Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko210
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking

    Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Buleczka_taka_o7

Buleczka_taka_o7

Dołączył 6 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 77
  • Znaleziska 2
  • Mikroblog 75
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 1
Pobe
Pobe
03.06.2019, 12:24:01 via iOS
  • 115
nsfw
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 67
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7 03.06.2019, 14:58:27 via Android
  • 2
@Pobe crop topy mozna nosić i z podkoszulka i bez, zależy jaki look.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7 29.05.2019, 15:05:58
  • 77
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 256
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 15:20:58
  • 5
@Makuczs: No wszystko, poza jakimiś spontanicznymi wydatkami o małej kwocie. Wiem nawet ile kosztował dzięki niemu pokój na hotelu w 2014, bo też na pół.
@RonnieO: Właśnie ciężko mi uciec, bo kocham całym serduszkiem, ale też cieżko mi się w tym rozwijać, bo niby tyle możliwości a ja z czasem pod coraz większa presją. :(
@budyn: Niby sknera, niby nie, na pewno lubi mieć pieniądze. Sama
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 15:24:29
  • 7
@running: No partnerstwa nie ma, a jak jest to tylko częściowo, na ale pod tym kątem też musi być zgoda i harmonia. Nie jestem bez winy, ja to wiem, ale czuję że to poszło za daleko i ja chyba nie chcę tak żyć, zresztą jak przeczytałam wpis @MalaHelenka o wspólnym budżecie, to dla mnie ja cios kamieniem, bo to jest dla mnie obce, nienormalne, a dla innych tak typowe,
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 15:25:23
  • 5
@elcia1995: Tego się boję i myślę o tym, zwłaszcza jak usłyszałam o opcji "pożyczenia" na operację kasy, w akcie dobrej woli. :/
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 15:44:27
  • 0
@Soko_l: @Goglez: On pracuje w domu, to nie jest tak, ale ja w swoim poczuciu staram się robić więcej skoro on płaci więcej za mieszkanie. Tylko szkoda, że moją motywacją w tej kwestii jest chęć wyrównania bilansu finansowego.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 15:45:59
  • 7
@Soko_l: Kiedyś za neta on wpisywał, teraz płacę ja i te 19 zł odliczam od pożyczonych od niego w 2016 roku 1500 zł na terapię kręgu szyjnego. XD zresztą on często mówi jak ja coś płacę i ma mi oddać "odlicz w excelu".
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 15:49:06 via Android
  • 2
@danlenoir masz rację, to tez jakieś wyjście, ale szczerze współczuję Twojej obecnej, bądź przyszlej dziewczynie, bo to nie buduje dobrej relacji. Sama po sobie czuję.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 15:54:59 via Android
  • 2
@Soko_l A z tą drugą stroną medaly to też masz rację i tak jak pisałam, że gdzieś 1,5 roku temu serio, żyłam w pewnym etapie za jego kasę w sumie jak byłam poza sezonem i rozumiem jego żal, ale wtedy tlumaczyłam się tym, że studiuje, a po wakacjach wroce do swojej stałej pracy i się odkuje i w sumie udawało mi się. Teraz po poważnych rozmowach już do tego nie dopuszczam
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 15:57:35 via Android
  • 0
@running ciężko mi nawet o tym myśleć. Skoro nawet idac razem na jedzenie raz na jakis czas mam poczucie, że muszę za siebie zapłacić. A jak on już zapłaci to mówi "rozliczymy się później". Ja czasem zapominam mu oddac ale potem mu zrobię obiad i nie mówię mu, że się mamy z niego rozliczać.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 16:08:23 via Android
  • 0
@Fafnucek nie raczej nie. :) No tak, właśnie to rozliczanie tak weszło w nasze życie, że aż mnie to przeraża, ale zarazem zycie poza "rozliczaniem" z niebieskim mam bardzo dobre i udane.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 16:09:53 via Android
