Te marki najmocniej kojarzą się z wspieraniem LGBT - przewodnik czego unikać :)
Na popularności i akceptacji nie zyskują jednak: wsparcie społeczności LGBT, prawa kobiet czy równość płci pokazuje nowa edycja badania aktywizmu marek, realizowanego przez agencję Wavemaker. Ze wsparciem tęczowej społeczności najmocniej kojarzą się Polakom takie brandy jak Netflix, TVN i Google
Edyward z- #
- #
- 249
- Odpowiedz
Komentarze (249)
najlepsze
Lista firm i ich status współpracy z Rosją: https://som.yale.edu/story/2022/over-1000-companies-have-curtailed-operations-russia-some-remain
Problem z tym bojkotem jest taki że ja i tak nie kupowałem niczego od wymienionych tam firm. Więc bojkot niczego nie zmieni.
Kiedyś dawno temu korzystałem z wyszukiwarki googla ale przestałem bo wyniki się popsuły i nie szło znaleźć tego czego szukam. A nawet gdy korzystałem z googla za nic im nie płaciłem i
@xial00: Oczywiście, że zmienia wartość. Netflix jest tu najlepszym przykładem.
Homoseksualizm jest jednym z kluczy powołania. Kościół to największa instytucja homoseksualna, która nie wytrzymuje już hipokryzji.
Badacze uzwaja ze w kosciele jest ok 40 na niższych szeblach hierarchii do 75% w wyzszch.
Homoseksualizm jest tam promowany i jest motorem awansu
W samym watykanie szacuje się to na ok. 80% gejów.
Co ciekawe, im zapalczywiej jakiś duchowny występuje przeciwko gejom, tym większe prawdopobieństwo ze