Może z tej okazji podzielę się moją przygodą z Netią.
Zamówiłem u nich pakiet internet + telefon. Po załatwieniu formalności telefonicznie dowiedziałem się że na stacjonarny internet będę musiał poczekać ok. dwóch tygodni. Na pocieszenie zaproponowano mi internet mobilny na miesiąc całkowicie za darmo, który miał być wysłany następnego dnia (pani powiedziała: wprowadzamy nową usługę i jesteśmy ciekawi Państwa opinii).Przesyłkę otrzymałem po 2 dwóch tygodniach - kiedy już zupełnie nie potrzebowałem mobilnego
hehe, ja mam podobną sprawę tylko że z przedłużeniem umowy na inny niż dotychczas lokal. cała procedura odbywała się przez telefon w maju 2010, jednak już po przedłużeniu umowy okazało się że nie ma takiej możliwości technicznej (mimo że ten sam budynek - lol?), w związku z czym zadzwoniłem raz jeszcze i powiedziałem że pragnę to anulować i zapytałem ile mam dni na dosłanie rezygnacji, po czym 2-3 dni później
@Miczogen: Hah! Mobliny internet to było czyste złodziejstwo Netii na którym kawał swojego i tak słabego zdrowia straciła moja matka. U mnie przygody z tym pseudooperatorem wyglądały następująco...
Jak każdy nieprzepadając za bardzo za TP SA, ich cenami i miejscami jakością usług postanowiliśmy skorzystać z umowy na internet zawartej z Netią. Już pomijam kwestię podłączania itd - nie było tragedii. Po kilku miesiącach miła Pani zadzwoniła z propozycją byśmy przenieśli telefon
" Przedstawiciel zadzwonił za to do Łyjaka, proponując ugodę i darowanie zadłużenia - owych 158,63 zł. Nie zgodził się." - bardzo dobrze, nie dla psa kiełbasa. mysla że rzucą 160 zł i uciszą frajera, ale nie ma tak dobrze, skoro ktoś wie, przez co przechodził i jakie ma prawa.
Miałem bardzo podobną sytuację. Ta firma to jakies gigantyczne nieporozumienie a na infolinii siedzi stado kretynów. Trzy razy człowiek zadzwoni i trzy różne odpowiedzi uzyska.
@heniekheniek: to teraz przeczytaj na jakiego kretyna trafiłam ja. Skopiuję swój komentarz z innego wykopu bo pisać mi się nie chce. Dodam tylko tyle, że na chwilę obecną sprawa się nie zakończyła. Prokuratura wysłała pismo, że popełnione zostało przestępstwo ale nie ma winnych. Natomiast Netia rozwiązała umowę (hurra) i wysłała pismo, że będzie windykacja.
A zaczęło się tak:
Chciałam podłączyć internet z netii. Po rozmowie z konsultantem,miałam czekać na maila, w
@karolajner: No i przecież mówię, że policja daje dupy. Gdyby im się chciało, to po prostu zrewidowaliby system, wszystko by znaleźli i netia na nic zgadzać się nie musi. Za to jak szukają pirackich płyt, to latają jak dzicy i w akademikach ludziom do gaci zaglądają, czy dysku jeszcze gdzieś jakiś student nie ukrył. To jest kilka kliknięć.
Pracowałem kiedyś na ich śmiesznej infolinii (nawet w tym okresie - czas powodzi i zwiększonego ruchu). Wszystkie rozmowy są nagrywane i są umieszczone w bazie danych, na której są już NIEUSUWALNE! Tam mają certyfikowany przez ministerstwo system CRM i takie rzeczy nie mogą się zdarzyć. A jeśli twierdzą, że jakimś cudem się nie zarejestrowała, to Netia nie miała prawa do niczego. Nie przypominam sobie żebym obsługiwał taki przypadek, ale kwestia PIN jest
Faktycznie nieciekawa sytuacja. Z takimi molochami często są takie problemy. Szczególnie jak zdarzy się błąd, którego nie obejmują procedury i nie ma się szczęścia do pracownika, który by poza te procedury wyszedł (często nie może).
Jednak mówienie, że stracili rok życia przez internet to chyba lekka przesada -- do utraty roku życia trzeba trochę bardziej radykalnych okoliczności imo. Chyba, że autorowi artykułu chodzi o to, że bez neta życia ni ma!
@pjwroc: Widzisz, po prostu zapomniałem wykasować twojego nicku, a nie ma bezpośredniej opcji "podepnij się pod pierwszy komentarz, żeby być fajniejszym".