  • 3
@chaczapuri dla mojego niebieskiego żaden argument, on kiedyś mi powiedział "że 10 zł jak zarabiasz 1000 zł to takie samo 10 zł jak zarabiasz 10000 zł" z czym się nie zgadzam.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 16:10:34 via Android
  • 1
@proszebardzo2 tylko co zrobić jak kocha całym serduszkiem i nie chce nikogo innego? ))¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 16:11:33 via Android
  • 0
@piotre-gie niestety nie, chciałabym. Zresztą nie chciałoby mi się pisać aż tak długiej. XD
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 16:12:02 via Android
  • 0
@totalnastabilizacja no im dłużej myślę o tym excelu tym mi gorzej.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 16:12:44 via Android
  • 0
@w_t_d o dzięki! Chętnie poslucham, bo serio już nie umiemy o tym tak rozmawiać aby draki nie było.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 16:13:54 via Android
  • 1
@danlenoir masz prawo do własnego zdania i mój facet ma chyba troszkę podobne, ale spoko rozumiem Twoją postawę.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 16:18:29 via Android
  • 0
@MalaHelenka no pod tym kątem to mam patologie, ale ja tak bardzo kocham i wiem, że on kocha mnie, ale tutaj ma jakies dziwne wzorce, w sensie mocno ceni pieniądza i swoją pracę, zarazem oczekując ode mnie tego samego. Rozumiem to, ale pewnej rzeczy nie przeskocze, że ja jestem rok po bida pedagogice , a on juz kurna 15 tysi zarabia i sobie wymyśla podróże do Amsterdamu, a ja ledwo co
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 16:18:53 via Android
  • 3
@Dibhala no w koncu! :D
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 16:27:44 via Android
  • 9
@NoMercyIncluded też się tego boję, że już za późno na rewolucję w tym temacie.
Zaczynaliśmy właśnie z takim podejściem, że będziemy wiedzieć ile kasy idzie, az do momentu gdy excel stał sie kątem. Wczoraj jak trochę smuta złapałam nad tym excelem, rozumiejąc że muszę oddac wszystkie pieniądze jakie zrobiłam, a przede mną nadal 6 tysi, to mój niebieski zareagował na to "co, konfrontacja z excelem cię przybiła?". Dzizas.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 16:28:38 via Android
  • 0
@danlenoir a można oferowac wzamian za to Twoim zdaniem?
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 16:29:13 via Android
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 16:34:49 via Android
  • 0
@pani_kam a tu jednak.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 16:35:59 via Android
  • 0
@nie_programista_20k nie, nie jest on sebą. Jest dobry, ale pod tym kątem ma dziwnego fizia, a mnie to dusi.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 16:40:36 via Android
  • 0
@Archix tak, tu już wcześniej zauważyłam że w pewnym czasie chciałam żyć jak on, ale zdałam sobie sprawę że nie dam rady. Tyle że on nie chce tego swoją wolą poziomu wyrównać. No tak, jego kasa, jego pragnienia, jego wola ja jestem obcym człowiekiem.
Twój pomysl brzmi calkiem sensownie, ale już nie pracuje zdalnie tylko w centrum Wawy. Zresztą mamy stad blisko do naszych przyjaciół, nie chcemy od nich uciekać. Ale
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 16:47:02 via Android
  • 1
@proszebardzo2 tak, czuję że to mocno wpływa na moje poczucie własnej wartości i dlatego też, chciałam o tym pogadać. :(
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 17:34:12
  • 5
@Herubin: No właśnie ciśnie mnie na Amsterdam i jest zarazem rozczarowany, że mnie nie stać.
Ten moment z tym pożyczeniem na operację, zwłaszcza po tych kwiecistych stwierdzeniach, że dla niego najważniejsze abym była zdrowa i pieniądze się dla niego nie liczą, strasznie mnie rozczarował. Kurna, pożyczyć serio, jak ja mu 6 tysi już zalegam za czynsze i za wspólny wyjazd na mazury. Co za okazja!
