Właściciel Ciechana: Reklamy piwa kłamią
Dębowe beczki, świeży chmiel, złote kłosy pszenicy to wszystko chwyt marketingowy - mówi Marek Jakubiak. Bardzo ciekawy wywiad, można się sporo dowiedzieć na temat tego jak dzisiaj wygląda produkcja piwa.
Mass z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 117
Komentarze (117)
najlepsze
(cd.) ...Bywało również, że akcyza była podnoszona nawet trzykrotnie w roku. To czasy rządów AWS. Wtedy też najwięcej polskich browarów się zamknęło.
Nie mam nic przeciwko krytyce rządu, ale może robić by to z głową? Tu napisałeś, jakby wszystkiemy było winnne "liberalne" PO, a to przykład sprzed nastu lat
Mam praktycznie pod samym nosem sklep z gatunku "Świat Piwa" i tam występuje tylko wersja butelkowa.
Na Górnym Śląsku również nie stanowi problemu kupienie Ciechana.
edit: Ah, ceny miodu, wtedy był ździebko tańszy :/
U mnie w tesco też stoi po 3,99. I nijak się to ma do roli "strażnika ceny", bo w żadnym sklepie nie widziałem, żeby Wyborny był tak drogi.
I tu mnie zastanawia czemu cały ciężar walki medialnej z dużymi koncernami poszedł w "niepasteryzowane" zamiast w "tradycyjnie ważone". Przecież to jest do wygrania nawet nie przed sądem a w UOKIK'u
Zupełnie nie smakują mi polskie "pszeniczne". Jak robiłem sam pszeniczniaka, to wyszedł trunek o głębokim smaku i aromacie, a taki okocim pszeniczny jest paskudny.
W swojej piwnicy znalazłem 30 słoików ze śliwkami i z ciekawości przyniosłem jeden do domu. W smaku - jak by je ktoś dzień wcześniej zawekował a są przynajmniej z przed 1995/96 roku.