Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko230
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin

210

Evangelion otrzyma nową serię anime. Nad legendarną marką pracuje twórca NieR:Au

Evangelion otrzyma nową serię anime. Nad legendarną marką pracuje twórca NieR:Au

Yokō Tarō pracuje nad nową serią anime ze świata Evenagelionu.

IGNPolska
IGNPolska
z
pl.ign.com
dodany: 24.02.2026, 14:54:42
  • #
    anime
  • #
    evangelion
  • 85
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Komentarze (85)

najlepsze

Domingo-Jachas
Domingo-Jachas
25.02.2026, 09:25:08 via Wykop
  • 88
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Domingo-Jachas - ( ͡° ͜ʖ ͡°)

źródło: 501580057_2648136048709679_2895987855968011240_n

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

GOHAN
GOHAN
25.02.2026, 11:04:13 via Wykop
  • 70
GOHAN

źródło: obraz

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

kwantylek
kwantylek
24.02.2026, 15:58:19 via Wykop
  • 52
Szanuję Evangelion, ale wielość remake'ów, rebootów i innych odgrzewań starych motywów rozczarowuje. Chciałbym, żeby nie było to odgrzanym kotletem, ale by wniosło nowe i świeże wątki.
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

TruskawkaNaTorcie
TruskawkaNaTorcie
25.02.2026, 01:31:17 via Android
  • 4
@kwantylek: eee... Poza oryginalna seria I rebuild + Woe które powstało tylko dlatego że fani bóldupili o ostatni odcinek serii, "odgrzewany kotletem" są 2 z 4 filmów kinowych które powstały na przestrzeni 15 lat. Rzeczywiście idzie rzygać tą evą
  • Odpowiedz
dran2
dran2
25.02.2026, 11:25:50 via Wykop
  • 38
en chłopiec jest po prostu żałosny. Obie jego koleżanki były bardziej męskie niż on.


@Spioszeq: Bo to nie jest bajka o herosach tylko o niekochanych przez rodziców dzieciach zmuszonych przez nich do udziału w wojnie. Dziewczynki o ile pamiętam nie były bardziej męskie tylko wyszkolone na żołnierzy i zindoktrynowane od małego, chłopiec pojawił się tam jako plan C. Jakby mnie teraz złapali i wsadzili w mecha i kazali walczyć z
  • Odpowiedz
SheikTango
SheikTango
25.02.2026, 11:17:30 via iOS
  • 36
SheikTango

źródło: IMG_7852

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Snuq
Snuq
25.02.2026, 11:32:28 via Wykop
  • 15
@SheikTango: właściwie to fakt xD
  • Odpowiedz
don-tadeo
don-tadeo
25.02.2026, 16:18:02 via Wykop
  • 3
@SheikTango:
Nie ma czasu na wyjaśnienia - właź do swojej starej, bo jak nie to twoja stara wejdzie do twojej starej!
  • Odpowiedz
Nudel1306
Nudel1306
24.02.2026, 15:06:15 via Wykop
  • 32
mmm... ciocia Misato wróci na ekrany? (♥ ʖ̯♥) ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Rietas
Rietas
25.02.2026, 11:22:06 via Wykop
  • 2
@Atreyu: Ale na który koniec? EoE, koniec serii NGE czy 3.0+1.0?
  • Odpowiedz
Kemo
Kemo
25.02.2026, 12:16:34 via Wykop
  • 14
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Crewman_1st_class
Crewman_1st_class
25.02.2026, 11:17:10 via Wykop
  • 17
Pamiętam że pierwszy raz oglądałem, "fajnie mechy hehe nawalają", a później zostałem zabrany do pociągu wewnętrznej walki Shinjiego i hamulec awaryjny nie działał. Dzieło.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