Nie rozumiem też, jak można dopuścić do sytuacji, w której nie czyta się umowy i podpisuje się tak śmieszne rzeczy, że potem jest wielkie zdziwienie.
@simperium: Ja mam neostrade od bodajże 6 lat i nie narzekam. Oczywiście skłamałbym jakbym powiedział że wszystko jest jak w zegarku, co kilka tygodni wyłączają neta na cały dzień bo mają jakieś przerwy techniczne, no i na aktywacje 6mb neta czekałem 20 dni zamiast deklarowanych 10 ale i tak się cieszę bo mieszkam na takim zadupiu że to i tak cud że działa u mnie takie łącze :)
Ehh ta Netia. Kolejny przykład pokazujący jaki duzi operatory mają stosunek do klienta (a co do samej Netii to słyszałem u mnie w mieście wiele negatywnych uwag na nią)
Miałem internet 2Mbps w Netii na łączu TP. Chodziło dobrze, ale po paru miesiącach znacznie spowolniło. Za dnia nie przekraczało 0,5Mbps, późną nocą w porywach 1Mbps. Zgłosiłem reklamację i dostałem jej numer (o który musiałem zapytać, oczywiście sami go nie podadzą). Poinformowano mnie, że to "rozległa awaria" i wiedzą o tym.
Po dwóch tygodniach dzwonię z zapytaniem, podaję numer sprawy, ale dowiaduję się, że nadal nic nie
Komentarze (58)
najlepsze
Zamówiłem u nich pakiet internet + telefon. Po załatwieniu formalności telefonicznie dowiedziałem się że na stacjonarny internet będę musiał poczekać ok. dwóch tygodni. Na pocieszenie zaproponowano mi internet mobilny na miesiąc całkowicie za darmo, który miał być wysłany następnego dnia (pani powiedziała: wprowadzamy nową usługę i jesteśmy ciekawi Państwa opinii).Przesyłkę otrzymałem po 2 dwóch tygodniach - kiedy już zupełnie nie potrzebowałem mobilnego
hehe, ja mam podobną sprawę tylko że z przedłużeniem umowy na inny niż dotychczas lokal. cała procedura odbywała się przez telefon w maju 2010, jednak już po przedłużeniu umowy okazało się że nie ma takiej możliwości technicznej (mimo że ten sam budynek - lol?), w związku z czym zadzwoniłem raz jeszcze i powiedziałem że pragnę to anulować i zapytałem ile mam dni na dosłanie rezygnacji, po czym 2-3 dni później
Jak każdy nieprzepadając za bardzo za TP SA, ich cenami i miejscami jakością usług postanowiliśmy skorzystać z umowy na internet zawartej z Netią. Już pomijam kwestię podłączania itd - nie było tragedii. Po kilku miesiącach miła Pani zadzwoniła z propozycją byśmy przenieśli telefon
A zaczęło się tak:
Chciałam podłączyć internet z netii. Po rozmowie z konsultantem,miałam czekać na maila, w
Jednak mówienie, że stracili rok życia przez internet to chyba lekka przesada -- do utraty roku życia trzeba trochę bardziej radykalnych okoliczności imo. Chyba, że autorowi artykułu chodzi o to, że bez neta życia ni ma!
Nie rozumiem też, jak można dopuścić do sytuacji, w której nie czyta się umowy i podpisuje się tak śmieszne rzeczy, że potem jest wielkie zdziwienie.
sytuacja u mnie byla taka, ze nie mogli neta zalozyc chociaz, wczesniej mialem neta z tepsy ( a to przeciez te saem kable)
rozmawiałem wtedy chyba z 17 osobami, wszytskie coś tam gadały, a pisma totoalnie odmienne przychodziły,
po tych wszystkich ceregielach wróciłem do tepsy której wcześniej byłem zadowlonym użytkownikiem przez 4 lata, a i teraz jestem zadowolony
Miałem internet 2Mbps w Netii na łączu TP. Chodziło dobrze, ale po paru miesiącach znacznie spowolniło. Za dnia nie przekraczało 0,5Mbps, późną nocą w porywach 1Mbps. Zgłosiłem reklamację i dostałem jej numer (o który musiałem zapytać, oczywiście sami go nie podadzą). Poinformowano mnie, że to "rozległa awaria" i wiedzą o tym.
Po dwóch tygodniach dzwonię z zapytaniem, podaję numer sprawy, ale dowiaduję się, że nadal nic nie