Witam,
Jesteśmy niewielkim przedsiębiorstwem z niewielkimi możliwościami finansowymi. Mimo to chcielibyśmy przyłączyć się do akcji wspierania uchodźców ukraińskich. Uważamy, że dobrym pomysłem będzie, aby zaproponować przekazanie 80% dochodu netto ze sprzedanych produktów na konto PCK (Polski Czerwony Krzyż).
Zastanawiamy się jednak, jak to przez klientów zostanie odebrane. Obawiamy się, czy nie pojawi się oczekiwanie klientów, abyśmy oddali "wszystko co mamy". Obawiamy się czy takie ewentualne nastawienie nie przysłoni naszych pozytywnych intencji i nie zaszkodzi wizerunkowi marki?
Jakie
Jesteśmy niewielkim przedsiębiorstwem z niewielkimi możliwościami finansowymi. Mimo to chcielibyśmy przyłączyć się do akcji wspierania uchodźców ukraińskich. Uważamy, że dobrym pomysłem będzie, aby zaproponować przekazanie 80% dochodu netto ze sprzedanych produktów na konto PCK (Polski Czerwony Krzyż).
Zastanawiamy się jednak, jak to przez klientów zostanie odebrane. Obawiamy się, czy nie pojawi się oczekiwanie klientów, abyśmy oddali "wszystko co mamy". Obawiamy się czy takie ewentualne nastawienie nie przysłoni naszych pozytywnych intencji i nie zaszkodzi wizerunkowi marki?
Jakie
Jesteśmy niewielkim przedsiębiorstwem z niewielkimi możliwościami finansowymi. Mimo to chcielibyśmy przyłączyć się do akcji wspierania uchodźców ukraińskich. Uważamy, że dobrym pomysłem będzie, aby zaproponować przekazanie 80% dochodu netto ze sprzedanych produktów na konto PCK (Polski Czerwony Krzyż).
Zastanawiamy się jednak, jak to przez klientów zostanie odebrane. Obawiamy się, czy nie pojawi się oczekiwanie klientów, abyśmy oddali "wszystko co mamy". Obawiamy się czy takie ewentualne nastawienie nie przysłoni naszych pozytywnych intencji i nie zaszkodzi wizerunkowi marki?
Jakie
Dlaczego tak uważasz??
@noHuman: tak, no właśnie ten aspekt od strony klienta nas trochę martwi.:(