Niedawno wyszedł pełnoprawny mod do gry Half Life 2, który zdecydowanie polecam. Jest wbudowany system podnoszenia rzeczy, ręcznego przeładowywania, zmieniania broni w postaci menu pojawiającego się w okolicach dłoni. Wystarczy posiadać oryginalną wersję Half Life 2 na Steam.
Wchodzimy do sklepu Steam i wyszukujemy Half Life 2 VR Mod. Instalujemy. Uruchamiamy (w nakładce Steam VR).
W praktyce co za różnica czy użyje wentylatorów 12v czy 5v do obudowy? Po za tym, że jak rozumiem wentylator 12v będzie obciążać linie 12v na PSU, a wentylator 5v linie 5v na PSU?.
Co (technicznego) przydałoby się w kolejnych generacjach konsol?
IMO: ✅ zdecydowanie mniejszy input lag ✅ coś na wzór DLSS, obecne technologie zastosowane w obu konsolach nawet nie stały koło tego ✅ jakaś technika SI co by z automatu ulepszała starsze gry
Wychodzą teraz nowe karty Nvidia z serii 40... Macie gdzieś info ile mocy mają w przeliczeniu na Tflop? Chodzi mi o różnice pomiędzy kartami a konsolami. #pcmasterrace
Czyli co, niebawem starsze RTX 20 i 30 przestaną w ogóle wspierać DLSS? Skoro DLSS 3.0 ma być już wrzucany do gier, a będzie go obsługiwać tylko RTX 40, to starsze karty zostają bez wsparcia DLSS, bo wątpię, żeby w grze Nvidia implementowała dwie generacje API. ( ͡°͜ʖ͡°) #pcmasterrace
@Variv: akurat dla mnie czysta restauracja jest najważniejsza bo gram w sumie tylko na VR a tu się liczy tylko rozdzielczość bo DLSS i FSR w praktyce daje niewiele w porównaniu to normalnych gier. AMD i tak sporo zaległości nadrobiło. Zobaczymy 3 listopada czy coś ciekawego pokażą.
Planuje zakupić kartę graficzną. Rozważam dwie opcje rtx 3070 i rx 6750xt. Gram na monitorze 2k i sporadycznie na oculusie. Patrząc na porównania na YT karty są mocno do siebie zbliżone. Skłaniałbym się do rx 6750xt, bo ma więcej vram. Jednak spotykałem się z opiniami, że pojawiają się problemy w przypadku oculusa dodatkowo encoding w przypadku nvidii jest jest wydajniejszy i lepszy. Czy ktoś z was gra na oculusie na kartach AMD?
#psvr #vr #ps4 #ps5