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 17:39:47
  • 0
@Archix: Niestety, zaczynam myśleć ze muszę trochę się lepiej samodzielnie ogarnąć. Pracuje dopiero od kwietnia i w sumie większość kasy idzie na spłatę zaległości. Plus inwestycja w jakieś jakieś spontaniczne wyjazdy, ale też staram się nie szaleć, no i jakieś konieczne, dodatkowe wydatki, jak na przykład karta miejsca, czy jakieś leki. Najwięcej kasy idzie niestety na żarcie, to jest dla mnie dramat, zwłaszcza na Ursynowie.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 17:44:26
  • 1
@danlenoir: gościu, skąd takie w ogóle podejście? Co Ty mi o zostawianiu piszesz, serio masz jakieś przykre doświadczenia z kobietami, albo jesteś trollem.
Dlaczego ma sponsorować:
Po pierwsze: bo może, w sensie posiada takie fundusze
Po drugie: bo twierdzi że kocha i chce dla mnie najlepiej i nic nie zapowiada, że ma to się zakończyć zwłaszcza po prawie 6 latach bycia razem.
Po trzecie: bo długie oczekiwanie może źle wpłynąć
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 17:45:49
  • 0
@hansschrodinger: nigdy nie czyłam, że on ma jakiś obowiązek stawiania mi jakiś wycieczek, dlatego nigdy go o to nie prosiłam, a teraz wiem, że jakbym to zrobiła, to by się tylko na mnie dziwnie spojrzał i pewnie ocenił po swojemu.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 17:47:16
  • 1
@Asiua: Takiej przyszłości się boję i czuję, że z moim niebieskim jest raczej niemożliwe, aby przestał aż tak przykuwać do tego uwagę.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 17:49:53
  • 2
@OiPsycho: On mi wypomina i tak jak jest jakaś sytuacja, że płaci 500 zł więcej za to mieszkanie, no i powinnam to docenić. Ostatnio widziałam, że nie wpisywał do excela rachunków za prąd i myślałam że wziął to w pełni na siebie i nie chce już kasy za to, ale wczoraj już wpisał za trzy następne miesiące.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 17:53:17
  • 2
@tomekg0: wiesz, on by chyba chwiałby bardziej ogarniętego różowego, który nic by w sumie od niego nie potrzebował. Tak by ona na luzie zajęła się sobą i swoimi rzeczami, a on swoimi i nie ma problemu. Że on rzuca hasło, jedziemy do Amsterdamu, o ona na to, spoko, mam na to kasę, i że mieszkanie kupić na pół, i życie na pół. To jest jego bezpieczeństwo, no i fajna wizja,
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 17:58:22
  • 2
@OiPsycho: Mówiłam już i jest draka, on po prostu tego nie ogarnia i on odbiera to jako utrzymywanie mnie, dorosłej osoby z jego własnych pieniędzy.
on mi kiedyś powiedział, że nie powinnam prosić i oczekiwać, że on mi coś kupi, albo że dostanę, tylko że mam życie tak doprowadzić, abym nie musiała o nic prosić i żeby mnie było stać samej.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 18:09:36
  • 6
@Teraznaspokojnie: Czy tak to napisałam? Umie w ogóle czytać? XD Tamten już mi się popsuł, taki który miałam od 4 lat, zresztą nie mam zamiaru wiecej odpisywać tak oczywistemu trollowi.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 18:09:54
  • 0
@Poprosze_herbate: ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 18:13:03
  • 0
@danlenoir: W ogóle na jakiej podstawie wyciągasz takie opinie, co ku temu wskazuje, że już bierzesz to jako pewnik i oceniasz mnie w ten sposób. Pytam, bo jestem ciekawa.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 18:14:09
  • 0
@Teraznaspokojnie: okej.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 20:31:55
  • 0
@JimNH777: Dzieki Ci za te uwagi, bo masz sporo racji i właśnie dla takich komentarzy zdecydowałam się o tym napisać. Tak, zgadza się że chcę dorównać niebieskiemu i to mnie gubi, i muszę racjonalniej pilnować wydatków. Nic więcej nie chcę pisać, bo jak dla mnie wyczerpałeś temat, dzięki. :) Problem mam jednak taki, że ciężko od niego oczekiwać samoświadomości w tym temacie, on ma kasę, to nie jego problem, a
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 20:43:49
  • 1
@kamieniarz: Odbloknięte. :)
@The_Pelek: Soraski, nie wiedziałam. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@janeeyrie: nie to nie jest tak, wspiera mnie emocjonalnie i mówi miłe słowa i rozśmiesza mnie i kocha. Pisałam że problem mamy wyłącznie na poziomie finansowym i ciągłego "rozliczania się". Nie chcę tego załatwiać rozstawaniem się, najpierw chce szczerze pogadać.