FunnyBou
FunnyBou
25.02.2026, 11:39:37 via Wykop
  • 3
@Crewman_1st_class: Oho, nie tylko mi zryło beret ( ͡° ͜ʖ ͡°) Pierwsze obejrzenie w wieku trzynastu lat po wpisaniu do szukajki frazy "dobre anime sci-fi" przy początkach problemów ze sobą nie wiem, czy było najlepszym pomysłem.
  • Odpowiedz
Infex
Infex
25.02.2026, 01:03:10 via Wypiek
  • 17
Wsiadaj do Robota Shinji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Infex - Wsiadaj do Robota Shinji ( ͡° ͜ʖ ͡°)

źródło: 1000066666

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Anomalocaracid
Anomalocaracid
25.02.2026, 07:25:02 via Wykop
  • 3
@Infex: to scena jak moczył stopy w misce?
  • Odpowiedz
Szklanka_Mleka
Szklanka_Mleka
25.02.2026, 11:33:18 via Wykop
  • 16
Odświeżona scena w szpitalu? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Szklanka_Mleka - Odświeżona scena w szpitalu? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

źródło: de54e3b2fbf232db40ffc19bbfd3d704cb651dde-2458x1372

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

CyberSzczepan
CyberSzczepan
25.02.2026, 11:44:56 via Android
  • 4
@Szklanka_Mleka: może bardziej rozwinięta scena? Wersja reżyserska? (。◕‿‿◕。)
  • Odpowiedz
HabaHabaZutZut
HabaHabaZutZut
HabaHabaZutZut
24.02.2026, 15:07:05 via Wykop
  • 12
Evangelion otrzyma nową serię anime.

Bo każdy świat ma co najmniej dwa końce.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Korda
Korda
25.02.2026, 12:17:20 via Wykop
  • 6
Yokō Tarō pracuje nad nową serią anime ze świata Evenagelionu

Yokō Tarō to nie jest Hideaki Anno. To nie on jest twórcą. Nie jestem fanem, gdy ktoś bierze się za cudze dzieła. Odcinanie kuponów z cudzej twórczości ma w sobie coś z kradzieży.
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Logytaze
Logytaze
25.02.2026, 12:30:13 via Wykop
  • 0
@Korda: Popatrzeć na walki będzie można, ale jestem pewny, że nie dorówna starej serii czy nawet Rebuildowi.
  • Odpowiedz
CatOnKeyboard
CatOnKeyboard
CatOnKeyboard
25.02.2026, 17:40:13 via Wykop
  • 1
@Korda: Popatrzeć na to co odwalał Anno w rebuildach, i jaką marką na świecie jest Yoko Taro, to może być tylko lepiej, uwierz. Niery to arcydzieło jak dla mnie jeżeli chodzi o fabułę, a grając w Nier: Replicant to nawet mi się raz prawie płakło
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 1 z 4
  • >

Hity

tygodnia

Chuck Norris nie żyje
Chuck Norris nie żyje
6430
Arogancja wójt Kołbaskowa. Parkowanie i światło tylko dla jaśnie panci
Arogancja wójt Kołbaskowa. Parkowanie i światło tylko dla jaśnie panci
3252
Służba zdrowia potrzebuje natychmiast OBOWIĄZKOWEGO prostego RCP dla lekarzy
Służba zdrowia potrzebuje natychmiast OBOWIĄZKOWEGO prostego RCP dla lekarzy
2665
Kto próbował wydobyć z aresztu Sebastiana M.? - reportaż "Uwagi!"
Kto próbował wydobyć z aresztu Sebastiana M.? - reportaż "Uwagi!"
2598
Karniści wprost: Sebastian M. mógł być sądzony za zabójstwo, nie za wypadek
Karniści wprost: Sebastian M. mógł być sądzony za zabójstwo, nie za wypadek
2203
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #ecchi
  • #genshinimpact
  • #virtualyoutuber
  • #bluearchive
  • #vocaloid
  • #animedyskusja
  • #kemonomimi
  • #manga
  • #touhou
  • #originalcharacter
  • #zenlesszonezero
  • #mangowpis
  • #chinskiebajki
  • #stopkianime
  • #aiart

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking