Stop przekręcaniu liczników samochodowych
Przekręcanie liczników stało się w Polsce plagą. Co roku setki tysięcy osób padają ofiarą oszustów sprzedających auta, których rzeczywiste przebiegi są często nawet kilka razy wyższe od deklarowanych. Jest jednak prosty sposób na to, żeby ukrócić działania oszustów!
hdi31 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 145
Komentarze (145)
najlepsze
Prawie wszędzie gdzie się rejestrujesz masz informacje o ochronie danych osobowych; że email nie będzie wykorzystywany w innych celach niż podane w regulaminie itp. Już nie raz doświadczyłem tego, że po rejestracji na różnych niby zaufanych stronach przy pomocy nowego maila po jakimś czasie zaczął przychodzić spam, podczas gdy w ogóle nieużywane konto mailowe
WSZYSTKO LEGALNIE!!!
teraz to ze 90% to import zza granicy więc nie wiem co ma dać taka baza danych jak przy rejestracji licznik będzie już 3x skręcony...
poza tym uczepiliście się tego przebiegu jak rzep psiego tyłka, a to tylko jeden, mniej istotny czynnik przy zakupie auta...
jestem na NIE w takiej formie w jakiej to
Ale polaki kupują, bo tanie, od niemca i "igła panie".
Przy zakupie OBOWIĄZKOWO rozbiera się silnik, ściąga głowice, sprawdza konsystencje oleju, stan wnętrza dużo mówi o samochodzie, stopień zużycia elementów zawieszenia itd.
Ale ok, frajer zawsze kupi padło, sugerując się tylko i wyłącznie przebiegiem.
Tak, rozbiera się silnik i obserwuje pod mikroskopem elektronowym. I wysyła na testy do NASA.
Ty myślisz, że ktokolwiek normalny pozwoli Ci zdjąć głowicę w samochodzie przed zakupem?
Może sam to chcesz zrobić? Jak rozumiem masz odpowiedni klucz, płacisz za uszczelkę oraz splanowanie głowicy?
No i ładnie w ostatnim poscie piszesz "zrobiłbyś" czyli w dupie byłeś, gówno widziałeś ;) Ile samochodów żeś w życiu kupił?(Burago i Matchbox się nie liczą)
Zakładam do samochodu z 14" kołami koła 17" dzięki czemu robię 2x3.14x8.5x0,0254 = 1.36 m zamiast 2x3.14x7x0,0254 = 1.12m na obrót wału. Przykładowo. Mając dwa takie same samochody od nowego, które przejechały taką samą odległość np. 200 tys. km, jeden z kołami 14" (fabryczne) a drugi z kołami 17" (tuning), ten 14" będzie miał zgodnie z fabryczną kalibracją na liczniki 200 tys. km, a ten z kołami 17"
na felgę 14 standardowy profil to 70 mm (wysokość opony) a na felgę 17 nie ma pewnie w ogóle opony o profilu 70mm (ja takiej nie widziałem, może ktoś robi), a standardem jest 45-50mm...
na dodatek już nawet taką 17 z oponą
z tym nadkolem i felgami to też taka
rozłożyłem kiedyś z ciekawości licznik przebiegu w zaporożcu i przy ponownym składaniu coś poszło nie tak
i przebiegł wzrósł z 30000 km do coś około 60000 km
a że nie chciało mi się już go znowu rozkręcać to i tak pozostało