A co do drugiej części, to tego się właśnie boję że nawet wychowanie dziecka będzie "po połowie". ( ͡
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 20:56:26
  • 0
@Aik-: wiesz dłużej z nim gadałam, nie tylko o obiadach, ale to utknęło mi w głowie najbardziej. Trochę mnie nie stać na wawę, ale też ciężko zostawić osobę którą kochasz, bo nie masz pieniędzy na wspólne życie. Ogółem to serio nie jest tak, że nie ogarniam życia i więcej nie chcę dodawać, ale ta sytuacja mnie przerasta, to prawda. Rozmawialiśmy o tym, ale z takim bagażem emocjonalnym i egoizmem, że
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 21:07:32
  • 0
@karolwlodawa: ogółem planuje w czerwcu zrobić wiele ważnych spraw, tak by i sobie i jemu udowodnić że mogę, a po tym powiem że excel musi zniknąć z naszego wspólnego życia, że to tak nie może wyglądać, jak on się na to nie zgodzi, wtedy będę wiedziała, że musimy wrócić do oddzielnego życia. :(
@miczal: chciałam być fer, dlatego też zaproponowałam po pół, ale nie sądziłam że po 3
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 21:14:19
  • 0
@noctem_corvus: będziemy na pewno rozmawiać, bo ja też nie chcę abym się bała do końca życia powiedzieć "kurna, zależy Ci na moim zdrowiu czy nie?! Jak tak to dawaj kasę, ale to już!" XDD
Troszkę żartem, troszkę serio. :p
@Aik-: bo to nie wyglądało tak na początku, jak go spotkałam kończył inżyniera, ja byłam po pierwszym roku studiów. Nie było tak od zawsze, dopiero później się pokomplikowało.
@
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 21:18:44
  • 0
@Lucider5: tak, właściwie tak. Patrzyłam pokoje za podobną kwotę, no może 100 zł droższe, no a jedzenie i inne rzeczy i tak ogarniam ja sobie sama.
@Shajo: no Panie, nawet to nie połowa. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Krystem zgadzam się i jak tak to będzie wyglądało, będę musiała się wyprowadzić. Mam świadomość tego.
@Kormas: jesteście moim wzorem i zaproponuję taki układ.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 21:19:53
  • 0
@Kubsondupson: nie jest p-----m, nie zgadzam się tak na niego mówić, ale to liczenie już po takim czasie jest nie do zniesienia.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 21:21:04
  • 0
@VCO1: to też jakieś wyjście, ale nie o to chodzi, bo problem jest szerszy.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 21:29:37
  • 1
@Ataxia: okeja, po kolei, bo dużo wątków.
Oczywiście, że mogę zrobić na nfz operację, ale kwestia jest taka, że oczekiwanie na nfz trwa około roku, półtora, a przepukliną jest tak, że im szybciej tym lepiej, bo nigdy nie wiadomo kiedy uwięźnie, a to już jest stan zagrażający życiu i zdrowiu. Zwłaszcza, że swoją mam już od prawie 10 lat.
