Seria filmików przedstawiających gameplay D3D z nigdy nie opublikowanym dodatkiem QTDuke. Dodatkowo kilka ciekawostek na temat samego silnika i tworzenia leveli.
@DFENS: w takim razie mogę polecić inne materiały tego autora: http://www.gra-nat.pl/?page_id=22 Jest to zbiór ponad 100 videorecenzji gier plus kilka innych materiałów w tym faq poświęconych konsolom i test kontrolerów do nich.
Sam kiedyś z kuzynami robiłem plansze do Diuka, ale do multiplayera. Miało się przewagę na swojej planszy, jeżeli zrobiło się tajne skrytki z broniami - do czasu oczywiście...
A co do samego filmiku, to na te zielone gluty jest sposób bez zmiany broni. Mając inną broń w ręce można zabić go kopniakiem za pomocą klawisza tyldy ~. Jeszcze taka ciekawostka - zmieniając broń na "nogę" można kopać obydwiema na raz ;)
@wh00kiers: Ost. miałem taką sytuację, pobraliśmy sobie z kumplem customową mapę do Portala 2 (co-op), wymagała nieco zręczności (seria portali w locie), kumpel po 5min wymiękł i tylko swoim uporem udało mi się go zatrzymać żebyśmy do końca to przeszli, bo on już chciał mapę na inną zmieniać. To jest właśnie takie nowe pokolenie, że gry trudniejsze niż "idź do przodu i trzymaj spust" są powyżej możliwości niektórych.
@m_i_n: Chcesz mi powiedzieć, że łażenie po tym samym poziomie w te i z powrotem w poszukiwaniu klucza to jest trudny gameplay? Nie, to jest nudny gameplay. Wychowałem się na takich gierkach i właśnie jedyne, co mnie przy nich jeszcze jest w stanie utrzymać to sentyment, bo w ogólnym rozrachunku taka gra jest najzwyczajniej w świecie nudna.
Az mi się przypomniały stare czasy, gdy z kumplem budowaliśmy mapy. Specjalnie na ta okazje zakupiliśmy książki po ok 150 stron z dokładnym opisem mapbuildera do D3D. Chyba zaraz gdzies je odszukam i wrzucę ;)
Świetny, odświeżający stare czasy wykop - aż się łezka w oku kręci. :) Sam kiedyś sporo się nad Buildem (silnikiem i narzędziem do projektowania poziomów do DN3D i nie tylko) nasiedziałem i było to rewelacyjne narzędzie. Owszem, było bardzo ograniczone (nie można było np. zrobić w prosty sposób dwóch "pięter", które widziało się na raz - chyba, że różnymi "oszukaństwami"), ale pozwalało tworzyć bardzo szybko, bardzo płynnie i było bardzo przystępne w
Komentarze (47)
najlepsze
A co do samego filmiku, to na te zielone gluty jest sposób bez zmiany broni. Mając inną broń w ręce można zabić go kopniakiem za pomocą klawisza tyldy ~. Jeszcze taka ciekawostka - zmieniając broń na "nogę" można kopać obydwiema na raz ;)
http://www.mods.pl/plik,320,duke-nukem-3d-platoon.html (do pobrania)
Ew. wideo z NAM, o którymi pisał qJokerp - http://www.youtube.com/watch?v=6GpTU9MrnY8