Te marki najmocniej kojarzą się z wspieraniem LGBT - przewodnik czego unikać :)
Na popularności i akceptacji nie zyskują jednak: wsparcie społeczności LGBT, prawa kobiet czy równość płci pokazuje nowa edycja badania aktywizmu marek, realizowanego przez agencję Wavemaker. Ze wsparciem tęczowej społeczności najmocniej kojarzą się Polakom takie brandy jak Netflix, TVN i Google
Edyward z- #
- #
- 249
- Odpowiedz
Komentarze (249)
najlepsze
„Kobiety faktycznie w tych czasach walczyły. Ustawiały się w ścianie tarcz na polu bitwy. […] Musimy zdać sobie sprawę z tego, że historia zrobiła później kilka kroków do tyłu, jeżeli chodzi o warunki życia kobiet i ich znaczenie w społeczeństwie”
Aczkolwiek, zgadzam się, że ilość kobiet jest przesadzona, nie ma bata, żeby było ich jakieś 30%.
Już wydawcy gier odczuwają "wsparcie" i powoli s---------a.
Batman za 200 milionów, wtopa. AC najnowszy też będzie wtopą. DEI w MS rozwiązane.
Moda przeminie, to żadne wsparcie
@pikachu-pikachu-2137: Tim Cook, obecny szef Apple, jest gejem: