Dlaczego tak często zbywacie ludzi nieprawdziwymi informacjami? Kilka miesięcy temu podczas zgłaszania, że internet mi nie działa przy jednoczesnym działaniu telefonu, otrzymałem informację, że praktycznie w całej Polsce nie działa internet, gdyż mają jakąś poważną awarię i że potrwa to około (!) tygodnia. Internet ruszył na następny dzień. Pytałem wielu znajomych, czy działała im neostrada tego feralnego dnia, wszyscy byli zaskoczeni tym co im powiedziałem. To jeden taki przypadek, Kiedyś na siłę
@MTUZPrzemysl44: Codziennie trafia się jakiś cwaniak. Wczoraj na przykład dzwonił facet z więzienia i kategorycznie żądał, abyśmy mu przysłali książkę telefoniczną do celi. Odparłem mu, że nie wysyłamy książek i jeśli bardzo ją chce mieć to musi udać się do salonu TP :)
Największym przypadkiem był facet z Gliwic, którzy groził dwukrotnie podczas jednej rozmowy, że wysadzi nam siedzibę w Katowicach. Dokopałem mu zgłaszając zagrożenie do centrum kryzysowego. Z tego co
Stawka godzinowa. Podstawa + premia uznaniowa co miesiąc za ranking + premia sprzedażowa co 3 miesiące za wprowadzone nowe produkty, przedłużenia, lojalki.
Nie. Internet w pracy jest zablokowany. Działają tylko strony tp.pl, dpd.com.pl oraz sjp.pwn.pl i so.pwn.pl (bo ludzie z działu reklamacji robili błędy w pismach z odpowiedziami)
Komentarze (71)
najlepsze
Bo niektórym doradcom nie chce się myśleć. więc wolą puścić bajeczkę. Są pracownicy i pracownicy. Niestety.
Korzystamy z obu.
Największym przypadkiem był facet z Gliwic, którzy groził dwukrotnie podczas jednej rozmowy, że wysadzi nam siedzibę w Katowicach. Dokopałem mu zgłaszając zagrożenie do centrum kryzysowego. Z tego co
Stawka godzinowa. Podstawa + premia uznaniowa co miesiąc za ranking + premia sprzedażowa co 3 miesiące za wprowadzone nowe produkty, przedłużenia, lojalki.
Nie. Internet w pracy jest zablokowany. Działają tylko strony tp.pl, dpd.com.pl oraz sjp.pwn.pl i so.pwn.pl (bo ludzie z działu reklamacji robili błędy w pismach z odpowiedziami)
"Ja przecież wyrzuciłam telefon, więc dlaczego płacę abonament?!"
2. Kim jesteś z zawodu?
1. Jestem w trakcie studiów. Socjologia na Pedagogicznym.
21 czerwca dostałem e-mail z pytaniem o e-faktury - kliknąłem "Nie jestem zainteresowany".
7 lipca dostałem e-mail "witamy w e-fakturze".
8 sierpnia dostałem fakturę e-mailem.
Po kontakcie telefonicznym obiecano mi, że następną fakturę dostanę pocztą.
Czy takich przypadków było więcej?
Czy wciąż konsultanci przy rozwiązaniu umowy straszą "jaka to Netia jest zła"? (nie żebym był za Netią, sam jestem oszukanym klientem)
Nauczyłem się, że trzeba wszystko traktować z dystansem, zwłaszcza krzyczących klientów.