Powoli, powoli zacząłem składać to e39 w cenie lanosa do kupy i dziś zrobiłem pierwszą próbe na śmierć i życie.
Wnioski są takie, że to najprawdopodobniej chłodnica, węże nie puchną, nie są twarde jak kamień, silnik nie wywala płynu.
Problem pojawia się podczas jazdy po 20-30 minutach i wtedy w jednym miejscu, w którym chłodnica jest delikatnie pęknięta zaczyna wywalać płyn. Im więcej tego płynu wywali tym bardziej się grzeje, przez pierwsze 10-15min jeżdżąc
Wnioski są takie, że to najprawdopodobniej chłodnica, węże nie puchną, nie są twarde jak kamień, silnik nie wywala płynu.
Problem pojawia się podczas jazdy po 20-30 minutach i wtedy w jednym miejscu, w którym chłodnica jest delikatnie pęknięta zaczyna wywalać płyn. Im więcej tego płynu wywali tym bardziej się grzeje, przez pierwsze 10-15min jeżdżąc

























źródło: comment_Oz45FZCGicRuAEDUrsyssMJDGQVQ1Ndp.jpg
PobierzObie sztuki z tego atykułu
http://vibes.jacques-elliott.com/2013/08/time-to-get-jacques-the-seiko-5/
Seiko wkłada ten mechanizm w wiele kopert.