Te marki najmocniej kojarzą się z wspieraniem LGBT - przewodnik czego unikać :)
Na popularności i akceptacji nie zyskują jednak: wsparcie społeczności LGBT, prawa kobiet czy równość płci pokazuje nowa edycja badania aktywizmu marek, realizowanego przez agencję Wavemaker. Ze wsparciem tęczowej społeczności najmocniej kojarzą się Polakom takie brandy jak Netflix, TVN i Google
Edyward z- #
- #
- 249
- Odpowiedz
Komentarze (249)
najlepsze
A na serio, to poczytaj o wskaźnikach zakażeń wenerami i HIV. Homoseksualiści dużo częściej chorują względem hetero.
Mało kto wie, że są też prezerwatywy dla kobiet.
#bekazprawakow
Tak, dokładnie tak jest.. xD
Nie pisz do mnie już.. naprawdę mam ciekawsze rzeczy do roboty niż urzeranie się z niedouczonym, zlewaczalym, rozdartym fanatykiem xD
I nakarm kota xD