Nie kreuję się na biedną dziewczynę, nie taki był cel, tylko że moje
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 21:31:41
  • 0
@Lucider5: okazuje się bycie ze sobą to nie tylko "ogólne dobre samopoczucie ze sobą", ale szereg małych spraw, które doprowadzają do mikro- konfliktów i do wzajemnego rozgoryczenia i u nas takim bodźcem burzącym jest kasa. Z resztą radzimy sobie dobrze.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 21:43:05
  • 0
@Wap30: no to u mnie bywa inaczej, ale w Twojej wersji brzmi fajniej. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Pantegram: staram się być zaradna i gospodarna, i wychodzi różnie, ale z drugiej strony nie pamiętam abym wydała większą kasę na jakąś p--------ę (o już wiem, miesiąc temu kupiłam sobie kosmetyka za 60 zł, którego bardzo chciałam, ale szkoda mi było kasy, ale jak dowiedziałam się że
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 21:50:48
  • 0
@Pantegram: nie rzucę go, tylko najpierw pogadam i powiem dlaczego nie chcę tak żyć, a jak nie da się z tym zrobić, wyprowadzę się, ale będę się starała nadal być w związku. Po prostu wyeliminuje problem finansowy.
@drzuo: tak, kupiłam telefon na lata. Co za zła inwestycja. Mówi się, że biedak nigdy nie ma butów, bo kupuje byle jakie, które mu się szybko psują i musi wydawać na
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 21:54:26
  • 0
@Aik-: no i na pewno pogada. :p
@Kollo: tak pożyczyłam te pieniądze, bo chciałam mieć telefon na lata, zwłaszcza że wcześniejszy który miałam przez 3 był dla mnie udręką. Czy jednostkowy wydatek na coś droższego, z założeniem, że ma służyć naprawdę długo, dbając zarazem o to to rozrzutność? Jakby co to nie zmieniam telefonów co 2 lata. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wymieniam dopiero jak
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 21:55:08
  • 0
@ogorkikiszone: tak, czeka nas bardzo poważna rozmowa.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 21:57:03
  • 0
@janeeyrie: ciężko mi to odnieść do mojej relacji, chociaż ostatnie zdania mają trochę racji w związku z kontrolą osiągnięć.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 22:51:18 via Android
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 22:52:44 via Android
  • 0
@cwany_lis nie oceniaj innych ludzi, zwlaszcza których nie znasz z góry, bo ja już mam w głowie plan i wiem co z tym zrobić. Ewentualnie za miesiąc zrobię aktualizacje i napisze jak się sprawa konczy. ;) Trochę wiecej wiary w ludzi.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 22:54:42 via Android
  • 0
@zupacebulowa pisałam, że oddawałan zaległe czynsze. Oddałam co zrobiłam, czyli wyszlo jakies 2k. Reszta na jedzenie.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
29.05.2019, 22:55:09 via Android
  • 0
@ciasteczkowy_monster nie no miłość jest, ale są i pieniądze i tabelka. :p
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
30.05.2019, 05:50:15 via Android
  • 0
@Bardias-Kukurydziak i tak właśnie traktuje, co do rozwiązania, to w swojej wypowiedzi pisałam że gotuję aby oszczędzać i w ramach rekompensaty ogarniam więcej w domu. Działa tak już od ponad roku, zmian w nastawieniu nie ma pod kątem finansowym.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
30.05.2019, 12:21:38 via Android
  • 0
@gorzka tak, ja też wolałabym na nfz, to nie to że mam cisnienie na super klinikę, ale zależy mi na czasie z tego względu że moja praca niejednokrotnie wymaga dzwigania i kurna ta dziura mi się może powiększyć, już nie mówiąc o uwięźnięciu, a już przepuklinę mam wielkości piłki tenisowej.
Ogółem jestem w trakcie ogarniania na nfz i dopiero na poniedziałek mam umówiona wizyte z internistą, by dostać skierowanie do chirurga.
  • Odpowiedz
Buleczka_taka_o7
Buleczka_taka_o7
Autor
30.05.2019, 14:04:25 via Android
  • 0
@gorzka ja mam potem z Katowic do Wawy wracać ze świeża zaszytą raną w pachwinie? Bo to jednodniowa operacja, biorą ciachają, zakładają siatkę, zaszywają i wio jak już czucie w dolnej partii wraca. Nawet po migdałkach jesteś dłużej w szpitalu. Rozumiem Twoją koncepcje, ale widzę że nie do końca wiesz na czym ta operacja polega i że podroz pociagien po, czy to pół godziny, czy 6 odpada. Tak jak mówię jestem
  • Odpowiedz

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 29.05.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 29.05.2019

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia