@tiny: Jak dla mnie bardzo pozytywne w dobie gdy jesteśmy bombardowani tylko złymi wiadomościami jakby tylko one interesowały społeczeństwo - a może powinniśmy być potulni i zastraszeni?
Tyle na prawdę pozytywnych rzeczy dzieje się na świecie o których nie słyszymy i pewnie nawet nigdy się nie dowiemy, a szkoda bo mogłoby poprawić nastrój zamiast wprowadzać niepotrzebny niepokój. Nie jestem ignorantem ale dlaczego mam się przejmować w kółko tylko i wyłącznie
@SOMH: Złe wiadomości muszą mieć kontrapunkt w postaci "dobrych" reklam. Dzięki temu i jedno i drugie świetnie się sprzedaje. Gdyby były tylko same negatywne emocje w TV albo same dobre to szybko byś do nich przywykł i przestałbyś je łykać. A tak - łykasz wszystko jak młody pelikan ciepłe kluski. Warto mieć świadomość tych podstawowych mechanizmów.
@Eddy: A niby czemu gówniany? Ten produkt trzyma się na rynku od ponad 100 lat i jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek świata, jak rónierz symbolem zachodniej kultury. Tego się nie osiąga wyłącznie dobrą reklamą. W żadnym wypadku nie nazwałbym Coca-Coli gównianym produktem.
W lipcowym numerze Focusa jest fajny artykuł o budowaniu marek i przekazie jakie one niosą. Np Nike ma się kojarzyć z szybkością, dynamizmem itp poprzez angażowanie sportowców z NBA, Adidas z określonym stylem życia poprzez utożsamianie się m.in. kulturą HipHop. Coca-Cola poprzez promowanie swojej marki mikołajami, świętami i szczęśliwą rodziną popijającą Cole przy niedzielnym obiadku, chce być kojarzona z przyjemnością i radością. Podobnie jest z tą reklamą, choć moim zdaniem trochę 'przesłodzili'.
Komentarze (111)
najlepsze
Tyle na prawdę pozytywnych rzeczy dzieje się na świecie o których nie słyszymy i pewnie nawet nigdy się nie dowiemy, a szkoda bo mogłoby poprawić nastrój zamiast wprowadzać niepotrzebny niepokój. Nie jestem ignorantem ale dlaczego mam się przejmować w kółko tylko i wyłącznie
Komentarz usunięty przez moderatora