Opinia o produkcie w internecie dziś NIC nie znaczy
Wirus marketingu szeptanego opanował porównywarki cenowe, agregatory opinii, komentarze w serwisach i fora internetowe. Zresztą, dla takich porównywarek to nie jedyny problem.
z- 6
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Wirus marketingu szeptanego opanował porównywarki cenowe, agregatory opinii, komentarze w serwisach i fora internetowe. Zresztą, dla takich porównywarek to nie jedyny problem.
zPowoli przyzwyczajamy się do tego, że do aukcji na Allegro trzeba podchodzić z ograniczonym zaufaniem. Za wiarygodne uznajemy natomiast sklepy wyszczególnione w porównywarkach cenowych – ostatnio kategorię smartfonów zdominował Lifemedia.pl. iPhone z 30% zniżką? Fenomenalny LG G2 tańszy...
zA co jeśli każdy z kandydatów na prezydenta dostanie w drugiej turze dokładnie 8 555 348 ważnych głosów?
z"Rozsyłanie tego łańcuszka to troszkę tak, jak gdyby wsiąść do autobusu komunikacji miejskiej i krzyczeć, że nie trzeba kasować biletu."
zSzwajcaria ma banki i jest dzięki temu względnie bezpieczna, to może Estonia zostanie internetową stolicą świata?
zCookies a polskie prawo. Analiza na temat konieczności publikacji wielkich ostrzeżeń nt. cookies. Okazuje się, że wiele stron zdecydowanie nadinterpretuje przepisy ustawy i w ostrzeżeniach umieszcza zbędne informacje. Ale czy ktoś to prawo w ogóle zamierza egzekwować?
zWykop.pl