy pierwsze propozycje są takie, że walczycie ale później podejmujecie decyzje, a
Czy uwzględniając powyższe walczycie o WDC/WCC ' 25 czy skupiacie sie na '26
Walcze o tytuł i mam gdzieś co będzie po '2562.3% (33)
Czekam do przerwy wakacyjnej by zrobić to co ^5.7% (3)
Na początku sezonu '25 inwestuje w bolid '2513.2% (7)
Jak BMW w '08 dominacja w przyszłości PDK18.9% (10)
@JuzefCynamon: stawianie wszystkiego na 26 to nie jest dobra opcja bo przy dużych zmianach silnikowych wystarczy, że ktoś inny wpadnie na coś genialnego i twój bolid, który mógłby normalnie walczyć o mistrzostwo nagle traci sekundę na okrążeniu do lidera.
@JuzefCynamon: Rozwój aerodynamiki bolidów na sezon 2026 będzie możliwy dopiero od 1 stycznia 2025 roku. Wcześniej nie można prowadzić takich prac. Dodatkowo regulamin techniczny na 2026 rok jeszcze nie istnieje, powinien się pojawić w czerwcu / lipcu tego roku, ale może być dopiero jesienią - nie wiadomo kiedy będzie. Jeżeli ktoś stawia na sezon 2026, to będzie musiał wcześnie zacząć prace nad bolidem na 2025, aby je jak najszybciej skończyć
#f1 ciekawy material Budnika o paliwach syntetycznych i jak one naprawily by f1. Tak wiem ze wejda od 26 ale no skoro sa zeroemisyjne to po co sie ograniczać
@johnkashtan: to jest w takiej troche humorystycznej konwencji. Cos jak ich filmik o gp polski. Sa wstawki z teoriami spiskowymi, grilowanie kogo trzeba i jest to dosc krotki nie rozwleczony material i nie ma przerywan co chwile i zmiany tematow jak w podcastach.