Polska w 100 minut, czyli szybsza kolej
Jeśli podjęliśmy decyzję zbudować coś na 350 km/h, to celem jest, aby część pociągów mogła te parametry wykorzystać. To oznacza, że postojów będzie mniej, zużycie energii będzie wyższe, droższy będzie też bilet.
Wuuuwuuu z- #
- #
- #
- #
- #
- 14
- Odpowiedz
Komentarze (14)
najlepsze
Komentarz usunięty przez autora
Lepiej istniejącym liniom zrobić modernizację do maksymalnych prędkości możliwych na danym odcinku w istniejącym śladzie.
200-250 km/h to i tak sporo więcej niż samochodem na drodze szybkiego ruchu.Jak będzie po czym jeździć to pojawi się realna konkurencja na wielu trasach i jakość usług się poprawi.
Poza tym CMK to też de facto linia w nowym śladzie, od początku przemyślana do ruchu 200+.
Nawet w latach '70 wiedzieli że z istniejących szlaków dużo się nie wyciśnie.