Tak w niedalekiej przyszłości może wyglądać piękniejsza i bezpieczniejsza wersja bolidu F1. Projekt stworzony przez Polaka - do tego jest prawdziwym mistrzem Photoshopa...
Dobra stylizacja, ale nie uzywał bym tu słowa projekt. To jest raczej tzw "wizja artystyczna". Nie względy techniczne decydowały o budowie pojazdu tylko walory estetyczne i odrobina cech funkcjonalnych.
Generalnie jednak pomysł zabudowania kabiny bolidu jest słuszny - wymaga tylko trochę roboty inżynierskiej przy problemie szybkiej ewakuacji. Ta górna część klatki bezpieczeństwa musi sie dać w miare szybko rozpiąć.
fajna wizja, jej twórca powinien się zająć jednak samochodami użytkowymi, bo bolidy to akurat kwestia inżynierów - aerodynamika, opór, docisk, w obecnej Formule są czasami ważniejsze niż silnik
A ty co się anonimowego uczepił... Fantazja, fantazją, może projektować sobie, dla zabawy co chce, ale anonimowy miał na myśli coś poważniejszego. Mógłby znaleść stanowisko w jakiejś firmie produkującej samochody, która zajmuje się produkcją samochodów. a on zająłby się wizualną częścią. samochodów. W F1 ważna jest aerodynamika, konstruują bolid, żeby dobrze trzymał się asfaltu, żeby był bezpieczny itd a nie żeby ładnie wyglądał.
@Szkodzik: Kierowcy mają specjalne 'naklejane' warstwy na szybce kasku. Często podczas wyścigu widać jak jednym ruchem zrywają kolejną warstwę, do której przykleiło się już za dużo komarów ;].
taa, równie dobrze bolid może wyglądać jak jabłko antonówka. To że jakiś koleś usiadł i nabazgrał w PS samochód z kokpitem, w którym kierowca spali się zanim go z niego wydobędą po wypadku (w ogóle go nie wydobędą, a nawet nie wsiądzie do niego; konia z rzędem temu kto mi powie jak tam się wsiada) nie znaczy ze takie cos bedzie jezdzic po jakimkolwiek torze.
@konradk: Moim zdaniem antonówka była by szybsza na torze. Projekt MEGA przeciętny, 10x więcej tu marketingu niż sztuki.
"Tak w niedalekiej przyszłości może(gówno prawda) wyglądać piękniejsza(gówno prawda) i bezpieczniejsza(gówno prawda) wersja bolidu F1. Projekt stworzony przez Polaka(łał połechtaliście moje nacjonalistyczne emocje) - do tego jest prawdziwym mistrzem Photoshopa(gówno prawda)..."
I ta flaga Polski pod szybą z podpisem R.Kubica! Aż się wzruszyłem! Sprawa jego powrotu wciąż się przedłuża i nie wiadomo, co z tego będzie. Lotus Renault nie będzie mógł tyle czekać, a lekarze Kubicy wciąż przekładają termin ostatecznej decyzji o powrocie, mimo iż mówią, że rekonwalescencja przebiega doskonale. Krążą plotki, że ta gra na zwłokę wiąże się z kontraktem z Ferrari - Kubica byłby w przyszłym roku kierowcą testowym włoskiego teamu,
@Kylo_EL: Do Ferreri co roku pakują kilku kierowców, a potem się okazuje, że to i tak plotki. Sam Robert już chyba ze 3-4 razy miał tam jeździć, a tylko raz była to prawda (po wypadku Massy). Poza tym Ferrari nie będzie tak ryzykować. Nikt nie wie w jakim stanie jest Robert i czy nadal będzie szybki.
@pinol: Nie wiem czy pakowanie się do ferrari jest dobrym pomysłem.Alonso ma tam mocną pozycję, Kubica by mógł wejść tam w rolę drugiego kierowcy co najwyżej. Ogólnie chyba żaden z czołowych zespołów się nie nadaje.
A co w nim niby pięknego? Te przyciemniane szyby rodem z dresiarskiego Golfa? Na szczęście nie ma to nic wspólnego z rzeczywistością. Niech żyją otwarte kokpity!
Komentarze (61)
najlepsze
Generalnie jednak pomysł zabudowania kabiny bolidu jest słuszny - wymaga tylko trochę roboty inżynierskiej przy problemie szybkiej ewakuacji. Ta górna część klatki bezpieczeństwa musi sie dać w miare szybko rozpiąć.
Jest piekny, to trzeba przyznac, ale w praktyce nie zadziala.
dlaczego pomysł zabudowania kabiny uważasz za słuszny?
Coś się chłopa czepił? Przecież to nie jest inżynierski projekt samochodu. To tylko fantazja autora.
Oduczcie się mani poprawiania i krytykowania wszystkich dookoła.
A ty co się anonimowego uczepił... Fantazja, fantazją, może projektować sobie, dla zabawy co chce, ale anonimowy miał na myśli coś poważniejszego. Mógłby znaleść stanowisko w jakiejś firmie produkującej samochody, która zajmuje się produkcją samochodów. a on zająłby się wizualną częścią. samochodów. W F1 ważna jest aerodynamika, konstruują bolid, żeby dobrze trzymał się asfaltu, żeby był bezpieczny itd a nie żeby ładnie wyglądał.
taa, równie dobrze bolid może wyglądać jak jabłko antonówka. To że jakiś koleś usiadł i nabazgrał w PS samochód z kokpitem, w którym kierowca spali się zanim go z niego wydobędą po wypadku (w ogóle go nie wydobędą, a nawet nie wsiądzie do niego; konia z rzędem temu kto mi powie jak tam się wsiada) nie znaczy ze takie cos bedzie jezdzic po jakimkolwiek torze.
"Tak w niedalekiej przyszłości może(gówno prawda) wyglądać piękniejsza(gówno prawda) i bezpieczniejsza(gówno prawda) wersja bolidu F1. Projekt stworzony przez Polaka(łał połechtaliście moje nacjonalistyczne emocje) - do tego jest prawdziwym mistrzem Photoshopa(gówno prawda)..."
słupki w lusterkach
max 1.4m wzrostu kierowcy (nie ma miejsca na nogi)
albo mam zeza albo większość elementów jest pod innymi kątami :)
@Kylo_EL: Do Ferreri co roku pakują kilku kierowców, a potem się okazuje, że to i tak plotki. Sam Robert już chyba ze 3-4 razy miał tam jeździć, a tylko raz była to prawda (po wypadku Massy). Poza tym Ferrari nie będzie tak ryzykować. Nikt nie wie w jakim stanie jest Robert i czy nadal będzie szybki.
Komentarz usunięty przez moderatora