Traktowanie pracowników jak bydła, czyli praktyki lubelskiego call-center Orange
![Traktowanie pracowników jak bydła, czyli praktyki lubelskiego call-center Orange](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_Pp1JnXDprC1Eb9VTBUuPT2zQaF7QHreK,w300h194.jpg)
Zwolnij się albo idź na bezpłatny urlop, ewentualnie zmienimy ci z dnia na dzień umowę na pół etatu. Wykopmy aby wszyscy, którzy korzystają z usług spółki wiedzieli jak bardzo "przyjazna" jest ona dla swoich pracowników.
![profesorwiktor](https://wykop.pl/cdn/c3397992/profesorwiktor_dL4okOSaIS,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 95
Komentarze (95)
najlepsze
Gdy jest na minusie nikt nie odda mu zapłaconych podatków, aby mógł pokryć bieżące koszty w tym płace, podatki od plac i ZUS.
Co ma robić?
Nie płacić pracownikom?
Zbankrutować i zwolnić wszystkich?
Zajefajny system :-)
Zastanówcie się chwilę zanim uznacie pracodawców za winnych całego
Co do grafiku to tak, jest on dostosowywany
1. Czego się mogę spodziewać na prawdę?
2. Na co zwracać uwagę podczas rozmowy kwalifikacyjnej? (Chcę dostać tę pracę)
3. Jak wygląda szkolenie, które zatrudnieni w WS odbywają?
Komentarz usunięty przez moderatora
* kompletny brak znajomości struktury witryny
* automatyczne zapisywane tego co mówi klient bez żadnej analizy treści (i problem z internetem po stronie klienta
Tylko, że kierownik ma na barkach odpowiedzialność wielokrotnie większą, niżeli będzie kiedykolwiek miał szeregowy pracownik. Musisz być ostro sfrustrowany jeśli myślisz, że praca na kierowniczym stanowisku to zielona łączka. To ciężka harówa. To że nie musi zapierdzielać z paletami po magazynie nie znaczy, że jego praca nie jest wyczerpująca.