Wpis z mikrobloga

@MisPluszowyZWadaWymowy: wszystko fajnie, ale powinna być opcja WiFi.
Oczywiście z blokadami typu, gdy sama konsola jest podłączona do routera po wifi, lub gdy router wspiera tylko 2.4 GHz, to nie odpalisz. Chodzi o to, żeby użytkownicy nie narzekali na PSVR z powodu winy w ich sprzęcie czy podłączeniu.
Powinna być też plansza uświadamiająca, że grając bezprzewodowo, traci się trochę na jakości. Wtedy wszyscy byliby zadowoleni.
  • Odpowiedz
@Zielony_Ogr: ogólnie VR jest cudowny, efekt 3D robi ogromne wrażenie (ten z kina się w ogóle nie umywa), początkowe mdłości z czasem miną i będziesz mógł grać coraz dłużej (o ile w ogóle je będziesz miał), nie rzucałbym się tylko na początek na wyścigówki w VRze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@PieceOfShit: coś widziałem dyskusję że to Foveated rendering jest kłopotem bezprzewodowo i dodatkowo PS5 ma tylko jeden chip WiFi a przydałyby się dwa. Nie wiem na ile to prawda bo się nie znam.
https://www.neogaf.com/threads/bloomberg-sony-plans-on-producing-2-million-psvr2-units-by-march-2023.1642415/post-266669353
https://www.neogaf.com/threads/bloomberg-sony-plans-on-producing-2-million-psvr2-units-by-march-2023.1642415/post-266669905
  • Odpowiedz
@MisPluszowyZWadaWymowy: Miałem VR do ps4 i do ps5 też kupuję. Moim głównym problemem był brak gier z dużym budżetem (i moją ulubioną grą był Resident Evil 7), obawiam się, że w vr2 będzie podobnie. Fajnie gdyby wszystkie gry z perspektywy pierwszej osoby były grywalne w VR.
  • Odpowiedz
@sm_m: Tutaj portowanie na PS VR 2 będzie łatwiejsze, dodatkowo gogle Sony mają dodatkowe ficzery których jeszcze nie ma konkurencja w cywylinych goglach. Jak odpalisz na tym grę z Questa2 to wygląda o wiele lepiej ze względu na rozdzielczość.
@MisPluszowyZWadaWymowy: na dzień dzisiejszy nie ma szans na wsparcie tych gogli po Wifce, jest spory przeskok pomiędzy PSVR i PSVR2, warto czekać moim zdaniem.
  • Odpowiedz
@light3n: W tamtym okresie nie mieli wyboru jeżeli chcieli zarobić na tym, a nie spisać na straty, dla Sony było lepiej dorobić do PS Eya i ps move nakładkę VRową. Sledzenie już mieli, wystarczyło ogarnąć trackowanie gogli w przestrzeni 3D tak jak move.
  • Odpowiedz
@MisPluszowyZWadaWymowy: Szkoda, że nadal potrzebuje kabla bo mogłoby to działać jak w Queście, że bezprzewodowo z możliwością podpięcia kabla, no ale to i tak duży postęp. Przyznam szczerze, że myślałem o PSVR1, a jednym z powodów dla których zrezygnowałem było właśnie skomplikowane podłączanie. Nie chcę mieć cały czas podpiętego headsetu, a wyciągać go ze szafki i podpinać tylko wtedy jak chcę na nim pograć i po grze go chować.

Ogólnie
  • Odpowiedz